Alfonso Toribio Gutiérrez

De Wikipedia
Alfonso Toribio Gutiérrez
Vida
Nacimientu Panes7 d'agostu de 1948 (75 años)
Nacionalidá España
Estudios
Estudios Escuela Téunica Superior de Arquiteutura de Madrid
Oficiu arquiteutu
Cambiar los datos en Wikidata

Alfonso José Toribio Gutiérrez (7 d'agostu de 1948Panes) ye un arquiteutu asturianu, decanu-presidente del so colexu profesional na rexón[1] y presidente de l'asociación Tribuna Ciudadana d'Uviéu.[2]

Biografía[editar | editar la fonte]

Nació na villa asturiana de Panes, n'El Valle Baju de Peñamellera (Asturies), el 7 d'agostu de 1948.

Llicenciáu n'arquiteutura pola Escuela Téunica Cimera de Madrid en 1976. Doctoráu n'Urbanismu y Planiamientu y Historia de l'Arquiteutura en 1986, y en Téunica y Tipu na Arquiteutura, en 1994.

Los sos trabayos profesionales más destacaos fueron el Plan Especial del Cascu Históricu de Llanes en 1987 xunto con Francisco Pol, y les rehabilitaciones del Palaciu de Valdés, en Lieres, del Casino de Llanes y de la Casa del Osu en Proaza. Realizó tamién el Centru d'Interpretación del Parque Natural de Redes, el polideportivu de Llanes y múltiples oficines ya instalaciones comerciales. Collabora con diversos periódicos y medios de comunicación. En 1982 realizó'l proyeutu de Casa Consistorial del Conceyu de Peñamellera Baxa. Tien el so estudiu n'Uviéu, en Cabu Noval. En 2000 foi premiáu pol so proyeutu pa restaurar el centru de Quitu.

Tribuna Ciudadana[editar | editar la fonte]

Foi miembru fundador de l'asociación cultural uvieína Tribuna Ciudadana en 1980. Dende l'añu 1999, ye'l presidente d'esti coleutivu.

Colexu profesional[editar | editar la fonte]

Nel añu 2010 presentar a les eleiciones a decanu presidente del Colexu Oficial d'Arquiteutos d'Asturies. Na votación efectuada'l día 31 de mayu, resultó escoyíu, por un plazu de 3 años, con 223 votos, por 114 del so oponente, Felipe Díaz-Miranda Macías.[3][4]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]