Adriana de Verneuil

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Adriana de Verneuil
Adriana de Verneuil.jpg
Vida
Nacimientu París25  d'ochobre de 1864
Nacionalidá francesa, peruana
Fallecimientu 22 de setiembre de 1948,
Familia
Casáu/ada con Manuel González Prada
Oficiu
Cambiar los datos en Wikidata

Adriane Adelaide Chalumeau de Verneuil Conches (París, Villeroy, 25 d'ochobre de 1864-Llima, 22 de setiembre de 1948) foi una memorista francu-peruana y esposa de Manuel González Prada.

Biografía[editar | editar la fonte]

Nacida en París, los sos padres fueron Josephine Conches y Jules-Alfred Chalumeau de Verneuil. En 1875 la so familia treslladar al Perú y foi internada nel Colexu Sagraos Corazones Belén.

En 1877 conoció al escritor Manuel González Prada, veintidós año mayor qu'ella con quien solo pudo casase hasta 1887 cuando la madre d'este, quien s'oponía a la rellación, finó. Al añu siguiente nació la so primer fía, Cristina, y en 1889, Manuel, dambos finaron al primer añu.

En 1891 instalar col so maríu en Francia, depués en Suiza, Bélxica y España, y tornó al Perú en 1898. En París nació'l so fíu Alfredo (1898), quien se convirtió en diplomáticu y escritor. En 1918 el so maríu finó por un síncope cardiacu y veinticinco años dempués, en 1943, el so fíu suicidar en Nueva York.

En 1947 publicó l'autobiográficu El mio Manuel, sobre los sos primeros años en Francia y Estaos Xuníos y la so rellación con González Prada.

Bibliografía[editar | editar la fonte]

  • Les nueses vides son los ríos: hestoria y lleenda de los González Prada
  • Documentos inéditos sobre la familia Gonzales Prada


Adriana de Verneuil