Torre de televisión de Cantón

Coordenaes: 23°06′33″N 113°19′09″E / 23.1092°N 113.319147°E / 23.1092; 113.319147
De Wikipedia
Torre de televisión de Cantón
广州塔 (zh)
torre de observación (es) Traducir, torre de telecomunicaciones (es) Traducir y Estructura hiperboloide
Llocalización
PaísBandera de la República Popular China República Popular China
Provincies Guangdong
Ciudá-subprovincia Cantón
Distritu Haizhu (es) Traducir
Subdistrito (es) Traducir Chigang Subdistrict (en) Traducir
Coordenaes 23°06′33″N 113°19′09″E / 23.1092°N 113.319147°E / 23.1092; 113.319147
Torre de televisión de Cantón alcuéntrase en República Popular China
Torre de televisión de Cantón
Torre de televisión de Cantón
Torre de televisión de Cantón (República Popular China)
Altitú 604 m
Historia y usu
Construction time (en) Traducir25 payares 2005 - setiembre 2009
Arquiteutura
Arquiteutu/a Information Based Architecture (en) Traducir
Inxenieru d'estructures Arup (es) Traducir
Estilu Arquiteutura high-tech
Altor 600 m
Pisos 37
Soterraños 2
Superficie 133 300 m²
Ascensores 6
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

La Torre de televisión de Cantón (chinu simplificáu: 广州塔,tradicional: 廣州塔) antes conocida como Guangzhou TV, ta allugada nel Distritu de Haizhu, Cantón, de la República Popular China. Foi terminada a finales de 2009 y entró en funcionamientu'l 29 de setiembre de 2010 pa los Xuegos Asiáticos de 2010. Con 600 metros d'altor, ye la segunda torre de telecomunicaciones más alta del mundu, tres la Tokyo Skytree y la quinta estructura más alta del mundu dempués de del Burj Khalifa, de 828 metros d'altor, Tokyo Skytree de 634 metros, la Torre de Shanghai de 632 metros y les Torres Abraj Al Bait de 601 metros.

Historia[editar | editar la fonte]

La torre de televisión foi'l primera gran proyeutu designáu pa los arquiteutos neerlandeses Mark Hemel y Barbara Kuit. La so base d'información ye la empresa d'Arquiteutura, con sede n'Ámsterdam ta a la vanguardia del diseñu arquiteutónicu de crear una arquiteutura innovadora y altamente artística col estáu de les teunoloxíes y los materiales. La práutica collaboró con Arup, el diseñu global y la firma de consultoría empresarial con sede en Londres, Reinu Xuníu. El diseñu llogró'l primer premiu nun concursu que tamién foi acompañáu por, ente otros, Coop Himmelblau, Richard Rogers Partnership, Cannon y KPF. En 2004, la IBA - L'equipu de Arup n'Ámsterdam desenvolvió'l conceutu del diseñu. Nes etapes posteriores IBA collaboró principalmente coles oficines locales de China de Arup y un Institutu de diseñu local. La torre foi completada'l 29 de setiembre de 2010. La Torre de televisión de Cantón como estructura hiperboloide xirada correspuende a la patente l'inxenieru Vladímir Shújov.

Diseñu[editar | editar la fonte]

La forma, el volume y la estructura hiperboloide son xeneraos por dos elipses, unu a nivel de la fundación y l'otru nun planu horizontal imaxinariu xusto percima de los 450 metros d'altor. L'endurecimientu causáu pola rotación ente los dos elipses formes que caractericen la "cintura" de la torre, y una densificación de los materiales. Esto significa que la estructura reticular, que na parte inferior de la torre ye porosa y espaciosa, vuélvese más trupa a nivel de la cintura. El mesmu "endelgaza" la cintura, como una lluria retorcigañada, más arriba de la torre de la rede abrir de nuevu, acentuáu equí pol amenorgamientu de la columna estructural de los tubos.

De la cintura de la torre de 180m de llongura contién un "Paséu pel Cielu", una escalera al campu onde los visitantes pueden xubir al visu de la torre. Hai jardines al campu establecíos dientro de la estructura, y na parte cimera a 450 m d'una gran plataforma d'observación abierta d'aire.

L'interior de la torre subdividir en zones de programación con diverses funciones como: instalaciones de tresmisión de televisión y radio, cubiertes d'observatorios, restoranes rotatorios, xuegos d'ordenador, restoranes, espacios pa esposiciones, sales de conferencies, tiendes y sales de cine 4D.

Una cubierta na base de la torre oculta funcionamientu funcional de la torre. Toles conexones d'infraestructura - de metro y autobús, y un enllaz piatonal a orellar norte del ríu -. Esti nivel de soporte d'otres instalaciones, asina, como un muséu, un patiu de comíes, un espaciu comercial ampliu, un 600-zona d'aparcamientu de vehículos pa coches y autocares de turismu. La entrada opera en dos niveles, unu d'una continuación del paisaxe sobre la tierra, l'otru conectáu a la masa de tránsitu y aparcamientu soterrañu. De baxa velocidá panorámica y zarraos d'alta velocidá, dos ascensores de dos pisos xuben a los niveles d'entrada.

La zona entemedia, de 80 m hasta 170 m, compuestu d'instalaciones, como un cine 4D, un xuegu de la zona del antepar, los restoranes, cafeteríes y xardinos al campu con cases de té. Una elegante escalera d'aire, el "Paséu pel Cielu", empieza al altor de 170 metros y n'espiral de casi 200 metros más, tol camín al traviés de la cintura.


Predecesor:
Torre CN
 Canadá
Torre de telecomunicaciones más alta del mundu
20102012
Socesor:
Tokyo Sky Tree
 Xapón

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]