La Virxe del clavel

De Wikipedia
(Redirixío dende Virgen del clavel)
La Virxe del clavel
Madonna mit der Nelke
Llocalización
Situación Pinacoteca Antigua de Múnich (es) Traducir
Coleición Colecciones de Pinturas del Estado de Baviera (es) Traducir y Pinacoteca Antigua de Múnich (es) Traducir
País Alemaña
Datos
Autor Leonardo da Vinci
Añu 1475
Xéneru arte sacro y semeya
Movimientu Renacimiento italiano (es) Traducir
Alto Renacimiento (es) Traducir
Materiales pintura al oleu y tabla (es) Traducir
Altor 62 cm
Anchor 47,5 cm
48,5 cm
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

La Virxe del clavel ye'l títulu d'una obra del pintor renacentista italianu Leonardo da Vinci realizada escontra 1470. #Caltener na Alte Pinakothek de Múnich. Trátase d'una pintura al oleu sobre tabla que mide 62 cm d'altu y 47,5 cm d'anchu.

Esta obra identificóse cola Virxe del xarru mentada por Vasari como propiedá del papa Clemente VII, sobrín de Lorenzo'l Magníficu, na que se representa

Nesta obra ta representada María, aparentemente de pies, y con un clavel na mano col Neñu atraíu pola flor y sentáu sobre un coxín. El mantu de María taría sofitáu sobre un balcón, colo que paez cayer amodo, amosando el color mariellu o casi doráu que taba escondíu. Les vistimientes de la Virxe son riques n'ornamientos (lo que recuerda a una reina), con detalles dafechu minuciosos. El peñáu tamién tien gran detalle, recordando a los numberosos estudios pa la cabeza de Leda realizaos por Leonardo a lo llargo de los años.

Esta ye una de les primeres obres de Leonardo na que se nota la influencia de la pintura realista mesma del taller de Verrocchio, y sobremanera el contautu cola obra de Lorenzo di Credi. La figura de la Virxe paez aprucir de la clarixa de la estancia en contraste col lluminosu paisaxe qu'apaez no fondero al traviés de dos ventanes geminadas, esto ye, partíes en dos. Esti magníficu paisaxe, con montes o cordales que paecen reflexar la lluz del sol. Nesti paisaxe repara l'usu del color y de la perspeutiva aérea propia de Leonardo.

Reparar na tabla un craquelado qu'obedez a un escesu de pintura al oleu, cuayada demasiáu apriesa.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

  • Cuadros de Leonardo da Vinci

Referencies[editar | editar la fonte]

  • "Leonardo", Los grandes xenios del arte, nᵘ 17, Eileen Romanu (dir.), Unidá Editorial, S.A., 2005, ISBN 84-89780-69-2