Virginia Martínez Fernández

De Wikipedia
Virginia Martínez Fernández
Vida
Nacimientu Molina de Segura1979[1] (44/45 años)
Nacionalidá España
Estudios
Llingües falaes castellanu
catalán
Oficiu direutora d'orquesta
Cambiar los datos en Wikidata

Virginia Martínez (1979Molina de Segura) ye una direutora d'orquesta española.

Biografía[editar | editar la fonte]

A los trelce años, fíxose cargu de la direición de los Coros Infantiles Hims Mola de Molina de Segura prosiguiendo'l so llabor hasta 1999.

Llicenciada en pianu y harmonía pol Conservatoriu Cimeru de Música de Murcia y teniendo como profesores a Pilar y Pedro Valero, en 1999 ye becada pola Fundación Séneca de Murcia pa siguir los sos estudios nel estranxeru.

A partir d'anguaño empieza a estudiar la carrera de Direición d'Orquesta nel Conservatoriu de la Ciudá de Viena, teniendo como profesores a Reinhard Schwarz y Georg Mark, rematando estos estudios en xunu de 2003, dirixendo nel conciertu de graduación a la Orquesta Sinfónica de la Radio de Viena, cola obra El Páxaru de Fueu, d'Igor Stravinsky, y llogrando la calificación de “Matrícula d'Honor con mención especial”.

Nel añu 2000 entra a formar parte del “Singverein Chor” de Viena, col que dio numberosos conciertos por toa Austria y Europa.

En febreru del 2003 dirixó l'estrenu de la obra Deus ex machina de Markus Preisl, col “Ensemble de Música Contemporánea del Conservatoriu de Viena”. Esi mesmu añu estrenó la obra Winterlandschaft (Paisaxe d'iviernu), del compositor Stefan Höll, y fixo la so presentación oficial na Rexón de Murcia al mandu de la Orquesta Sinfónica de Murcia nel Auditoriu y Centru de Congreso “Víctor Villegas”, conciertu que foi grabáu por RNE.

En Xineru de 2004 foi nomada “Mozu del Añu” pola Conseyería de Mocedá de la Rexón de Murcia y tamién asistente de Bertrand de Billy nel Gran Teatru del Llicéu de Barcelona, pal montaxe de dos óperes Wagnerianas: Siegfried'' y El ocaso de los dioses. Na temporada 2005/6 foi Direutora Asistente de la Orquesta Sinfónica de Barcelona y Nacional de Cataluña, trabayu que compaxinó cola direición artística de la Orquesta de la Escuela Cimera de Música de Cataluña. Y en la temporada 2006/7 foi nomada Direutora Asistente de la Orquesta de Valencia xunto a Yaron Traub.

N'ochobre de 2007 realizó una xira per España cola Wiener Kammerorchester.

N'abril de 2009 foi nomada una de los nuevos talentos europeos, reconocencia dada pol Comité Européu de les Rexones. N'avientu d'esi mesmu añu llevó a cabu una xira por EEXX, onde destaquen los conciertos del McCormick Place de Chicago y el Lincoln Center de Nueva York.

N'abril de 2010 actuó nos Proms de Viena xunto a la orquesta del Conservatoriu de Viena.

Dirixó zarzueles como La del manizu de roses y Ente Sevilla y Triana, dambes producciones del Teatru Campoamor d'Uviéu n'agostu de 2009 y abril de 2014 respeutivamente.

En Marzu de 2011 dirgió El barberu de Sevilla dientro del ciclu d'ópera del Auditoriu “Víctor Villegas” de Murcia y so la direición de Jose Carlos Plaza.

En Julio de 2010, estrenó la ópera Amb els peus a la Lluna d'Antonio Parera Fons nel Festival Grec de Barcelona, cuntando cola actuación estelar de María Bayu, coproducción del Teatru Real de Madrid, Teatru de la Maestranza de Sevilla, Teatru Arriaga de Bilbao y Gran Teatru del Llicéu de Barcelona.

Dirixó con gran ésitu a les Orquestes Nacional de Montpellier, Orquesta Nacional de Singapore, Wiener Kammerorchester, Orquesta Sinfónica de Biel (Suiza), Orquesta Sinfónica de Graz (Austria), Orquesta de Conservatoriu de Viena, Orquesta Nacional d'España, Orquesta Sinfónica de Barcelona y Nacional de Cataluña, Orquesta Sinfónica de Bilbao, Orquesta Sinfónica de la Rexón de Murcia, Orquesta Sinfónica de Navarra, Orquesta de Valencia, Sinfónica del Vallés, Orquesta “Barcelona 216”, Sinfónica del Principáu d'Asturies, Uviéu Filarmonía, Orquesta de Granada, Orquesta de Córdoba, Filarmónica de Málaga, Orquesta del Conservatoriu del Llicéu, Orquesta de Menorca, Orquesta Nacional de Santu Domingu, onde foi nomada direutora asistente del Festival xunto a Philippe Entremont.

Trabayó con solistes como Javier Perianes, Judith Jauregi, Fazil Say, María Espada, Jose Antonio López, Gustavo Peña, José Ferrero, Cristina Faus, María Bayu, Pablo Ferrández, Christian Poltera, Jesús Reina o Joaquín Riquelme, ente otros. Y con escenógrafos y direutores d'escena como Paco Azorín, Jose Carlos Plaza, Curru Carreres o Emilio Sagi.

Actualidá[editar | editar la fonte]

Ye Direutora Titular de la Orquesta de Moces de la Rexón de Murcia y Direutora Titular y Artística de la Orquesta Sinfónica de la Rexón de Murcia.

Reconocencies[editar | editar la fonte]

En xineru de 2016, el so pueblu natal Molina de Segura constrúi l'auditoriu que lleva'l so nome.[2]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]