Tres ríos paralelos de Yunnan

De Wikipedia
Árees protexíes de los trés ríos paralelos de Yunnan
Patrimoniu de la HumanidáUNESCO
La Foz del Saltu del Tigre nel ríu Yangtsé, ente'l Yulong Xue Shan (a la izquierda) y el Fabona Xue Shan (a derecha).
Llugar  China
Criterios Natural: vii, viii, ix, x
Referencia 1083
Inscripción 2003 (XXVII Sesión)
Área Asia y Oceanía
Cambiar los datos en Wikidata

Los tres ríos paralelos de Yunnan delimitan una zona protexida allugada nel noroeste montascosu de la provincia china de Yunnan, que cubre una parte de les cabeceres de trés importantes ríos d'Asia: el Yangtsé, el Ríu Mekong y el Ríu Salween. Foi incluyida nel añu 2003 na Llista del Patrimoniu Mundial de la UNESCO.

Descripción[editar | editar la fonte]

El Yangtsé, el Mekong y el Salween crucien de norte a sur, colos sos cursos paralelos, una cadena de montes que los sos picos superar los 6.000 m. y fondes quebraes que les sos fondures algamen los 3.000 m. Atópense ellí tamién los sitios notables de la gargüelu del Saltu del Tigre y el glaciar de Mingyongqia.

El sitiu gocia de climes bien variaos, que van dende'l subtropical n'abarganar glaciares de los montes y una rica y escepcional biodiversidá. Acordies con UICN, sería difícil atopar un llugar n'otra rexón montascosa del mundu, que pueda superar al sitiu propuestu, na so diversidá ecolóxico y topográfico.[1] Describiéronse ellí unes 6000 especies de plantes y 173 especies de mamíferos (81 endémicos), 414 d'aves, (22 endémicos), 59 de reptiles (27 endémicos), 36 d'anfibios (25 endémicos) y 76 de pexes (35 endémicos).

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Notes y referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]