Tokyo Godfathers

De Wikipedia
Tokyo Godfathers
Datos
Títulu orixinal 東京ゴッドファーザーズ (ja)
Xéneru anime y manga d'aventures, anime y manga de comedia dramática (es) Traducir, cine navideño (es) Traducir, cine LGBT y película animada con personajes LGTBI+ (es) Traducir
País d'orixe Xapón
Estrenu 30 agostu 2003
17 payares 2005 (Alemaña)
8 payares 2003 (Xapón)
16 xineru 2004 (Estaos Xuníos)
Idioma orixinal xaponés
Duración 88 min
93 min
Llugar de la narración Tokiu
Color en color
Ficha téunica
Direición Satoshi Kon[4]
Producción Masao Maruyama
Guión Keiko Nobumoto
Satoshi Kon
Música Keiichi Suzuki
Edición Takeshi Seyama
Ver llista completa
Compañíes
Productora Madhouse (es) Traducir
Distribuidora Sony Pictures Entertainment Japan (en) Traducir y Netflix
Costu 2 400 000 $
Recaldación 367 131 $ (Estaos Xuníos)
847 106 $ (mundial)
Premios y nominaciones
Premios
Calificaciones
FSK FSK 12
MPAA PG-13[7]
Enllaces esternos
Ficha n'IMDb
Ficha en FilmAffinity
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Tokyo Godfathers (東京ゴッドファーザーズ Tōkyō Goddofāzāzu?) ye una película xaponesa d'anime estrenada en 2003 escrita y empobinada por Satoshi Kon, siendo la so tercer película animada, y codirixida por Shōgo Furuya. Recibió'l «Premiu a la excelencia» en 2003 del Japan Media Arts Festival. La película fai énfasis sobre la tema de les coincidencies. El críticu de cine George Peluranee diz que: "Tokyo Godfathers ye una película qu'amuesa los pequeños y significantes llazos que cada unu de nós tien colos supuestos estraños y narra la hestoria de los milagros, la familia, l'amor y el perdón"

Resume[editar | editar la fonte]

Na viéspora de navidá en Tokiu, tres vagabundos:Gin (ギン?), un alcohólicu de mediana edá, Hana (ハナ?), una moza trans y antigua drag queen, y Miyuki (ミユキ?), una fuxitiva; afayen un ñácaru abandonáu mientres xurguen na basura, el ñácaru tien una nota rogando al que lo atope que lo trate bien y una bolsa que contién pistes de la identidá de los padres; llamar Kiyoko «neña pura», por nacer en víspores de navidá. Llevar al llugar que comparten los trés; Gin cuenta que tuvo una fía la cual careció y él nun pudo pagar les cuentes médiques y que la neña morrió, al poco tiempu la so esposa tamién y depués d'esto resultó convertíu en vagamundu. Mientres toos tán dormíos, Hana sale en busca de la madre de Kiyoko, Miyuki y Gin siguen siguir les buelgues que va dexando na nieve.

Ente les pertenencies coles que foi atopada Kiyoko hai una llave d'un casillero d'una estación, nel qu'atopen más pistes sobre la identidá de los padres de la neña ente elles tarxetes de presentación d'un club llamáu «Club Swirl», al que llamen, pero naide contesta.

Van a un campusantu a tomar les ufriendes que la xente dexa nes tumbes y atopen un xefe yakuza atrapáu sol so carru quien conoz al dueñu del Club Swirl, n'efeutu el dueñu del club ye'l so xenru que se ta casando nesi momentu cola so fía. Na boda, el noviu diz-yos que la madre del ñácaru ye miembru antiguu del el so club, que se llama Sachiko. El noviu da-yos la direición de Sachiko pero la celebración ye atayada cuando un criminal Llatinoamericanu amarutáu de mesera dispara contra'l padre de la novia con una Tokarev TT-33, el criminal secuestra a Miyuki y al ñácaru y llevar a la so casa. Ellí Miyuki faise amiga de la esposa del criminal que s'ufierta a dar de mamar al ñácaru y cúntense mutuamente les sos hestories familiares.

Hana busca a Miyuki y a Kiyoko mientres Gin curia a un vieyu vagamundu qu'atopó morriendo nuna cai, depués de da-y una pequeña bolsa colorada a Gin el vagamundu muerre. Dellos adolescentes apaecen y cuten el cadabre del vieyu y a Gin, robándo-y un sobre que tenía nel bolsu. Mentanto Hana atopa a les moces y llevar al club onde acostumaba trabayar y ellí atopen a Gin que foi socorríu, depués de la golpiza, por otru drag queen.

Los trés salen a buscar la casa de Sachiko teniendo como referencia'l paisaxe qu'apaez nuna semeya que toparon ente les pistes, atopen que la casa ta destruyida y son informaos, por unes vecines, que Sachiko y el so maríu llevaben un matrimoniu infeliz y que la so casa foi embargada. El grupu fuelga nuna tienda hasta que son echaos pol tenderu, Miyuki sale de la tienda a realizar una llamada al so padre, los demás salen de la tienda a aldericar col tenderu y un suxetu borrachu que se topaba na tienda. Una ambulancia ensin frenos impacta la tienda.

Hana colapsa y ye internada nun hospital onde Gin atopa a la so fía que trabaya como enfermera. Hana humilda a Gin frente a la so fía porque tola hestoria qu'había contáu yera falsa, realmente yera un xugador empederníu y cuando les deldes fixéronse impagables fuxó a la mendicidad abandonando a la so familia. Hana sale rabiosa del hospital, Miyuki siguir con Kiyoko.

Hana y Miyuki atopen a Sachiko mientres se dispón a saltar d'una ponte. Sachiko aportuna que'l so maríu desfacer del ñácaru ensin el so consentimientu. Mentanto Gin atopa al maríu de Sachiko quien revela que Kiyoko ye un ñácaru que Sachiko furtió d'un hospital. Los trés vagamundos otra vegada aconceyaos empecipien una intensa busca p'atopar a Sachiko y al ñácaru. Miyuki sigue a Sachiko quien escapa a lo alto d'una edificación. Sachiko intenta saltar de la construcción pero'l so maríu sale del apartamentu, que ta xustu na cai del frente, y encamentar a empezar una nueva vida; sicasí Sachiko salta y por fuercia dexa cayer al ñácaru fuera del edificiu. Hana salta dempués de Kiyoko, atrapar y milagrosamente aterriza ensin sufrir daños mayores.

El ñácaru ye devuelta a los sos padres. Hana y Gin tán recuperándose nun hospital, Miyuki mientres toma los pitos de la chaqueta de Gin dexa cayer la pequeña bolsa colorada al pisu que revela'l boletu ganador de la llotería. Los padres reales de Kiyoko aportunen en falar col tríu de vagamundos pa propone-yos que sían los padrinos de Kiyoko. Cuando l'inspector ta presentando al tríu de vagamundos reconoz a Miyuki como la so fía.

Personaxes[editar | editar la fonte]

  • Tōru Emori como Gin, un vagamundu que tuvo dedicáu a la venta de bicicletes que diz que foi un ciclista profesional. Cuando les sos deldes de xuegu fixéronse impagables, abandonó a la so fía y a la so esposa, pero diz que dambes morrieron pa ganar simpatía. La so fía llámase Kiyoko al igual que'l ñácaru qu'atoparon.
  • Yoshiaki Umegaki como Hana, una moza trans vagamunda que suaña con ser madre, ye la más entusiasta nel cuidu del ñácaru y ye quien la llapada Kiyoko. Por cuenta de la so crianza, ye la más atenta de los trés personaxes principales, entá tando bien enferma.
  • Aya Okamoto como Miyuki, una estudiante de secundaria fuxitiva. mientres una engarradiella familiar alrodiu de la perda d'un gatu llamáu «Ángel» termina apuñalando al so padre creyéndolo responsable de la so desapaición, tuvo escapada de la so casa de magar, perdiendo una sustancial cantidá de pesu. Atopa un avisu personal del so padre nun periódicu anunciando que'l gatu tornó a la casa.
  • Satomi Kōrogi como Kiyoko, una recién nacida que foi abandonada nun basureru, ye atopada polos trés protagonistes en víspores de Navidá.
  • Shōzō Iizuka como Ōta, un xefe yakuza que foi salváu polos trés protagonistes cuando tuvo atrapáu pol so carru; como agradecimientu llevar al matrimoniu de la so fía.
  • Seizō Katō como Mother, la propietaria d'un chigre de drag queens nel que Hana solía trabayar.
  • Hiroya Ishimaru como Yasuo, el maríu de Sachiko.
  • Ryūji Saikachi como'l vieyu un méndigu que ye atopáu por Gin a quien-y da una misteriosa bolsa antes de morrer.
  • Yūsaku Yara como El Padre de Miyuki, un oficial de policía qu'atopa ensin querer a la so fía a la fin de la película.
  • Kyōko Terase como Sachiko, la muyer que s'axudica la maternidá de Kiyoko. Diz que'l so maríu foi quien abandonó a la pequeña; en dos causes mientres la película intenta suicidase llanzándose de dalgún altor.
  • Mamiko Noto como La fía de Gin, tamién se llama Kiyoko, ye una enfermera que ta por casar se col médicu qu'atendió a Hana cuando colapsara.
  • Akio Ōtsuka como El doctor, un doctor qu'ayudara a Hana cuando colapsa depués de que s'estrellara una ambulancia contra una tienda na que taben.
  • Rikiya Koyama como El noviu, el xenru de Ōta.
  • Inuko Inuyama como Kurumizawa.
  • Kanako Yahara como Yamanōchi.
  • Rie Shibata como Nekobaba, una persona que vive cerca de la casa que yera de Sachiko.
  • Kōichi Yamadera como El conductor de taxi, qu'ayuda a Hana y a Miyuki mientres la persecución.
Voces adicionales
Hidenari Umezu, Mitsuru Ogata, Eriko Kawasaki, Chiyako Shibahara, Akiko Takeguchi, Kazuaki Itō, Nobuyuki Furuta, Atsuko Yuya, Toshitaka Shimizu, Bin Horikawa, Yūto Kazama, Masao Harada, Tsuguo Mogami, Yoshinori Sonobe y Akiko Kawase

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: Google Freebase Data Dump. Editorial: Google.
  2. URL de la referencia: http://www.kinokalender.com/film5298_tokyo-godfathers.html. Data de consulta: 30 payares 2017.
  3. 3,0 3,1 «Internet Movie Database» (inglés). Consultáu'l 23 abril 2022.
  4. URL de la referencia: http://www.imdb.com/title/tt0388473/. Data de consulta: 7 xunetu 2016.
  5. «Box Office Mueyo» (inglés). Consultáu'l 27 mayu 2022.
  6. URL de la referencia: https://j-mediaarts.jp/award/single/tokyo-god-fathers/.
  7. Afirmao en: Filmratings.com. Editorial: Motion Picture Association.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]