Wikipedia alderique:Alcuentros/Celebración del 10u Aniversariu

Contenido de la página no disponible en otros idiomas.
De Wikipedia

He estado hoy con la Directora General de Política Llingüística del Principado de Asturias. Tanto ella como la otra chica asistente se han mostrado muy receptivas pero quieren que le concretemos más. Yo les dije que esta reunión era de conocimiento mutuo y darles a conocer el futuro próximo del 10º aniversario. Les dije que celebrar la Asamblea Nacional en Oviedo tenía el fin de potenciar Uiquipedia. Las noté "muy puristas" sobre el idioma insistiendo en que si se iba a escribir en asturiano correcto, quien lo corregiría, si tenemos filólogos en asturiano, etc. Les pedí colaboración en obsequios y algo económico. Por los obsequios no hay problema; por lo económico fui demasiado "probín", creo que pedí poco. Aún así y todo habrá que hacer muchos papeles. Les ofrecí que alguna persona de su confianza fuera al evento y aceptaron encantadas. Las editoriales en asturiano se están portando bien. Ya tengo varias cajas de libros pero alguna remolonea; les daré un toque. Mañana más. Adolfobrigido (alderique) 12:31, 28 mayu 2014 (UTC)


Hola Adolfobrigido, soi ún de los alministradores. De mano quería agradecete'l llabor que lleves faciendo nesti tiempu y los contactos con Política Llingüística. Veo positivo que dende esta entidá s'esmolezan pol fechu de qu'empleguemos un rexistru correctu del idioma (supongo qu'espeyáu na promoción del eventu y nel "paisaxe llingüísticu" del mesmu), anque cuido que los alministradores guardamos un bon conocimientu de la norma y nun vaya haber mayor problema nesi sen. Una vuelta concretemos más, lo ideal sedría solicitar un segundu conceyu nel que podamos participar dalgún de los usuarios de la Wiki n'asturianu. Lo que me preguntaba yera una serie de cuestiones:
1)¿Dende Wikimedia existe yá dalguna propuesta de programa pal eventu?
2)¿Pensóse yá nuna fecha y un llugar de realización?
3)Veo que tenéis pensao ofrecer o poner a la venta una serie de llibros n'asturianu ¿Podríes especificame les editoriales?
Munches gracies, --Denis Soria (alderique) 17:24, 28 mayu 2014 (UTC)
(castellán) Perdonad la demora. Acabamos de tener una reunión vía IRC y hemos quedado que recopilamos las ideas que nos han surgido y las pondremos aquí en dos o tres días para que los usuarios de Uiquipedia puedan decidir, valorar, opinar, añadir, quitar, etc. --Millars (alderique) 21:26, 15 xunu 2014 (UTC)

Modificación de los nomes nos proyectos n'asturianu[editar la fonte]

Ayeri terminó la votación abierta sobre la modificación nos nomes de los proyectos wiki n'asturianu, col resultáu de facelo, adoptando les formes wikipedia y wikcionariu (tenéis equí la votación). Polo tanto, y como dixera Denis Soria, pue aprovechase esti aniversariu pa dar a conocer esti cambiu y corrección nos nomes. Nun sé quien ye o son los encargaos de facer estes celebraciones, pero pídovos por favor que tengáis en cuenta la votación fecha y la modificación adoptada por esta comunidá. Munches gracies.--etienfr (¡Vamos parolar!) 11:37, 25 xunu 2014 (UTC)

(castellán) Munches gracies Etienfr. No hay nadie "encargado" de hacer estas celebraciones. La idea original fue aprovechar un aniversario marcado como el décimo para poder realizar varias actividades y así poder llamar más la atención y dar a conocer la Wikipedia n'asturianu y los proyectos Wikimedia en Asturies. Algunos wikipedistas que somos a su vez socios de Wikimedia España pensamos que debíamos al menos intentarlo, ayudar a la organización, bien contactando con instituciones, buscando patrocinadores, pidiendo un grant a la WMF, etc. pero la comunidad de editores en asturiano debe ser parte activa y principal de esto. No tiene mucho sentido hacerlo sin los editores de los proyectos que se quieren celebrar. Por eso, os animo a todos a participar, a dar ideas y buscar celebrar actividades y organizarnos para poder dar a conocer y difundir este proyecto. De todas formas, algunos de los wikipedistas que hemos mostrado interés en hacer algo, o ayudar somos Rodelar, Adolfobrigido, Vsuarezp y un servidor. Saludos. --Millars (alderique) 17:46, 25 xunu 2014 (UTC)


Gestiones hechas[editar la fonte]

En primer lugar pido disculpas por no poner esto en asturiano; no lo sé. Hasta ahora he hecho las siguientes gestiones:


  • Editoriales: He hablado con muchas. Tengo paquetes de libros de siete de ellas. Puede que envíen más.
  • Tiendas de deportes: He hablado con dos: una parece receptiva la otra negativa.
  • Principado: Dirección General de Política Llingüística. Receptivos. Colaborarán pero quieren datos concretos.
  • Principado: Consejería de Deportes. Solo dan cosas para eventos deportivos. Puede que saquemos algo a través de la anterior (que los piden ellos).
  • Principado: Dirección General de Comercio y Turismo. Les pedí colaboración genérica y específica en el "regalo estrella": dos noches en casa rural. Aún no han contestado.
  • Ayto de Oviedo: Concejalía de Deportes y Concejalía de Cultura. Pido patrocinio y obsequios para concursantes.
  • Ayto de Oviedo: Alcalde. Pido cita de entrevista para pedir lo que ya tengo previsto y lo que se me ocurra. Pediré mucho, que pedir es gratis.
  • Ayto de Gijón: Oficina de Prensa: Temas que le competen y que necesitamos.
  • Ayto de Gijón: Concejalía de Educ. y Cultura: Of. de normalización Ligüística- Premios y ayuda con asistencia a las sesiones de edición.
  • Ayto de Gijón: Concejalía de Deportes: Premios. No han contestado.
  • Ayto de Avilés y más: Aún no me ha dado tiempo, pero todo se andará.

Me he dado cuenta que a los organismos llingüísticos, tanto locales como regionales, verían el tema con "más cariño" si va a verlos alguien que, además de hablar asturiano sean expertos en filología asturiana, sobre todo en el Principado.

Además hay una serie de gestiones puntuales como "Visita exclusiva" a la Cámara Santa explicada por un super-experto, ets. Como veréis, aún tengo que insistir en varios de estos que os he citado. Un saludo a todos.Adolfobrigido (alderique) 18:33, 30 xunu 2014 (UTC)

(castellán) Como actos del aniversario la idea que tenía sería hacer una serie de charlas y talleres, y enviar nota de prensa a todos los medios y webs. Para lo primero obviamente es necesario que haya voluntarios para hacerlo. Lo ideal sería hacer varios talleres o charlas o editatones (depende de la disponibilidad) en varias localidades durante varias semanas. La nota de prensa se puede mandar una antes, y luego una al final de los actos, en asturiano y también en castellano para que sea publicada en más medios. También se puede intentar dar charlas en centros asturianos en otras comunidades. Esto sería lo que se hizo en el aniversario en catalán.

Estaría bien tener uno o dos actos centrales, con presencia de gente de editoriales en asturiano, de la Academia, o de la universidad. Para el aniversario de Galipedia se hizo una jornada en la Universidad de Santiago, con varias charlas, sobre licencias libres, Galipedia (en este caso sería sobre Wikipedia n'asturianu), etc. O una jornada central con charlas y otra con taller o editatón, en Oviedo, Xixón, o alguna ciudad importante o con significado para la lengua. Aparte de aprovechar esto para contactar con mucha gente, asociaciones, etc. se podría intentar hacer alguna colaboración GLAM con algún archivo, museo, biblioteca, etc. con editatón, pase privado al fondo del museo, liberación de contenido, etc.

Por otra parte, y de forma independiente al aniversario, los socios de Wikimedia España, a propuesta de Adolfo han decidido celebrar la asamblea anual en Oviedo (mediados de septiembre). El año pasado se celebró en Vila-real (y fui uno de los organizadores) y aprovechamos para realizar actividades y acercar Wikipedia a la gente. El motivo de elegir Oviedo ha sido precisamente el aniversario de la Wikipedia n'asturiano, para intentar darle un mayor reconocimiento y puede que así los medios, al menos locales, puedan hacerse eco (lo digo por la experiencia del año pasado). El año pasado el viernes se hizo un taller de edición, el sábado una visita a la localidad por la mañana, comida, y unas charlas por la tarde. El domingo fue la asamblea y tuvimos una comida de hermandad. Fue todo abierto y hubo gente de fuera de Wikipedia. Si quereis podemos hacer que las actividades sean enfocadas al asturiano y a Wikipedia n'asturianu, y se puede aprovechar para que alguien de la Academia, o de sectores GLAM colaboren. Con esto no quiero decir, ni mucho menos, que las celebraciones de la Wikipedia n'asturianu sean esas, o solo esas. Es imprescindible el apoyo de parte de la comunidad de editores en asturianu, nosotros solo queremos ayudar a difundir el proyecto.

Se pueden hacer otras cosas on-line para darlo a conocer. Yo había pensado en hacer un challenge sobre Asturias, multilingüe, con premios (ahí se pueden dar unos libros, CD, camisetas, etc.) a los que más editen. Se eligen una serie de artículos sobre Asturias (yo había listado unos 85, pero creo que son demasiados), por ejemplo los 50 artículos principales sobre Asturias y que durante un mes, editores en todas las lenguas vayan editando y traduciendo. Últimamente se han hecho algunos con bastante éxito, y si os gusta la idea podemos ir preparando la página de coordinación aquí y elegir los artículos, para luego pasarla a meta. Paralelamente se podría organizar un concurso en asturiano con cualquier tipo de artículo, para sobrepasar de sobra los 20000. Hay un concurso de fotografía llamado Wiki Loves Monuments. Sería genial poder ampliar la lista de monumentos de Asturias, ya que ahora solo se listan en asturiano y español los BIC, y dar un premio especial para la mejor foto de Asturias (al final esas fotos pueden ser usadas en todos los proyectos, pero este es el que más se puede beneficiar). U otro concurso como el que hizo Wikimedia Chile llamado Wiki Tour Chile que trata de sacar fotos de Chile, en este caso Asturias, pero no solo monumentos, sino de todo, fiestas, trajes típicos, paisajes, playas, edificios, bebidas, comidas, etc.

Son ideas que me han ido viniendo a la cabeza, pero que os traslado para que podais evaluarlas, opinar, mejorar, etc. Repito, si se hace algo es para la Wikipedia en asturiano, y por eso, vosotros, los editores sois la parte principal. Desde Wikimedia España estamos dispuestos a colaborar y organizar lo que sea si os parece bien, pero sin querer monopolizar o mandar. Podemos también gestionar la petición de un grant a la Fundación Wikimedia en caso de que veamos que van a hacer falta fondos, como para algunos desplazamientos, folletos, camisetas, premios, refrescos, posters, etc. Aviso que la WMF no es partidaria de gastar dinero en aniversarios de Wikipedias pequeñas y de zonas bilingües (cosa que no compartimos), pero si se enfoca del modo adecuado y se muestran los beneficios de los actos no creo que haya problema. Saludos. --Millars (alderique) 12:53, 1 xunetu 2014 (UTC)

(castellán)El día 13, sábado, me parece que está muy bien aprovechado y distribuido. Como el 14 es la Asamblea por la mañana, queda el viernes 12 que también está solicitado el local. Creo que ¿Montse? (no se su nick) está localizando, con coordenadas y en un plano de Oviedo las esculturas y monumentos por si hay sesión fotográfica. Puede que el viernes nos reciban en el Ayto, cosa que intentaré gestionar. También podría hacerse ese día una visita privada (para nosotros solos) a la Cámara Santa explicada por un super-experto y que nos dejen hacer fotos. Estoy en ello. ¿os parece bien?. Por último permitidme una opinión: es sobre el cartel. Visto así solo se sabe de qué va si se lee porque estimo que la imagen no se identifica con Asturias; creo que habría que "asturianizarla" un poquito más. Es solo una opinión. Saludos a todos.Adolfobrigido (alderique) 21:18, 19 xunetu 2014 (UTC)

Propuestes de programa y conteníos[editar la fonte]

Propuesta a)[editar la fonte]

Hora Actividá Resume
10:00hs Apertura: 10 años de Wikipedia n'Asturianu. Ún de los alministradores da la bienvenia al eventu.
10:15 h Wikipedia: qué, quién, cómo. Introducción al so funcionamientu. Intervienen miembros de Wikimedia España y de Wikipedia n'asturianu.
10:40 h Taller d'edición en Wikipedia n'asturianu.
11:30 h Presentación Editorial n'Asturianu Responsables de la editorial invitada faen un repás peles últimes novedaes editoriales.
12:30 h Homenaxe al escritor Caitano Bardón Presentación per parte de dalgún colectivu llionés y posterior llectura de testos per parte d'escolinos.
14:00 h Wikialcuentru con xinta~espicha
17:30 h Charra "Llingua y Internet" Miembros de l'ALLA falen de recuperación y desenrollu de la llingua asturiana nel contestu d'esti espaciu, especialmente en Wikipedia.
18:15 h Presentación Wikipedia en Mirandés Miembros de Wikipedia en Mirandés presenten el proyectu.
19:00 h Presentación del Wikiproyectu "Wikibolos". Charra de Carlos Suari (Escuelactiva) sobre cultura bolística n'Asturies y Llión y consecuente anunciu del wikiproyectu.
19:40 h Clausura y despidida.
Fin
Día II 12:00 h Asamblea Añal de Wikimedia España

Hola a toos. Esta ye la mio propuesta de programa pal eventu del aniversariu que, por supuestu, queda abierta. Antes de nada, opino qu'hai que ser enforma cautelosos a la hora centrar la temática sobre Asturies. Hai que tener en cuenta qu'esti proyectu nun ye una Wikipedia asturiana, sinón una Wikipedia n'asturianu, idioma que nun ye esclusivu del Principáu d'Asturies. Nesi sen, nun sé si ye bona idea crear un challenge sobre Asturies (si fora asina tendríemos que meter tamién a la Rexón de Llión). ¿Podría ser sobre escritores n'asturianu? No que cinca al eventu:

1) Abúltame importante ofrecer una óptica en perspectiva sobre l'idioma. Creo qu'invitar a los responsables del proyectu en mirandés o realizar un homenaxe a un escritor n'asturianu nacíu fuera d'Asturies podría ser una bona opción. Nesto último, como xeitu d'interacción cola sociedá, tamién podemos invitar a dalgún colexu pa que los sos alumnos participen con llectures. Nuna hora, eso sí, na que la prensa pueda acudir y cubir l'eventu con comodidá (con dossiers n'asturianu y castellanu).

2) Podríemos convidar a dalguna editorial n'asturianu pa que pueda presentase y/o poner un puestu de venta de llibros.

3) Tamién podríemos entamar y anunciar un Wikiproyectu tutorizáu. Ansí, contacté con Carlos Suari -espertu en patrimoniu lúdicu tradicional- quien aceptó nel casu de qu'aprobáremos ofrecer una charra sobre'l tema y aniciar un Wikiproyectu sobre modalidaes bolístiques n'Asturies y Llión (cola so ayuda técnica y gráfica).

4) Cuido qu'edidar mercadería (especialmente camisetes) en conmemoración pol 10u Aniversariu sedría fenomenal. ¿Hai posibilidá de cuntar con ayuda económica per parde de Wikimedia?

5) ¿Ye posible cuntar con un plóter de Wikimedia o recibir dalguna ayuda pa editar el de Wikipedia n'asturianu?

6) Necesitaríemos crear un perfil pa la Wiki n'asturianu nes principales RRSS. Nesti sentíu ofrézome pa dinamizar l'eventu nel planu gráficu per estos espacios. Tresllado la propuesta a votación.

7) Nel segundu día pue facese l'Asamblea Añal de Wikimedia, que ye compatible con dalgún tipu d'actividá.

8) Sobre'l llugar del eventu considero que val tanto la capital (Uviéu) como la ciudá más poblada (Xixón). Nesti últimu sitiu, y simplemente por conocimientu del terrén, pémeque'l patiu del Antiguu Institutu sedría un espaciu mui afayadizu. Lo único ye qu'habría que falar col Conceyu pa qu'habilitara l'accesu non restrixíu al WIFI.

Más nada, comentáime qué vos paez. Munches gracies. --Denis Soria (alderique) 01:11, 8 xunetu 2014 (UTC)

Paécenme toes propuestes perfeutes, pero tendríamos de dir metiéndonos priesa porque'l tiempu cuerre na nuesa contra y queda menos d'un mes. Creo qu'agora mesmu la prioridá ye crear una dirección de mail pa la wiki y con esa dirección dir creando Twitter, Facebook, Google+, etc., p'asina danos más visibilidá. Esto tendría de quedar resueltu yá güei. --Asturllionés (alderique) 08:29, 9 xunetu 2014 (UTC)
El twitter y el facebook yá tán creaos. --Vítor Suárez (alderique) 11:11, 9 xunetu 2014 (UTC)

(castellán) Me pregunto si conviene hacerlo en agosto o pensáis que retrasarlo a unas fechas con más actividad (agosto es un mes inhábil para muchas cosas) puede ser mejor. Yo planteaba hacer varios actos y no solo uno. Si solo se hace uno es complicad llamar mucho la atención. Se podría empezar la fecha de la creación de la Wikipedia con un acto más o menos majo, y luego ir haciendo otros menores, para terminar con otro importante en otra ciudad (por ejemplo empezar en Xixón y terminar en Uvieu).

Lo que comentaba antes Dennis. Wikimedia España puede gestionar un grant a la Fundación Wikimedia para pedir dinero para pagar los gastos, pero para eso debemos tener las fechas, lugares, actividades cerradas y saber exactamente qué se va a gastar y en qué. Sobre lo del challenge, es verdad que lo pensé lo del Asturiano vs Asturias. Se podría hacer sobre artículos de todos los territorios del asturleonés si os parece bien, sobre escritores en asturiano, aunque la gracias también es tener algo más de variedad para atraer a la gente. Si queréis creo una página donde ir listando los principales artículos y así vamos definiendo la lista. Sobre las preguntas de Dennis.

1) Me parece perfecto. No se si tenéis contacto con editores en mirandés. Si queréis puedo escribir a Wikimedia Portugal por si quieren unirse. 2) Perfecto también. De hecho varias editoriales en asturiano nos han regalado algunos libros para poder regalar como premios u obsequios. La lista de editoriales contactadas la tiene Adolfobrigido 3) Es algo interesante. 4) Lo que comentaba antes del grant 5) Lo mismo. 6) Como comentaba Víctor, ya hay perfil en Twitter y facebook. Lo que hay que hacer es darle vidilla. 7) Si fuese en agosto complicado, además que la fecha del aniversario coincide con Wikimania. La asamblea la haremos en septiembre, pero el aniversario es algo distinto y para la comunidad de editores. Como comentaba, la asamblea puede tener actos asociados, en un fin de semana, y el aniversario puede tener múltiples actos en diversas ciudades. Como veáis. 8) Coincido, ambas ciudades serían adecuadas.

Tal vez ser podría ir haciendo un listado de posibles actividades, otra de voluntarios y otra de necesidades. --Millars (alderique) 12:04, 10 xunetu 2014 (UTC)

Acabo de hablar con Adolfo, quien se ha reunido con el Ay. de Oviedo. Para la Asamblea y el aniversario nos cederían el Auditorio Príncipe Felipe. Como comentaba, la AG pensabamos hacer el 12-14 de septiembre y está libre. Se que el aniversario realmente es el agosto, pero podría ser una forma de finalizar los actos del aniversario. El programa de Dennis me parece bien, pero yo pondría el taller de edición y un maratón de edición sobre Oviedo por ejemplo, el viernes por la tarde (y lo quitaría del sábado). Aparte, buscaría un pequeño hueco para dar una visita a la ciudad ya que puede ir gente de otras partes de la península. El sábado lo que ha comentado Dennis, y el domingo la AG. Podríamos también tener una subvención para gastos de material, y un ticket para la comida de un día. No se qué os parece. --Millars (alderique) 12:34, 10 xunetu 2014 (UTC)


Coincido no de crear una llista d'artículos pal challenge. Sobre la fecha, opino que pa organizalo curioso habría ser sobre'l 14~20 de setiembre. Otra cosa ye que vayamos concretanto coses y nel aniversariu "real" (n'agostu) deamos anuncia de los preparativos. Soi mui escépticu tocántenes a organizar un eventu con muncho más conteníu o dilatalu en más díes, fundamentalmente porque cuntamos con una capacidá llimitada al ser esta Wiki una comunidá d'usuarios enforma pequeña y poco activa. Tamién -y conociendo los criterios particulares de la prensa asturiana- prefiero aprovechar la relevancia de la celebración de l'Asamblea Añal de Wikimedia España pa entamar l'actu del Aniversariu de la Wikipedia n'Asturianu, independientemente de que'l día de l'Asamblea pueda haber más actividaes rellacionaes. Nun ye la mio intención desanimar, pero pienso que tenemos qu'empezar con unes espectatives humildes pa llueu poder satisfaceles o superales. Eso sí, ye la mio percepción y si opináis que podemos facer más coses en más díes pliégome a lo que se decida y ofrézome a trabayar no que pueda. Cuando tengamos meyor perfilaos los conteníos del programa y los voluntarios podríemos facer un conceyu presencial a finales de mes pa despachalo, si vos paez. Sobre los puntos concretos:
1) Agradézotelo, polo menos pa conocer la so opinión y disponibilidá.
6) Veo que los perfiles de facebook y twitter tán baxo'l títulu de "Wikimedia Asturies". Cuido que polo que yá comentara deberíen cambiar el nome a "Wikimedia n'asturianu".
8) Si yá tenemos cedíu l'Auditoriu perfecto. ¡Munchísimes gracies poles xestiones Alfonso! :) --Denis Soria (alderique) 15:17, 10 xunetu 2014 (UTC)
(castellán) Hola a todos, yo también soy miembro de Wikimedia España y trabajo en la wiki en gallego. Por si os interesa, y por si os da ideas, os pongo aquí el cartel de lo que organizamos en nuestro décimo aniversario (que ya comentó Millars) y la página del programa (en gallego). Si interesa algo os lo comento más en detalle. Saludos, --Elisardojm (alderique) 16:24, 10 xunetu 2014 (UTC)
(castellán) Me parece estupenda la propuesta realizada, esos actos más lo que sugiere Millars de visita y maratón darían para dos días, incluso para tres. Sobre las fechas, aunque el aniversario es en agosto, opino igualmente en aprovechar la asamblea para celebrar todo conjuntamente, pienso que le daría más difusión. --Rodelar (alderique) 10:00, 11 xunetu 2014 (UTC)

(castellán) Sobre los perfiles de Twitter y Facebook, antes se llamaban Uiquipedia, luego Victor los cambió a Wikimedia Asturies. Por el tema de las marcas creo que sería mejor, como dice Dennis, que se pasaran a llamar Wikipedia n'asturianu. Porque así es más claro lo que es. Otra cosa es que además se cree una cuenta de Twitter para Wiccionario en asturiano, y otros proyectos, también para que no los usurpen.

La fecha para el auditorio seria del 12 al 14 de septiembre, si no me equivoco. Entiendo que hay una capacidad limitada, pero tal vez se podrían hacer algunas charlas/talleres sobre Wikipedia en diversas localidades, aprovechando el ruido que se pueda generar. Y si hay varios usuarios de Xixón, hacer algo en esa ciudad en agosto, para dar "inicio" a las actividades creo que estaría bien. --Millars (alderique) 12:20, 11 xunetu 2014 (UTC) P

--Millars (alderique) 12:20, 11 xunetu 2014 (UTC)


Hola xente. Como yá comentara, comprometime a dinamizar l'eventu nel planu gráficu, asina que fixi un cartelu provisional del eventu, pero asáltame una dulda; ¿la celebración ha ser sobre los 10 años de Wikipedia n'asturianu o de la Wikimedia n'asturianu? Anímovos, de toles maneres, a proponer actividaes complementaries o alternatives a la mio propuesta y discutir cómo podríemos orgnizanos (yo sigo enfotáu en facer too nun únicu día). Gustaríame que los usuarios d'esta Wiki opinaren tamién al rodiu d'ello, ya que somos nós los que finalmente tengan que decidir. Sobre lo del challenge podríemos llamalu Uiquipedia:Retu territoriu asturllionés y empezar yá a llistar los artículos. Por ciertu, ¿hebo rempuesta per parte de Wikimedia Portugal?--Denis Soria (alderique) 02:01, 19 xunetu 2014 (UTC)
Yo, como te comentara, propongo que'l Wikiproyeutu tea creau y dirixíu por miembros activos d'esta wiki yá que pa eso se tuvo trabayando mientres años n'ello. Agora que llega la sonadía, nun me gustaría que naide quiera "rentabilizar" la xera d'otres persones. Eso sí, tres la creación de los artículos correspondientes podríen facese xornaes onde profesionales del tema corrixan y aporten lo necesario. Propongo la creación d'un Wikiproyeutu:Deporte n'Asturies (calcái pa ver l'entamu de la propuesta) nesa estaya podríemos incluyir los Bolos y trabayalo depués bien con Suari, pero non nes feches del Aniversariu de la Comunidá como propunxisti. Per otru llau, anque tengamos un día específicu pa nós paezme perfeutu tamién amoldanos al Calendariu de l'Asamblea de Wikimedia España que mos ta dando sofitu y va aidar a tener más sonadía dientro y fuera del estáu. De fechu tienen yá contautao con bien d'instituciones, dalgo qu'hai qu'aprovechar. Mui guapu'l diseñu Denis, por cierto. Un saludu. --Vítor Suárez (alderique) 10:30, 19 xunetu 2014 (UTC)
Recuérdovos, per otru llau, que llevo trabayando tiempu nuna llista d'artículos indispensables (necesarios dafechu) sobro Asturies. Quiciás la tea faciendo demasiau amplia y pueda reducise. Sedría interesante tener una llista de los 1000 artículos que toa wikipedia habría tener (un exemplu na wiki catalana[1], de cara a la so traducción a otros idiomes y tamién de los 100 indispensables (pa retos y concursos próximos). Otru saludu.


Gracies Vítor. Nesti puntu la mio propuesta ye fundamentalmente abrir un espaciu dientro del ciclu de charres pa presentar un Wikiproyectu, el que s'acuerde. En nengún momentu quiero dar la impresión de que por esbillar unos conteníos específicos estos vayan ser zarraos. Arriendes d'ello, si daquién pue llegar a pensar que presentar un proyectu tutorizáu, como sedría'l casu de Wikibolos, supón minorizar el trabayu de los usuarios o esporpollar protagonismos ayenos prefiero desechalu ensin más discutiniu. Por min el que propón Vítor ye válidu. D'otra manera sobre'l challenge recuerdo la conveniencia d'evitar rellacionar de forma esclusiva llingua asturiana con Asturies y a partir d'esa premisa proponer en consecuencia. Quiciás podría ser bono emular a la Wiki catalana con un Wikipedia:Los 1000 Artículos sobre cultura asturllionesa... --Denis Soria (alderique) 00:40, 21 xunetu 2014 (UTC)
Paezme bona la idea d'empecipiar con motivu del 10 aniversariu la creación de Wikiproyeutos como los desenvueltos n'otres wikis, como la española. Yo creo que tendríamos d'empezar con ellos na celebración y a partir d'ende siguilos de manera normal. Creo qu'agora'l principal y que tendríamos d'impulsar ye'l de Wikiproyeutu: territorios asturfalantes, o daqué paecíu.--Asturllionés (alderique) 11:16, 23 xunetu 2014 (UTC)

(castellán) Hola, después del encuentro que celebramos la semana pasada, la propuesta de programa es aproximadamente la siguiente: el viernes por la tarde podría ser el taller y edición de artículos, por ejemplo la lista que comentan de artículos indispensables para Wikipedia en asturiano o iniciar algún wikiproyecto. El sábado hasta media tarde los actos pensados para celebrar el aniversario: charlas sobre Wikipedia y Wikipedia en asturiano, editoriales en asturiano, homenaje al escritor Caitano Bardón, una posible presentación de Wikipedia en mirandés o la presencia de este en Internet, y una charla (o mesa redonda) sobre lengua e Internet. La segunda parte de la tarde del sábado, la asamblea general, y el domingo por la mañana la visita a la catedral y cámara santa y recorrido para fotografiar. Qué os parece?. --Rodelar (alderique) 10:50, 28 xunetu 2014 (UTC)

(castellán) Nuevo apartado para no hacer tan largo el hilo[editar la fonte]

Siento no haber podido estar en la última reunión pero me parece muy bien lo propuesto. Solo algunas advertencias:

  • Hay que poner un horario para ver si falta o sobra tiempo en cada actividad.
  • Me han dicho que la visita a la Catedral y Cámara Santa habría que hacerla fuera de horas de apertura a los turistas.
  • Esto es una cuestión personal y, por tanto, muy discutible: A algunos que he preguntado y a mi personalmente nos descoloca un poco la figura del paisano que aparece con gorra de plato antigua, cuello alto, etc. No acierto a ligarlo con Uiquipedia. Es solo una opinión. Saludos cordiales a todos.Adolfobrigido (alderique) 19:46, 28 xunetu 2014 (UTC)
Ye Caitano Bardón y, anque foi una personalidá digna d'almiración nel ámbitu asturllionés y no referente a promoción y espardimientu de la nuesa llingua, sí que considero qu'igual-y tamos dando demasiada relevancia nuna celebración que tendría de centrase na Wikimedia n'asturllionés y evitar convertise nun homenax a esti escritor que, per otru llau, tendría de ser más valoráu pola sociedá asturllionesa. yo propongo camudar la so imax nel cartelu pola d'un gallu de monte como apaez nesta páxina del proyeutu. De toes formes esto nun ye más que la mio opinión personal. --Asturllionés (alderique) 09:34, 29 xunetu 2014 (UTC)
(castellán)Estoy de acuerdo contigo y creo que el espíritu y ámbito del evento debería ser más amplio que ceñirse a una sola persona. Lo del "gallu de monte" que comentas a mi me parece más adecuado pero, al igual que tu, esto es solo una opinión.Adolfobrigido (alderique) 15:30, 29 xunetu 2014 (UTC)

Quiciás debí esplicalo meyor dende un principiu. La mio opinión ye que deberíemos caltener la imaxe de Caitano Bardón. D'acuerdu cola impresión de Adolfo (nun cuadra porque-y descoloca'l personaxe) dende'l mio puntu de vista débese a simple desconocimientu, pos si la imaxe fora de Rosalía de Castro o de Ramon Llull creo que nun habría llugar a mayores sorpreses. Sobre'l segundu criteriu (qu'incluyir la imaxe del escritor ye da-y demasiada relevancia a una sola persona) hai que tener en cuenta que'l fin de la so inclusión nel diseñu ye fundamentalmente estéticu (llama l'atención), pero non esclusivamente, pos tamién se trata d'una celebración de la Wikipedia na nuesa llingua, na que la so lliteratura y los sos escritores "históricos" son igual de relevantes que cualquier otru elementu patrimonial (como la catedral de Santiago, qu'incorporaron los nuesos vecinos gallegos) y poques coses como ellos tienen la capacidá de simbolizar l'idioma. Tengamos en cuenta amás que la documentación biográfica d'éstos ta presente nesti espaciu, polo qu'al mesmu tiempu lo que se pretende ye usar un elementu de la Wiki pa consiguir un idea d'interacción (d'ehí'l globu cola W).

D'otra manera agradezo que me podáis disculpar dos o trés díes pa terminar de cuadrar nun cuadru les actividaes y los horarios provisionales que vamos perfilando. Asina mesmo, la selmana viniente empezaré a zarrar los detalles del homenaxe y lo del retu/concursu.--Denis Soria (alderique) 02:45, 2 agostu 2014 (UTC)

Y si se incluyen ambas imágenes? :). --Rodelar (alderique) 10:46, 11 agostu 2014 (UTC)

Estáu del programa[editar la fonte]

Vienres 12 de setiembre[editar la fonte]

Hora Actividá Planificación
17:30hs Apertura: 10 años de Wikipedia n'Asturianu. En cursu
17:45 h Wikipedia: qué, quién, cómo. Introducción al so funcionamientu. Por organizar
18:30 h Taller d'edición en Wikipedia n'asturianu. Por organizar
19:20 h Mesa redonda; "Llingua y Internet" En cursu
20:30 h Wikialcuentru con cena~espicha

Sábadu 13 de setiembre[editar la fonte]

Hora Actividá Resume
11:00hs Homenaxe a Caitano Bardón En cursu
12:30 h Presentación Editorial n'asturianu. En cursu
13:10 h Presentación del Wikiproyectu. Por organizar
14:00 h Wikialcuentru con xinta~espicha
Fin


Póngovos la plantía del programa provisional simplificada col estáu nel que s'alcuentra la organización de cada actu (únicamente los de la celebración del aniversariu). Pémeque Rubén taba tentando de contactar colos mirandeses pa ver si yera posible que participaren na mesa redonda y/o fixeren la presentación de la Wikipedia en Mirandés. Pela mio parte asignéme los dos que tán en cursu (l'Homenaxe y la presentación del Editorial) Recuérdovos que, pa organizase meyor, los actos que correspuendan al eventu de Wikimedia España seyan xestionaos esclusivamente polos sos miembros. Qué poquín queda... En fin, eso, si queréis asumir dalgún comunicáilo per equí.--Denis Soria (alderique) 17:14, 4 agostu 2014 (UTC)

Varias cosinas: no sería mejor trasladar al segundo día la mesa redonda?, si no el taller y edición no contarán con apenas tiempo (por ahora no conseguí contactar con nadie de mirandés, por lo que estaría ese espacio de tiempo disponible). La presentación editorial, será de una solo o de aquellas que donaron libros?. Qué wikiproyecto será presentado al final?. --Rodelar (alderique) 10:46, 11 agostu 2014 (UTC)
Tamos pendientes de la disponibilidá de los mirandeses, de si van poder realizar la presentación de la so Wikipedia o de si solo van poder participar na Mesa Redonda. Nesi casu treslladarémosla pal segundu día y prescindiremos de la primer opción. La presentación de la editorial sedrá lóxicamente per parte d'una n'asturianu. Aldolfo tovía nun supo dicime qué editoriales concretes cedieron llibros, pero polo menos pela mio parte soi bastante inflexible nesi aspectu. Sobre'l Wikiproyectu pémeque provisionalmente sedrá'l Deporte n'Asturies, que foi la propuesta de Víctor Suárez.--Denis Soria (alderique) 19:44, 11 agostu 2014 (UTC)

Al final nun foi posible atopar a un grupu d'escolinos pal recital (los guah.es entamen les clases el día 11), asina qu'echaremos mano d'un colectivu lliterariu (Fame Poétika), que lleerán sobre unos 15~20 testos y trayerán a más xente. Si daquién quier apuntase solo tien que dicilo per equí. La editorial Trabe ta pendiente de que zarremos horarios pa confirmar la presentación, pero en principiu nun habría problema. Viti confimó que va encargase de participar nos actos de la tarde del vienres y ta xestionando lo de la Mesa Redonda. Creo qu'esa ye la situación xeneral si nun se m'escapa nada.--Denis Soria (alderique) 23:43, 27 agostu 2014 (UTC)

(castellán) Perdón, no he podido entrar en un par de semanas, y voy algo perdido. Cual es el primer y segundo día, ¿el 12 y 13? ¿o el 13 y 14? Lo digo por cuadrar otras cosas, como visita a catedral, wiki takes, asamblea, etc. Yo he hecho varios talleres, y qué menos que dos o tres horas mínimo. Sobre el challenge, para que no coincida con otros (va a haber uno en octubre) se podría hacer en otro mes, simplemente tenemos más tiempo para organizarlo y para darle difusión. La gracia es que esté en el año del aniversario, como un acto más. ¿Opiniones? --Millars (alderique) 18:28, 28 agostu 2014 (UTC) PD Tened en cuenta que el sábado por la tarde puede dar mucho de sí. Se podría hacer algo más, ya que la asamblea solo debería durar unos 90 minutos.

(castellán) El primer día es el 12, viernes por la tarde, y el segundo el 13, sábado, durante toda la mañana. Eso como actos de aniversario. Luego el sábado por la tarde asamblea y el domingo por la mañana la visita, recorrido fotográfico... --Rodelar (alderique) 23:06, 28 agostu 2014 (UTC)

Efectivamente, vienres 12 pela tarde y sábadu 13 pela mañana. Lo del challenge suprimímoslo entós. Lo único que lo del taller nun creo que s'allargue tanto, ya que nun esperamos l'asistencia de munchu públicu. De toles maneres pueque antes del 1 de setiembre tengamos que quitar lo de la Mesa Redonda del progama, que lu convertirá en más humilde pero factible dada la nuesa capacidá.--Denis Soria (alderique) 14:57, 29 agostu 2014 (UTC)

Ok Gracias. Lo del challange es una buena idea (creo) pero que se puede hacer online más adelante. Si quereis sí que se podría organizar primero un wikiconcurso solo en asturiano, con premios. A ver si así se sobrepasan los 20000, y lanzarlo en los actos. Podemos prepararlo en dos semanas (de sobra), y que dure un par de semanas o dos semanas (no importa, es decidirlo). --Millars (alderique) 16:58, 29 agostu 2014 (UTC)

(castellán) Banner[editar la fonte]

Hola. Estoy mirando a ver si puedo programar, o mejor dicho que me programen, un banner desde el CentralNotice de Meta para que se muestre al menos en este proyecto y así poder difundir las actividades entre los lectores los días previos a su realización. Se podría hacer desde el sitenotice local, pero me temo que al estar en activo la campaña de WikiLovesMonuments a nivel global podría haber problemas para poder visionarlo. La idea es un banner sencillo, utilizando por ejemplo el logotipo de los 10 años (sería mejor poder disponer de una versión .svg) y un texto que diga algo parecido a "Wikipedia en asturiano celebra su 10.º aniversario (salto de linea) únete a las actividades que tendrán lugar en Oviedo el ¿13 y 14? de septiembre" y que al hacer clic dirigiera a la página del encuentro. Evidentemente necesito una traducción o cualquier texto semejante que os parezca adecuado para vuestro proyecto y que se ajuste al programa. Un saludo. Montgomery (alderique) 16:08, 28 agostu 2014 (UTC)

Además de en la Wikipedia en asturiano, estaría bien en todos los otros proyectos en Asturias (no se si es posible) y el resto de proyectos en Asturiano al menos. Creo que debería salir a partir de ya. --Millars (alderique) 18:24, 28 agostu 2014 (UTC)

Pela nuesa parte tenemos munches llimitaciones, ya qu'al nun cuntar con burócrata los alministradores que tamos nun tenemos conocimientu de temes de MetaWiki y demás. Esto conlleva dellos problemes, por exemplu; hai unos meses acordemos iguar l'erru ortográficu y camudar el nome a "Wikipedia" (xunto con Wikiccionariu, etc...), pero hasta'l momentu nun tenemos manera de facelo. Otru problema ye que nun podemos tematizar la Wikibola a cuenta de la celebración, etc... Total, que necesitamos ayuda esterna. Yo nun tengo problema en dar los mios datos d'alministrador si daquién con conocimientu sobre esto s'ofrez a echanos una mano. Per otra parte, pa col tema de traducciones y de crear imáxenes tamos disponibles.--Denis Soria (alderique) 14:57, 29 agostu 2014 (UTC)

Yo me encargo de tramitar la publicación del banner. Solo hace falta una traducción al asturiano del texto que pongo entrecomillado más arriba u otro de semejante extensión que os parezca apropiado. Montgomery (alderique) 19:50, 29 agostu 2014 (UTC)

La traducción sedría: Wikipedia n'asturianu celebra'l so 10u aniversariu (saltu de llinia) axúntate a les actividaes que tendrán llugar n'Uviéu'l 12 y 13 de setiembre.--Denis Soria (alderique) 23:43, 29 agostu 2014 (UTC)

Ya está programado. Se mostrará a todos los usuarios, registrados o anónimos, que entren en los proyectos de la Fundación en asturiano, incluyendo Uiquipedia, entre el 2 y el 13 de septiembre (por lo que he visto unos 10 días parece ser lo habitual para publicitar encuentros y conferencias. Tampoco quería pillar el día 1 también porque empezará la campaña de WikiLovesMonuments). Podéis ver una previsualización aquí. Si hay alguna corrección que hacer decídmelo. Montgomery (alderique) 17:31, 30 agostu 2014 (UTC)
Una nota sobre el banner, el enlace lleva a la página de la Celebración, Uiquipedia:Alcuentros/Celebración del 10u Aniversariu, y ahí por el momento no hay nada... Creo que si ya alguna cosa concreta se podría ir colocando ahí para que no quede olvidado y la gente acceda a una página que no tiene ninguna información. Que aunque la información esté en esta página de conversación podría darse el caso de que usuarios novatos no supieran encontrarla... Saludos, --Elisardojm (alderique) 23:23, 30 agostu 2014 (UTC)
Sí, totalmente cierto, gracias por recordarlo. Como digo está programado que el banner empiece a mostrarse a partir del 2 de septiembre y para entonces la página a la que enlaza debería mostrar más información, información lo más concreta posible sobre horarios, lugares y aclaraciones pertinentes. De lo contrario poco sentido tendría el banner, evidentemente. Montgomery (alderique) 00:42, 31 agostu 2014 (UTC)
Acabo de xubir la información xeneral del eventu. D'otra manera faltaríame saber dalguna cosina más, en concreto'l llugar de la cena del vienres y de la xinta del sábadu. Asina y too... ¿Pensáis que faiga falta poner daqué más?--Denis Soria (alderique) 00:21, 1 setiembre 2014 (UTC)
Sería conveniente señalar que la entrada es libre, hasta completar aforo (supongo). Respecto al apartado de participantes, sería conveniente poner alguna explicación. No se vaya a pensar alguien que hay que apuntar ahí su nombre como una especie de registro. Por lo demás todo correcto. Montgomery (alderique) 00:40, 1 setiembre 2014 (UTC)
A mi me parece que está llendo bastante bien. Saludos, --Elisardojm (alderique) 00:17, 4 setiembre 2014 (UTC)

(castellán) Visita a la Cámara Santa[editar la fonte]

A la vista de los horarios que hay, he conseguido una visita para nosotros solos, gratuita, y guiada por la Cámara Santa para el sábado 13 a las 10,00h. Si parece bien seguir adelante no tenemos más que reunirnos unos 5-10 minutos antes en la puerta de la Catedral. En caso contrario, por favor, decídmelo para avisar. Saludos.Adolfobrigido (alderique) 17:01, 29 agostu 2014 (UTC)

Sábado o domingo?. De ser en sábado trastoca un poco los horarios. Cómo lo veis el resto?. --Rodelar (alderique) 15:28, 30 agostu 2014 (UTC)
Tal y como está el calendario actual no me parece que cuadre muy bien, visita a las 10:00 y el acto de apertura a las 11:00. No me gusta hacer las cosas de prisa y corriendo... Saludos, --Elisardojm (alderique) 23:27, 30 agostu 2014 (UTC)
Entonces lo veo difícil porque el domingo está cerrado. Si se sigue interesado en la visita decidme una fecha y hora a ver si es posible pero mucho me temo que ya no podrá ser para nosotros solos. Adolfobrigido (alderique) 21:35, 31 agostu 2014 (UTC)

Véolo complicao pol horariu, l'homenaxe empieza a les 11:00 h y anque eliminemos dalgún qu'otru eventu del programa esa hora nun se puede mover, ya qu'un sabadu ye difícil que te cubra prensa n'acercándose les 12:00 h. Mañana a primer hora tien que confirmame la editorial pa la presentación, nel casu poco probable de que me digan que non igual podríemos facer la visita sobre la 13:00 h y xintar dempués.--Denis Soria (alderique) 00:16, 1 setiembre 2014 (UTC)

Mantenemos la visita el sábado a las 10 h, aquellos que aún quieran ver la catedral lo avisen para que Adolfo sepa cuántos son. --Rodelar (alderique) 11:06, 5 setiembre 2014 (UTC)
Finlamente, anque los de la editorial nun vayan poder tenemos que por fuercia treslladar la Mesa Redonda del vienres al sábadu.

Siéntolo, lo único que se m'ocurre ye que seya pal sábadu de tarde, antes o dempués de l'Asamblea. Vosotros decidís.--Denis Soria (alderique) 13:32, 1 setiembre 2014 (UTC)

(castellán) Editoriales colaboradoras[editar la fonte]

Han donado libros las siguientes: Asturtoons, Ediciones Trabe, Hércules Ediciones, Librería Cervantes y Ediciones Nobel. Mañana me enteraré de como funcionan los bonos de comida que da el Ayto.Adolfobrigido (alderique) 21:03, 1 setiembre 2014 (UTC)

Nota de prensa[editar la fonte]

Cada uno puede ir aportando aquí las ideas que se quieran transmitir y/o ayudando a redactarlas. Saludos, --Elisardojm (alderique) 16:43, 4 setiembre 2014 (UTC)

Ideas
  • La wikipedia en asturiano nació en junio de 2014
  • Comentar algunas características diferenciadoras de la Wikipedia en asturiano
  • Se va a celebrar este acontecimiento con una serie de actividades, explicar

Di-y un pequeñu repás sintetizando delles coses refinando la redacción. A ver qué tal.--Denis Soria (alderique) 01:03, 5 setiembre 2014 (UTC)

Plazo

Una pregunta, ¿cuando se va a mandar la nota de prensa? Lo digo para establecer un plazo máximo para la edición y que todos sepamos cuándo tiene que estar lista. ¿Os parece bien dar de plazo hasta el domingo a las 00:00 (aproximadamente) y que se envíe a los medios el lunes por la mañana? Saludos, --Elisardojm (alderique) 09:47, 6 setiembre 2014 (UTC)

Sí, el llunes ta bien.--88.6.127.196 12:11, 6 setiembre 2014 (UTC)
Al final vímonos obligaos a ampliar la temática de la Mesa Redonda; "Llingua y Medios"
Borrador en castellano

WIKIPEDIA EN ASTURIANO CUMPLE DIEZ AÑOS

8 de septiembre de 2014, Oviedo

Los días 12 y 13 de septiembre la comunidad de usuarios de Wikipedia en Asturiano organiza, en colaboración con Wikimedia España, la celebración del décimo aniversario de la enciclopedia libre en asturleonés. Los actos tendrán lugar en el Auditorio Príncipe Felipe (Plaza La Gesta, Oviedo).

«Zazaki», la lengua hablada por una minoría étnica de Turquía, es el artículo en el que se hizo la primera edición de Wikipedia en lengua asturiana, era un 26 de julio de 2004. Diez años después ya cuenta con cerca 20.000 artículos y alrededor de 800.000 ediciones, números que siguen aumentando día a día gracias a la labor de decenas de voluntarios. Posteriormente nacerían las versiones en este idioma de otros proyectos hermanos, como Wikicionario, Wikisource y Wikiquote. Administrados por la Fundación Wikimedia, todos ellos forman parte de un movimiento surgido en enero de 2001, cuando nació Wikipedia, con el objetivo de divulgar de manera libre la suma del conocimiento humano.

Con motivo de ello, Wikipedia en asturiano y Wikimedia España llevan adelante unas jornadas para celebrar el aniversario y dar a conocer los proyectos Wikimedia en asturleonés. La asociación Wikimedia España (www.wikimedia.es) es una organización sin ánimo de lucro creada con el fin de favorecer el desarrollo del Conocimiento Libre promoviendo aquellos proyectos acogidos por la Fundación Wikimedia en todas las lenguas que se hablan en España.

En la primera jornada del viernes 12, a las 17:30 h, y tras un pequeño repaso de estos diez años, se realizará una charla de introducción al funcionamiento de Wikipedia, a la que seguirá un taller para aprender a editar en su versión en asturiano. El sábado 13 a las 11:00 h, dentro ya de la segunda jornada, se comenzará con un homenaje literario a Caitano Bardón (Carrizo, León, 1881), en colaboración con el colectivo Fame Poétika y la asociación Faceira radicada en León, durante el cual se leerán varios textos en asturleonés con el acompañamiento musical de Fran Allegre. Además, se presentará un Wikiproyecto sobre deporte en Asturias y se pondrá fin al evento con una Mesa Redonda sobre "Llingua y Medios". La entrada es libre y gratuita.

Asimismo, durante el fin de semana, Wikimedia España celebrará también su Asamblea Anual de Socios en Oviedo.

Borrador n'asturianu

WIKIPEDIA N'ASTURIANU CUMPLE DIEZ AÑOS

8 de setiembre de 2014, Uviéu

Los díes 12 y 13 de setiembre la comunidá d'usuarios de Wikipedia n'Asturianu organiza, en collaboración con Wikimedia España, la celebración del décimu aniversariu de la enciclopedia llibre n'asturllionés. Los actos tendrán llugar nel Auditoriu Príncipe Felipe (Plaza La Gesta, Uviéu) y cuntará con distintes actividaes.

«Zazaki», idioma faláu por una minoría étnica de Turquía, ye l'artículu nel que se fixo la primer edición de Wikipedia en llingua asturiana, yera un 26 de xunetu de 2004. Diez años dempués ésta cuenta yá con cerca 20.000 artículos y alredor de 800.000 ediciones, númberu que sigue aumentando día a día gracies al llabor de decenes de voluntarios. Posteriormente naceríen les versiones nesti idioma d'otros proyectos hermanos, como Wikicionariu, Wikisource y Wikiquote. Alministraos pola Fundación Wikimedia, toos ellos formen en conxuntu parte d'un movimientu surdíu en xineru de 2001 col oxetivu de divulgar de manera llibre la suma del conocimientu humanu.

Con motivu d'ello, Wikipedia n'asturianu y Wikimedia España entamen unes xornaes pa celebrar l'aniversariu y dar a conocer los proyectos Wikimedia n'asturllionés. L'asociación Wikimedia España (www.wikimedia.es) ye una organización ensin ánimu de llucru creada col fin de favorecer el desenrollu del Conocimientu Llibre promoviendo aquellos proyectos acoyíos pola Fundación Wikimedia en toles llingües que se falen n'España.

Na primer xornada del vienres 12, a les 17:30 h y tres un pequeñu repás d'estos diez años, realizaráse una charra d'introducción al funcionamientu de Wikipedia, a lo que siguirá un taller pa deprender a editar na so versión n'asturianu. El sábadu 13 a les 11:00 h, dientro yá de la segunda xornada, escomenzará con un homenaxe lliterariu a Caitano Bardón (Carrizu, Llión, 1881) en collaboración colos colectivos Fame Poétika y l'asociación Faceira, asitiada en Llión. Nésti lleeránse dellos testos n'asturllionés col acompañamientu musical de Fran Allegre. Arriendes d'ello, presentaráse un Wikiproyectu sobre deporte n'Asturies y pondráse fin al eventu con una Mesa Redonda sobre "Llingua y Medios". La entrada ye llibre y gratuita.

Asina, a lo llargo de la fin de selmana, Wikimedia España celebrará tamién la so Asamblea Añal de Socios n'Uviéu.

Colaboradores y diseño de publi a quien corresponda[editar la fonte]

(castellán) En los carteles en soporte digital o en papel hay que poner obligatoriamente los logos del Ayto de Oviedo (se lo envié a Santi) y el del Principado de Asturias que son los que más colaboran, o colaborarán. También los de Asturtoons, Ediciones Trabe, Hércules Ediciones, Librería Cervantes, Ediciones Nobel e Impronta que son los que han donado libros. Ya tengo los "Bonos-menú" para ir a uno de los casi cincuenta sitios que tiene contratado el Ayto. Los que quieran ver la Cámara Santa deberán estar en la Catedral (dentro, junto a las empleadas que llevan el tema) a la 09,55h del sábado 13. En principio, por si os parece bien porque más tarde no habría plazas, he reservado en Tierra Astur de Colloto la cena-espicha con cargo a los bonos-menú. Si preferís otro sitio, por favor, decídmelo cuanto antes porque el tema de las reservas para un grupo numeroso un fin de semana es complicado.

Disculpadme si cojo "la calle del medio" y puedo meter la pata. Rectificadme en todo lo que sea necesario. Saludos.Adolfobrigido (alderique) 16:48, 9 setiembre 2014 (UTC)

En los carteles, el logo del ayuntamiento sí que está. El de editoriales no (no se si debe ponerse). Gracias por las gestiones. --Millars (alderique) 17:57, 9 setiembre 2014 (UTC)
Pido disculpas porque no va a poder ser la cena en Tierra Astur de Colloto ya que pertenece al concejo de Siero, no de Oviedo. Le envié escaneado a Denis la publi de los 52 sitios para que lo vean más de dos ojos. Si VikiUvieu puede aportar su opinión sería estupendo pues seguro que los conoce mejor que yo.Adolfobrigido (alderique) 21:10, 9 setiembre 2014 (UTC)