Área de caltenimientu Kavango-Zambeze

Coordenaes: 18°S 23°E / 18°S 23°E / -18; 23
De Wikipedia
Área de caltenimientu Kavango-Zambeze
Situación
Tipu transboundary protected area (en) Traducir
Coordenaes 18°S 23°E / 18°S 23°E / -18; 23
Área de caltenimientu Kavango-Zambeze alcuéntrase n'Angola
Área de caltenimientu Kavango-Zambeze
Área de caltenimientu Kavango-Zambeze
Área de caltenimientu Kavango-Zambeze (Angola)
Datos
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata
Les Catarata Victoria mientres la estación seca.

L'Área de Caltenimientu Kavango-Zambeze ye'l proyeutu aprobáu pa crear n'África un parque transnacional de 519.912 km² nes cuenques de los ríos Okavango y Zambeze.

El parque ye un esfuerciu de caltenimientu común ente Angola, Botsuana, Namibia, Zambia y Zimbabue, países qu'en payares de 2006 roblaron el protocolu de creación del área de caltenimientu que va empecipiar les sos actividaes en 2010 ya inclúi diversos parques nacionales y árees de caltenimientu yá establecíes, ente elles les el delta del ríu Okavango y les Catarata Victoria. Anguaño, la rexón cunta con cerca de 250.000 elefantes, que nuevamente van poder movese llibremente sobre grandes distancies en llugar de trate confinaos como ye'l casu anguaño en parques más pequeños.

Espérase qu'amás del efeutu sobre'l caltenimientu de les especies, esti parque tenga un impautu positivu nes economíes d'estos países gracies a l'actividá turística que se va xenerar. Primero que el parque ente en funciones, hai un esfuerciu grande pa eliminación de mines y desplazamientu de poblaciones apocayá establecíes nes cuenques de los ríos.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]