Unión Danesa de Fútbol

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta

Plantía:Ficha de federación deportiva La Unión Danesa de Fútbol (DBU) (en danés: Dansk Boldspil-Union) ye l'organismu encargáu de la organización del fútbol en Dinamarca, con see en Brøndby. Foi creada'l 18 de mayu de 1889, la primer asociación del fútbol europeo que se fundó fora del Reinu Xuníu, y ye miembru de la FIFA dende 1904[1] y de la UEFA dende 1954.

Considerada como una de les Asociaciones deportives más antigües ya influyentes de la dómina, foi unu de los miembros fundadores de la Federación Internacional de Fútbol Asociación (FIFA), que vio la lluz el 21 de mayu de 1904 en París.[2]

Encargar de la organización de la Lliga y la Copa de Dinamarca, según los partíos de la selección danesa, la Superligaen y les sos distintes categoríes.

Notes y referencies[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. FIFA (2009). «FIFA's 208 Member Associations» (alemán, español, francés ya inglés). fifa.com. Consultáu'l 6 d'agostu de 2017.
  2. Páxina oficial de la FIFA. «Nacencia de la FIFA». Archiváu dende l'orixinal, el 16 de marzu de 2013. Consultáu'l 22 d'avientu de 2012.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]



Unión Danesa de Fútbol