Participaron 80 corredores partíos en 8 equipos, de los que namái llograron rematar la prueba 55 ciclistes.
El vencedor, l'italianu Giovanni Battaglin cubrió la prueba a una velocidá media de 35,135 km/h y xunto al neoprofesional Régis Clère fueron los únicos que vistieron el maillot mariellu de líder de la carrera. Los españoles Pedro Muñoz, segundu, y Vicente Belda, terceru, acompañáron-y nel podiu final de Madrid.
Battaglin foi l'únicu estranxeru de sonadía qu'allegó a esta edición de la Vuelta. Al pie de él , Faustino Rupérez y Juan Fernández, yeren los máximos candidatos al trunfu final. Aquel añu l'equipu Teka nun allegó a la competición por cuenta de diferencies cola organización, lo cual traducióse na ausencia de corredores como Marino Lejarreta y Alberto Fernández.
Mientres les primeres etapes nun hubo demasiada combatividad, y namái se vieron llegaes al sprint. Foi nestos díes cuando tuvo llugar un interesáu sucesu cuando'l ciclista Isidro Juárez retirar de la carrera y los médicos afayaron que tenía'l fémur quebráu, curiosamente dende la Vuelta a Cantabria, celebrada una selmana antes.
Battaglin vistir de mariellu na 8ª etapa, al términu de la cronoescalada a Sierra Nevada. Namái l'español Pedro Muñoz suponía yá una amenaza pal lideralgu del ciclista italianu. Sicasí, na 13ª etapa, Battaglin daría una gran lleición a los sos rivales y sentenciaría la Vuelta a España, convirtiéndose asina nel tercer italianu en ganar la ronda española.