Union Mundial pro Interlingua

De Wikipedia
Union Mundial pro Interlingua
regulador del idioma
Llocalización
Sede Bilthoven
Historia
Fundación28 xunetu 1955
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

La Union Mundial pro Interlingua (Xunión Mundial pal Interlingua) (UMI) ye una entidá ensin fines d'arriquecimientu que se dedica a promover la conocencia y l'usu d'Interlingua nel mundu. La UMI foi fundada'l 28 de xunetu de 1955

La UMI ye una institución pa la cooperación no tocante a la promoción del usu de Interlingua pa la comunicación internacional en situaciones fayadices, la información sobre esta llingua, la edición de manuales, diccionarios y otres publicaciones de Interlingua.

La UMI tien miembros, representantes y representaciones en cinco continentes. Un conseyu executivu con un presidente, un secretariu xeneral, un vice-secretariu y un alministrador encargar de les actividaes cotidianes del UMI. Un conseyu xeneral con a lo sumo dos representantes de cada país, nel cual hai una representación nacional de interlingua, alderica los lineamiento en detalle.

La UMI edita una revista bimensual, Panorama in Interlingua, con informaciones internacionales en interlingua pa un públicu global: periodismu, noticies, reportaxes, entevistes, crítiques de llibros, y con focu especial al espardimientu de interlingua y de noticies de interlingua globalmente.

Realizó les siguientes conferencies internacionales (conferentia international):

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]