Hippie

De Wikipedia
Automóvil hippie

Los "hippies" (singular, hippy o hippie) foron parte del nomáu movimientu de contracultura de los años 1960. Adoutaben un mou de vida comunitariu o estilu de vida nómada, basáu nel amor y la paz al so mou d'actuar diariu, refugaben del nacionalismu y la Guerra de Vietnam, tomaben aspeutos de relixones como'l budismu, l'hinduismu, y tamién de les relixones de los indios norteamericanos. Taben en desalcuerdu con valores tradicionales de la clase media d'Estaos Xuníos. Ellos consideraben el paternalismu gubernamental, el militarismu, les corporaciones industriales y los valores sociales tradicionales como parte del sistema, que nun tenía llexitimidá.

Los hippies sofitábense nuna automarxinación que prauticaben de la sociedá, guetando tresformala nuna onde la paz y l'amor fueren valores más importantes. Esto fízolos oponese a gran parte de les doctrines, valires o costumes comúnmente aceutaes.

La moda y los valores hippies tuvieron un efectu esencial na cultura ya influyeron la música popular, televisión, cine, lliteratura y les artes. Dende la década de 1960, munches traces de la cultura hippie foron asimilaes pola cultura comercial. La relixón y la diversidá cultural que defendíen los hippies consiguieron gran aceutación, y la filosofía oriental y los conceutos espirituales llegaron a una gran audiencia. El legáu hippie puede reparase na cultura contemporáneo nuna miríada de formes —dende la comida saludable, hasta festivales de música, pasando por nuevos vezos sexuales, ya inclusive na revolución del ciberespaciu.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]