Usuariu alderique:Ravenloft~astwiki

Contenido de la página no disponible en otros idiomas.
De Wikipedia

Afáyate Ravenloft~astwiki na Wikipedia n'asturianu. Esta ye la to páxina d'alderique, equí van escribite los otros usuarios. Amás, tienes la to páxina d'usuariu, onde pues poner los tos datos, intereses, les llingües que fales, etc. Si tienes duldes consulta l'ayuda.

  • Lo primero qu'habríes facer ye mirar esti manual pa saber cómo collaborar con nós.
  • Si quies un sitiu afayadizu onde falar colos demás usuarios, facer suxerencies o consultar les duldes que tengas, ve al Chigre de Wikipedia.
  • Pa contestar al mensaxe d'un usuariu tienes que lo facer na so páxina d'alderique, si non, nun-y saldrá l'avisu de que tien mensaxes nuevos y igual nun s'entera. Pón-ylo al final de la páxina pa que tea más bono d'atopar. Que nun se t'escaeza firmar el mensaxe poniendo ~~~~ a lo último, o calcar nel botón que s'amuesa na imaxe. Recuerda que los artículos NUN se firmen. Los comentarios, SÍ
  • If you don't speak our language, you can visit our Embassy

Omarete (mensaxes) 13:30, 18 agostu 2006 (UTC)

Que fais ne? :) Aunque soy de familia Asturiana y conozco a asturies desde nena, no se escriber en asturianu muy bien:) (Me crie en Nueva York). Osea, perdona por escribirte en castellano. La razon que te escribo es que acabo de empezar con la fundacion de wikimedia y estoy buscando mas personas que esten situadas en espana que puedan servir como contactos para la prensa. Teneis un cafe donde pueda poner un anuncio? o me puedes decir cual es la mejor manera de comunicarme con los wikipedistas asturianus?

bueno, aparte de eso, dale "a la patria" un beso de mi parte. No sabes cuanto estrano a asturias. Hace como dos anos que no voy, y me duele el corazon un mogoyon. Bueno, un saludo y abrazo, Sandra.

Hola Sandra, encantado, ya le he dado un par de besinos a Asturias de tu parte ;). Puedes poner ese tipo de anuncios en nuestro Chigre (que ya sabes, viene a significar algo así como "bar", "sidrería" o lugar de reunión y "folixa"), por donde se suelen pasar los wikipedistas y administradores, y es el lugar adecuado para hacerlo. También puedes consultar al respecto a alguno de los administradores más activos, como Omarete o Esbardu, que seguro te atenderán encantados. Un saludo [ I love N.Y., btw ;) ] -- · Ravenloft · · (talk) · 19:50, 15 febreru 2007 (UTC)

Your account will be renamed[editar la fonte]

18:57, 17 marzu 2015 (UTC)

02:20, 19 abril 2015 (UTC)