World Duty Free

De Wikipedia
World Duty Free
negociu y empresa
Llocalización
Sede Novara
Direición Italia
Forma xurídica sociedá por acciones
Historia
Fundación2013
Fundador Autogrill (es) Traducir
Organigrama
Dueñu Avolta (en) Traducir
Sector
Industria Minorista
Participación empresarial
Organización matriz Avolta (en) Traducir
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

World Duty Free (WDF) ye una sociedá de cartera italiana nacida en 2013 que controla World Duty Free Group, unu de los principales operadores del sector de la venta al per menor n'aeropuertos a nivel mundial. Cuenta con establecimientos comerciales de conveniencia n'aeropuertos de 20 países en 4 continentes.

Amás de la llinia de negociu aeroportuario, la empresa tamién xestiona espacios comerciales en recintos culturales, fechu que la diferencia del restu de compañíes del sector. La empresa ufierta una gama de productos que se engloba nes siguientes categoríes: guapura, bebida, tabacu y alimentación. El grupu atopa presente en 20 países, opera más de 500 tiendes y emplega a unos 8.500 trabayadores.

World Duty Free ye controlada nun 59% pol Edizione Holding, vehículu d'inversión de la familia Benetton, la compañía holding financiera, tamién tien Autogrill adquirió una participación de control nesti procesu.

En 2013 Autogrill vendió por aciu estremar el sector Travel Retail & Duty Free presu in World Duty Free Group, a World Duty Free, nuevu holding de grupu, cotiza'l mes d'ochobre de 2013 na bolsa de Milán.

Historia[editar | editar la fonte]

División de negociu[editar | editar la fonte]

El 6 de xunu de 2013, los accionistes de Autogrill aprobaron el proyeutu de división parcial y proporcional al traviés del cual Autogrill S.p.A. tresfirió los negocios de Travel Retail y Duty Free al so subsidiaria World Duty Free S.p.A. (empresa matriz de World Duty Free Group), beneficiaria tres la asignación del últimu paquete accionarial completu del negociu del grupu en Travel Retail y Duty Free.

El 30 d'agostu de 2013, presentó la solicitú pa la cotización de les sos aiciones ordinaries nel Mercato Telematico Azionario (mercáu electrónicu de valores) entamáu y rexentáu pola Borsa Italiana S.p.A.

Compañía cotizada[editar | editar la fonte]

El 1 d'ochobre de 2013, World Duty Free empezó a cotizar na Borsa Italia en Milán, fechu que señala la culminación del procesu de separación del grupu matriz Autogrill.

Referencies[editar | editar la fonte]