Unión Democrática Internacional de Moces

De Wikipedia
Unión Democrática Internacional de Nuevos
Presidente Charlotte Spukerland
Fundación marzu de 1991
Sede Oslu
Estáu Bandera d'Alemaña Alemaña
Posición nel espectru Centru, centroderecha y derecha
Páxina web

http://www.iydu.org

Acomuñada a la Unión Internacional Demócrata
Cambiar los datos en Wikidata

La Unión Democrática Internacional de Moces (IYDU) (IYDU poles sos sigles n'inglés) ye l'asociación d'organizaciones polítiques xuveniles de la Unión Internacional Demócrata. Les oficines centrales de la IYDU atópase n'Oslu, Noruega. Fundada en 1981, y reorientada en 1991, la IYDU cuenta con 127 miembros ente permanentes y observadores, provenientes de más de 80 países, y actúa como l'ala nueva de la Unión Democrática Internacional (IDU).

Valores[editar | editar la fonte]

El sitiu web de la IYDU presenta como valores centrales de la organización la democracia, el respetu polos Derechos Humanos, la llibertá de mercáu y el llibre comerciu:

  • La IYDU cree que la democracia real, con fuertes raigaños na comunidá, ye la única forma sostenible de gobiernu.
  • La IYDU cree qu'un derechu fundamental ye vivir ensin mieu a la persecuciónsobremanera por motivos de raza, relixón o xéneru. Esti derechu ye un prerrequisito pal cumplimientu d'otros derechos fundamentales. Cuando se ye llibre del mieu, toles opiniones pueden ser espresaes y la democracia puede floriar.
  • La IYDU cree que'l llibre mercáu ye la máxima espresión de la llibertá humana y ye la vía predilecta pa construyir un sistema que promueva la creatividá, la crecedera económica y el desenvolvimientu individual.
  • La IYDU oponer a les barreres que torguen l'intercambiu ente países y, poro, la llibertá económica. Pa romper el ciclu de la probeza d'un billón de persones que viven na estrema probeza nel mundu, el llibre comerciu puede y tien de xugar un papel primordial

Cada añu, la IYDU realiza una serie d'eventos cola participación de los sos miembros, como'l Foru de les Llibertaes (a metá d'añu), la Xunta Añal del Conseyu y delles visites d'estudiu en distintos países. En dichos eventos participaron, como conferencistas, Xefes d'Estáu y de Gobiernu, según personalidaes polítiques del centru derecha mundial. Un bon númberu de participantes nuevos de les conferencies de IYDU llegaron a ocupar posiciones en gabinetes ministeriales y parllamentos, o se desempeñaron como consultores y líderes, tantu nel sector públicu como priváu.

Organización[editar | editar la fonte]

La organización madre de la IYDU, la Unión Democrática Internacional (IDU), ye una asociación de 80 partíos de centru derecha. Crear en 1983, teniendo como fundadores a la Primer Ministra de Gran Bretaña, Margaret Thatcher, al entós Vicepresidente y posterior Presidente de los Estaos Xuníos, George Bush Sr, al Alcalde de Paris y depués Presidente de Francia, Jacques Chirac, y el Canciller alemán, Helmut Kolh.

Campañes de Llibertá[editar | editar la fonte]

Estes campañes de la IYDU busquen promover movimientos democráticos y de llibre mercáu nos países baxu rexímenes consideraos como autoritarios:

  • Progresu pa la Llibertá *

Llibertá para Bielorrusia * Llibertá pa Cuba * Llibertá Relixosa

Presidentes[editar | editar la fonte]

Presidente Periodu
Mark Heywood 1992–1994
Tony Zagotta 1994–1998
Andrew Rosindell 1998–2002
Shane Frith 2002–2004
Donald Simpson 2004–2006
Peter Skovholt Gitmark 2006–2008
Tim Dier 2008–2010
Daniel Walther 2010 – 2012
Nicolas Figari 2012 – 2012
Aris Kalafatis 2012 – 2013
Charlotte Spurkerland dende 2014

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]