Usuariu alderique:Jose77

Contenido de la página no disponible en otros idiomas.
De Wikipedia

Afáyate Jose77 na Wikipedia n'asturianu. Esta ye la to páxina d'alderique, equí van escribite los otros usuarios. Amás, tienes la to páxina d'usuariu, onde pues poner los tos datos, intereses, les llingües que fales, etc. Si tienes duldes consulta l'ayuda.

  • Lo primero qu'habríes facer ye mirar esti manual pa saber cómo collaborar con nós.
  • Si quies un sitiu afayadizu onde falar colos demás usuarios, facer suxerencies o consultar les duldes que tengas, ve al Chigre de Wikipedia.
  • Pa contestar al mensaxe d'un usuariu tienes que lo facer na so páxina d'alderique, si non, nun-y saldrá l'avisu de que tien mensaxes nuevos y igual nun s'entera. Pón-ylo al final de la páxina pa que tea más bono d'atopar. Que nun se t'escaeza firmar el mensaxe poniendo ~~~~ a lo último, o calcar nel botón que s'amuesa na imaxe. Recuerda que los artículos NUN se firmen. Los comentarios, SÍ
  • If you don't speak our language, you can visit our Embassy


Bienveníu a la Uiquipedia, Jose77. L'otru día xubiste esta semeya pero nun-y pusiste l'orixen ni la llicencia. Ye algo fundamental n'esti proyeutu, nel que queremos que too lo que tengamos sea llibre. Échai un güeyu a esta páxina pa saber como va lo de les llicencies. Si n'unos díes nun pusiste nada, tendremos que borrala. Gracies. --Omarete (mensaxes) 14:35, 10 abril 2006 (UTC)

For a quicker reply, please leave your messages Here

Translation Request[editar la fonte]

"El bautismu n'agua ye'l sacramentu p'allimpiar los pecaos, pa la rexeneración. El bautismu ha ser n'agua corriente ñatural, como la d'un ríu, la mar, o la d'un manantial." "El sacramentu del llaváu de pies permite a ún tener una parte col Siñor Xesús. Tamién sirve comu alcordanza constante de qu'ún ha tener amor, santidá, humildanza, perdón y sirviciu." "La santa comunión ye'l sacramentu pa remembrar la muerte del Siñor Xesucristu. Permitenos participar de la carne y del sangre del nuesu siñor y tar en comunión con elli pa poder tener vida etenra y resucitar nel caberu día." "La Segunda Venía del Siñor tendrá llugar nel Caberu día, cuandu amiye del cielu pa xulgar al mundiu. Los xustos recibirán vida etenra, pero los impíos albardarán condergación etenra".

Traducción[editar la fonte]

"Xesucristo, el verbu fechu carne, morrió na cruz pa redimir a los pecadores, resucitó al tercer día y ascendió al cielu. Él ye l'únicu salvador de la humanidá, el creador de los cielos y de la tierra, y l'únicu Dios verdaderu"

"La santa Biblia, formada pol antiguu y el nuevu testamentu, ye inspirada por Dios, la única verdá escrita, y l'estándar pa la vida cristiana."

"La salvación ye dada pola gracia de Dios a través de la fe. Los creyentes deben enfotase nel Espíritu Santu, pa perseguir la santidá, pa honrar a Dios, y pa amar a la humanidad."

"La recepción del Espíritu Santu, manifestada falando en llingües, ye la garantía de la nuestra herencia nel reinu del cielu." Zato-ino 06:56, 15 payares 2006 (UTC)

Traslatión into Asturianu[editar la fonte]

Hello, here you've got that traslation you asked me for:

Spanish:

"El día de reposo, el séptimo día de la semana (sábado), es un día santo, bendecido y santificado por Dios. Debe ser observado bajo la gracia del Señor para la conmemoración de la creación y la salvación provista por Dios, con la esperanza de descanso eterno en la vida venidera."

   "La Iglesia, establecida por nuestro Señor Jesucristo, a través del Espíritu Santo durante la época de la 'Lluvia postrera', es la iglesia verdadera restaurada del tiempo apostólico."


Asturian:

El día de reposu, el sétimu día la selmana(sabadu) ye un día santu, bendecíu y santificau por Dios, debe ser gueyau/vistu) baxo la gracia'l Señor, pa la comemoranza de la creación y la salvación provista por Dios, cola esperanza de descansu eternu na vida por venir.

La Llesia establecida por el nuestru señor Xesucristu, al traviés del Espíritu Santu durante la domina de la "lluvia cabera" ye la llesia verdadera refecha del tiempu apostólicu.

Your account will be renamed[editar la fonte]

18:57, 17 marzu 2015 (UTC)