Thousand Sunny

De Wikipedia
Thousand Sunny
Personaxe d'One Piece
Universu One Piece universe (en) Traducir
Información
[editar datos en Wikidata]

El Thousand Sunny (サウザンドサニー号 Sauzando Sanī-gō?) ye'l nome d'un barcu esistente na manga y anime One Piece. Ye'l barcu de suañu creáu pol carpinteru de la tripulación de Monkey D. Luffy: Franky, siendo'l 2º barcu de la banda sombreru de paya.

Al contrariu del Going Merry (el 1º barcu de la banda sombreru de paya), el Thousand Sunny ye de tipu Goleta, lo que lo fai axilosu nes batalles.

Historia[editar | editar la fonte]

Dempués de la batalla en Enies Lobby, Monkey D. Luffy realiza un ritual de despidida nel que quema'l Going Merry pa evitar que se funda nel mar, por cuenta de que, según él, ye un llugar bien solitariu. El Going Merry fixera'l so últimu viaxe a pidimientu, según Iceburg, de l'alma del barcu: un Klabautermann, p'ayudar a Luffy y la so banda a salir vivos de Enies Lobby.

Dempués la Franky Family avísa-y a Franky que llegó la madera d'un árbol llamáu Adam que ye muncho más resistente que la madera normal. Al enterase, Franky ufiérta-y a Luffy y los demás construyir un nuevu barcu para ellos gratis (anque en realidá Adam mercar colos 200 millones de berries de los sombreru de paya) como agradecimientu por salvalo na engarradiella de Enies Lobby.

Según Franky, Adam yera un árbol llexendariu qu'esistió nuna tierra alloñada onde solo había guerra y que polo xeneral, tanto vandalismo y combates dexaben escalaes les ciudaes d'aquella tierra. Pero lo único que se caltenía de pies yera un enorme y resistente árbol. Por eso, la madera de Adam ye una madera bien sagrao, y la so comercialización yera un delitu, pero Franky llogró consiguila nel mercáu negru.

Na construcción ayuden los meyores carpinteros de Galley-la y Iceburg, unos díes dempués el Thousand Sunny ye termináu. Franky declara al abandonar Water seven que l'alma (o Klabautermann) del Going Merry de xuru moraba agora nel Thousand Sunny, pol amor que Luffy y los demás teníen al so antiguu barcu.

Esplicación del nome[editar | editar la fonte]

La cabeza del barcu foi confundida con un xirasol y un sol, por cuenta de esto Iceburg suxurió de nome "Thousand Sunny" (que significa mil soles) y que fai referencia a un posible viaxe de miles (Thousands) de díes (el sol sale de día). Al escuchalo, Luffy deseyó que fuera'l nome y enxamás se punxo'l nome que quería Franky (Battle Franky: Lion Gang Champion)

Combustible[editar | editar la fonte]

Pa navegar, el Thousand Sunny nun usa dalgún tipu de combustible. Pero al igual que les armes corporales de Franky, p'aprovechales al máximu, ye necesariu rellenala con dellos barriles de Refrescu de Cola. Franky alvierte que se debe de racionar esti combustible, pos cada arma o propulsor usa unu o dellos barriles de cola.

Diseñu del Thousand Sunny[editar | editar la fonte]

Proa[editar | editar la fonte]

Na proa tien la cabeza d'un lleón que al abrir la boca sale un cañón, a la banda una de les garres sirve d'ancla. A pesar de ser distintu de la del Going Merry, Luffy sigue usar como'l so asientu favoritu

Chiken Voyage[editar | editar la fonte]

Un sistema únicu na proa: la melena del lleón empieza a xirar a gran velocidá, lo que-y da un impulsu fuerte al barcu escontra tras. Según Franky, esti sistema usar pa faer un fuximientu d'emerxencia.

Gaon Cannon[editar | editar la fonte]

Vistu per primer vegada contra los Tobiou Riders. Ye un cañón que dispara una rabasera de vientu bien fuerte. Bien efectivu contra un numberosu grupu d'enemigos. Según Franky, utilizar esti cañón gasta tres barriles d'enerxía de cola y al empar dos barriles qu'usa'l "Coup de Burst" (dambos inversamente, asina nun se destrúi'l barcu). Ye l'arma más poderosa, la que más Cola gasta y amás estropia llixeramente al barcu.

Disparada por cualesquier tripulante, ye un arma bien efectiva, pero cuando Usopp usar ye devastadora, gracies a les sos habilidaes y la so puntería.

Babor[editar | editar la fonte]

Tien una de les puertes del Soldier Dock System.

Estribor[editar | editar la fonte]

Tien otra de les puertes del Soldier Dock System.

Cubierta[editar | editar la fonte]

La cubierta tien tierra y verde de verdá pa poder llantar (y xugar nel casu de Luffy, Usopp y Chopper) verdures pa comer, equí atópense les mandarines de Nami.

Puestu de Vigía y Observatoriu[editar | editar la fonte]

El puestu de Vigía ye del tamañu d'una góndola pequeña, similares a les de les Ruedes de la fortuna. Tien un megáfonu p'avisar de peligros. Nesti llugar, Zoro suel dormir.

Popa[editar | editar la fonte]

Na parte de tras atópense l'acuariu, el bañu , la cocina, el consultoriu de Chopper y el Coup de Burst, ente otres habitaciones.

Cocina: una cocina más amplia que la del Going Merry y con mayor cantidá d'asientos, tien un compartimientu conectáu al acuariu por que Sanji envie comida y bébores y tien una nevera con candáu que según Sanji vio nos sos suaños. Según Oda, amás de Sanji solu dos persones más (Nami y Robin) conocen la combinación.

Acuariu: nesta habitación guarden los pexes prindaos nel tanque pa tener comida fresca, tamién puede almirase a los pexes y tien un sofá enorme pa sentase

Bañu: un bañu con una gran bañera d'agua termal.

Consultoriu de Chopper: un cuartu colo último en medicina por que Chopper pueda atender a los miembros de la tripulación o al que lo precisen. Chopper declaró esti consultoriu como la so habitación personal.

Biblioteca: Una biblioteca bien amplia y con un escritoriu con tou lo necesario pa cartografía. Según Oda, na estantería de llibros tolos tripulantes tienen siquier un llibru, menos Luffy.

Cuartu de Muyeres: Un cuartu pa Nami y Robin. Tien un estante pa llibros, un tocador, un armariu, dos cames convencionales y un sofá.

Cuartu d'Homes: Tien dos cañones, un sofá y seis (posiblemente siete cola incursión de Brook) lliteres de madera. Esta habitación tien tolos cartelos de los pagos de los homes, menos la de Sanji.

Ximnasiu: Tien un suelu de metal y delles peses de distintos tamaños. Un llugar perfectu pa entrenar.

Oficina de Usopp: Onde Usopp diseña armes o cualquier clase d'inventu útil.

Taller de Franky: Onde Franky tien les sos ferramientes pa reparar y/o modelar el barcu o los sos componentes.

Coup de Burst[editar | editar la fonte]

Ye un propulsor a base de cola diseñáu por Franky que, según el, nun esiste otru igual diseñáu pa dar un impulsu tan fuerte qu'alza al barcu una cierta distancia dependiendo de cuanta cola foi utilizada. Si uses 3 barriles ye capaz de volar aproximao 1 km, como asegura Franky al colar de Water Seven escapando del vicealmirante Garp. Sicasí, si lo que se quier ye protexer el barcu cuando se realiza l'ataque col cañón por que non se destroze utilícense dos.

Soldier Dock System[editar | editar la fonte]

Soldier Dock System.

SDS pa embrivir ye un sistema creáu por Franky per mediu del cual sofítase'l Sunny quiera que non, ta estremáu en:

CHANNEL 0: Un par de propulsores qu'aumenten la velocidá del Sunny, a diferencia del Coup de Burst, nun llevanta al Sunny pel aire solo impulsar y aumenta la so velocidá, útil cuando nun hai vientu.

CHANNEL 1: El Waver de Nami, entra solo 1 persona. Sufrió un pequeñu cambéu nel manubrio.

CHANNEL 2: El Mini Merry 2, diseñáu a base del Going Merry, ye rápidu y puede usase cuando nun hai llugar onde desembarcar, entren 4 persones. Ye bien queríu por tola tripulación.

CHANNEL 3: Submarín con forma de tiburón o pez agalla, entren 3 persones. Según Franky, el submarín solo ye capaz de baxar 5000 metros.

CHANNEL 4: Fr-o'l rinoceronte negru ye una tri-moto con una cabeza de rinoceronte de color negru.

CHANNEL 5: El tanque llanzador braquio ye un tanque que'l so cañón tien la forma d'un Brachiosaurus.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]