Thraupis abbas

De Wikipedia
05-10-2021 00:00

Les especies d'aves con nome común en llingua asturiana márquense como NOA. En casu contrariu, conséñase'l nome científicu.

Thraupis abbas
Estáu de caltenimientu
Preocupación menor (LC)
Esmolición menor (IUCN)
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Passeriformes
Familia: Thraupidae
Xéneru: Thraupis
Especie: T. abbas
(Deppe, 1830)
Distribución
Consultes
[editar datos en Wikidata]

'''Thraupis abbas ye una ave americana tropical que pertenez a la familia de los tráupidos. Distribúise dende Méxicu hasta Costa Rica.

Los adultos miden ente 15 y 17 cm de llargor. Nun hai gran dimorfismu sexual. Son de cabeza y pescuezu color moráu maciu, cuerpu olivaceu opacu, con manches escures y azules nel llombu. Les ales y la cola son corites, y nes ales hai manches marielles brillosos. El picu y les pates son negros. Los xuveniles nun tienen tonos azules nin moraos, sinón son de color verde olivar.

Como otros miembros del xéneru Thraupis, la tangara aliamarilla ye una ave que vive en montes tropicales húmedos. Ye tamién visitante de xardinos, güertos y campos de cultivu. Aliméntase d'inseutos, frutos y néctar. Forma grupos d'hasta 50 individuos. Constrúin un pequeñu nial en forma de concu de fibres vexetales, fueyes y mofu, onde la fema pon 3 güevos grises con manches pardes.

Distribúise dende'l nordeste de Méxicu a lo llargo de l'aguada del Golfu, la península de Yucatán y l'estáu de Chiapas. En Centroamérica alcuéntrase en Belize y tierres baxes de Guatemala, El Salvador, Hondures, Nicaragua y el norte de Costa Rica.

Referencies[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]