Bolsa de Corredores de Valparaíso

De Wikipedia
Bolsa de Corredores de Valparaíso
bolsa de valores
Llocalización
Sede Valparaíso
Direición Chile
Historia
Fundación1892
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

La Bolsa de Corredores de Valparaíso (BOVALPO) (Chile) tien el so orixe en transaiciones informales d'aiciones, bonus y letra de cambeos realizaes a partir de 1880, ante les necesidaes financieres de les compañíes de seguros, bancos, cases comerciales, empreses navieres ya industries instalaes nel puertu, na oficina del martillero Alfredo Lyon Santa María.

En 1892 créase'l Salón de Corredores formalizando la so constitución na sociedá Bolsa de Valores de Valparaíso en 1898. En dicha fecha esistíen unes 160 sociedaes anónimes en Valparaíso. El 4 de marzu de 1905 toma'l so actual nome de Bolsa de Corredores de Valparaíso. Primeramente les transaiciones yeren mayores nesta Bolsa que'l so equivalente en Santiago por cuenta de la alta concertación del comerciu nel puertu.

Cola publicación en 1981 de la Llei Nᵘ18.045 de Mercaos de Valores la Bolsa vese obligada a liquidase'l 3 de xineru de 1983 al nun poder axuntar un capital de 60.000 Unidad de Fomentu pa siguir funcionando. Un posterior cambéu per mediu de la Llei Nᵘ18.350 (1984) baxa dicha esixencia a 30.000 UF colo cual reconstitúyese una sociedá'l 17 de marzu de 1987 que ye la continuadora histórica de la Bolsa de Corredores.

Como toa institución financiera chilena ta fiscalizada pola Superintendencia de Valores y Seguros.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]