Walter Johnson

De Wikipedia
Walter Johnson
Vida
Nacimientu Humboldt (es) Traducir6 de payares de 1887[1]
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Muerte Washington DC10 d'avientu de 1946[1] (59 años)
Sepultura Rockville Cemetery (en) Traducir[2]
Causa de la muerte cáncanu de cerebru
Estudios
Estudios Fullerton Union High School (en) Traducir
Llingües falaes inglés
Oficiu
Oficiu xugador de béisbolpolíticu
Trayeutoria
  Equipu
Minnesota Twins (es) Traducir
Cleveland Guardians (es) Traducir
Posición o especialidá lanzador (es) Traducir
Creencies
Partíu políticu Partíu Republicanu de los Estaos Xuníos
IMDb nm1766081
Cambiar los datos en Wikidata

Walter Perry Johnson (6 de payares de 1887Humboldt (es) Traducir – 10 d'avientu de 1946Washington DC) foi un xugador de béisbol de les Grandes Lligues de los Estaos Xuníos. Xugó tola so carrera profesional pa los Washington Senators colos que llogró un títulu de Serie Mundial. Ye consideráu'l meyor llanzador derechu de la hestoria de la lliga.

Entamos[editar | editar la fonte]

Walter foi'l segundu fíu de la pareya de Frank y Minnie Johnson. Creció nuna granxa propiedá del so padre, sicasí, cuando esti tuvo que movese a California en 1901, tuvo d'abandonar l'ambiente rural que tanto apreciaba. Nos sos años de high school xugó al béisbol en distintes posiciones, pero foi la velocidá de brazu lo qu'empezó a estremalo. A los sos 17 años empezó a desempeñase como llanzador na lliga semiprofesional del Idaho State League, onde llamó l'atención del mánager de Washington «Pongo Joe» Cantillon. A pesar de la reticencia del nuevu pa llargase a una gran ciudá, Cantillon pudo a la fin face-y llegar en 1907. El so salariu inicial foi de US$ 350 per mes. Xusto nel so primer partíu frente a los Detroit Tigers, llamó l'atención del xugador Ty Cobb, quien quedó soprendido, como munchos, de la velocidá del brazu de Walter. Nos sos primeros trés años nes mayores tuvo un récor negativu de 32 victories y 48 derrotes.

Tarxeta coleicionable de Walter Johnson.

Apoxéu[editar | editar la fonte]

Bien a pesar de les sos escelentes presentaciones, l'equipu de Washington nun llograba realizar temporaes esitoses. Foi hasta 1912 que'l club llogró ensobiar el segundu puestu de la Lliga Americana con Johnson llogrando 32 victories, 303 ponches, y un ERA de 1.39. En 1913 foi reconocíu como Xugador Más Pervalible de la Lliga Americana. Nos años 1913, 1918 y 1924 llogró nada menos que la triple corona como llanzador y, en 1916, nun concedió nengún cuadrangular, una marca entá vixente. Ente otres fazañes, consiguió en 1912 dieciséis victories consecutives; en 1913, la so meyor temporada, tuvo 56 entraes ensin carrera con un saldu de 36-7, ERA de 1,14 y once blanquiaes; l'añu 1914 lideró en casi toles categoríes pa un llanzador: victories, partíos, partíos empecipiaos, entraes, ponches y blanquiaes, categoría na que ye líder de tolos tiempos (110); per otru llau, en 10 años consecutivos (1910-1919) llogró, siquier, 25 victories. L'escasu sofitu del so equipu notar nes 27 derrotes sufiertes por una carrera a cero.

Con una estatura de 1,85 m y llargos brazos, los sos llanzamientos, d'alcuerdu a testimonios de la dómina, yeren casi invisibles. De temperamentu decente, modestu y amigable, ganóse l'almiración xeneral. Mientres los sos años de xugador de béisbol nunca faltó dalgún de los sos compañeros, nin protestó dalguna mala decisión o amedranó con llanzamientos malintencionaos a los bateadores, a pesar de ser el líder de tolos tiempos en bateadores cutíos (203). Pola so velocidá, unu de los sos llamatos yera Big Train. Envalórase que los sos llanzamientos rondaben de los 156 a 159 quilómetros per hora (97-99 milles per hora).

Últimos años nes mayores[editar | editar la fonte]

Walter consideró'l retiru del béisbol por causa de la muerte del so padre y la so hermana en 1921. Amás, la so edá yera otra razón a tomar en cuenta. Sicasí, foi en 1924 que los Senators llegaron a la Serie Mundial. Esa temporada lideró nes categoríes de porcentaxe de victories llograes, ponches y ERA (23-7, 158, 2,72). Con toles miraes enriba d'él, el so equipu llogró axudicase coronar frente a los New York Giants en siete partíos; coles mesmes, llogró ser consideráu'l Xugador Más Pervalible de la lliga. En 1925 nuevamente los Senators llegaron al clásicu de seronda, pero nun pudieron repitir el campeonatu.

La so última temporada foi la de 1927, por cuenta de la mancadura nuna de les sos piernes, terminando asina 21 años de carrera. Llogró un total de 417 victories, marca solo superada por Cy Young. Foi mánager del so equipu (1929-1932) y de los Cleveland Indians (1933-1935); pero foi'l so calter bonable lo que nun-y dexaba tener una direición fayadiza pa una novena. Foi almitíu nel Salón de la Fama en 1936. Nos años posteriores fixo una incursión na política. Morrió a los 59 años por cuenta de un tumor cerebral.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 Afirmao en: Encyclopædia Britannica Online. Identificador Encyclopædia Britannica Online: biography/Walter-Johnson. Apaez como: Walter Johnson. Data de consulta: 9 ochobre 2017. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. Afirmao en: Find a Grave. Identificador Find a Grave: 2453. Data de consulta: 13 setiembre 2019. Llingua de la obra o nome: inglés.