Torrey Botanical Society

De Wikipedia

Torrey Botanical Society (enantes Torrey Botanical Club) empecipia na década de 1860 polos colegues de John Torrey. Ye la más antigua Sociedá Botánica d'América. La sociedá promueve la esploración y l'estudiu de la vida vexetal, con especial énfasis na flora de la ciudá de Nueva York y el so área metropolitana.

Los oxetivos de la sociedá "pa promover l'interés pola botánica, y p'arrexuntar y espublizar información sobre toles fases de la ciencia de les plantes". La Sociedá promueve y sofita l'interés florística al traviés de xuntes so techu (conferencies), les xuntes al campu (paseos por herbarios), les beques que sofiten los estudios de posgráu, y publicaciones.

La Journal of the Torrey Botanical Society (hasta l'añu 1997 The Bulletin of the Torrey Botanical Club), ye la revista botánica más antigua de les Amériques, tien como oxetivu principal l'espardimientu de la conocencia científica sobre les plantes (nel sentíu ampliu, de plantes y hongos). Publicar la investigación básica en toles árees de la bioloxía de les plantes, sacante la horticultura, con énfasis na investigación fecha en y sobre les plantes del Hemisferiu Occidental.

Les conferencies son d'ochobre a mayu nel New York Botanical Garden y son gratis y abiertes al públicu.

Los paseos pa la visita de plantes, van d'abril a ochobre en tou Nueva York y el so área metropolitana, son gratuitos y abiertos al públicu.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]