Yokomon

De Wikipedia
Yokomon
Información
[editar datos en Wikidata]

Yokomon conocíu en Xapón como Pyocomon(ピョコモン, Pyokomon) ye un personaxe ficticiu del anime y manga Digimon. Trátase del digimon compañeru de Sora y apaez en Digimon Adventure y Digimon Adventure 02. El so nome provién de pyokopyoko(ピョコピョコ) onomatopeya xaponesa de danza y brincu.

Yokomon tien forma de bulbu arrosáu con una planta sobre la so cabeza. So ella apaez una formación de pequeños tentáculos colos que se mueve. Sobre la cabeza bulbosa, brota una estructura vexetal compuesta por delles fueyes grandes color azul escuru con variegaciones marielles productu d'una quimera nel centru de les mesmes. Del interior d'esta estructura salen grandes estambres de color mariellu, coronaos por un gran bilortu levógiro de color naranxa. Tien dos grandes güeyos redondos color verde esmeralda perfilaos en negru con dos llinies verticales similares a les del maquillaxe típicu d'un payasu mimu. Tien una pequeña boca en forma de picu y una llingua de color mariellu verdosu. Ye capaz de movese con habilidá operando'l so raigañu como tentáculos, dando brincos y cola so llixereza puede alzase nel aire, pero namái a un pequeñu altor. Tienen el vezu de vivir xuntos en colonies que'l so númberu puede variar d'unos pocos a unos cientos.

Actuación en Digimon Adventure[editar | editar la fonte]

Yokomon apaeció nel primer capítulu xunto al restu de digimons principiantes escoyíos, y n'evolucionando namái apaez cuando sufre una falta d'enerxía por cuenta de digievoluciones a niveles cimeros.

Esistía una aldega de Yokomon nuna llanura de la Isla File. Los neños escoyíos llibraron a esta aldega del ataque de Meramon, teníu por una Rueda Negra.

Digievoluciones
Nivel Cuerpu Digimon

Ñácaru | Nyokimon

Yokomon

Rookie Infantil Biyomon
Campeón

Birdramon

Perfeccionáu | Garudamon

Mega

Phoenixmon


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]