Unown

De Wikipedia
Unown
Personaxe de serie principal de Pokémon (es) Traducir
Universu universu Pokémon
Información
Sexu sexo desconocido (es) Traducir
Conexones lista de Pokémon de la segunda generación (es) Traducir, Pokémon without evolution (en) Traducir, lista de Pokémon en Pokémon Oro y Plata (es) Traducir y Undiscovered egg group (en) Traducir
[editar datos en Wikidata]

Unown (アンノーン An'nōn?, Unknown nel orixinal xaponés) ye una de les 649 criatures ficticies de la franquicia Pokémon.

Información xeneral[editar | editar la fonte]

Los Unown son unos estraños Pokémon con forma de xeroglíficos que tienen 28 diferentes formes, basaes nes lletres del Alfabetu llatín, un signu d'interrogación y un signu d'esclamación. Siempre tienen similitudes con un cuerpu estrapáu de color prietu y un güeyu. Siempre moren en misterioses cámares, namái con otros Unown, siempre atrapaos en parés. Unown provién de la pallabra inglesa "Unknown" que, traducíu al asturianu, sería "desconocío".

Los Unown son Pokémon mui especiales. Dizse que tienen poderes secretos y que viven n'otra dimensión. Otros dicen que son Pokémon en forma de lletra y que son Pokémon qu'esisten dende hai más de 1500 años, lo que fai pensar que los Unown son prehistóricos. Lo que sábese de ciertuo ye que caún d'ellos correspuende a un carácter del alfabetu llatín. Ye por ello que esisten numberoses formes d'Unown, dende'l Unown A, fasta'l Unown Z. Nel Anime y los videoxuegos, la primer vegada que súpose de los Unown foi nos afayos arqueolóxicos de les Alfa Ruins, na rexón de Johto, pero dende los xuegos de la xeneración III de Pokémon afayáronse dos nueves formes d'Unown, l'Unown ? y l'Unown !, que s'escondíen na Seven Island del archipiélagu Sevii Islands, al sur de la rexón de Kanto. Amás, los Unown caracterícense por aprender un únicu movimientu: Hidden Power. Necesiten 1.000.000 puntos d'esperiencia pa llegar al Nivel 100.

Referencies[editar | editar la fonte]