The War of Art

De Wikipedia

Plantía:Ficha d'episodiu de The Simpsons

The War of Art ye'l decimoquintu episodiu de la vigésimoquinta temporada de la serie animada The Simpsons, y el 545 de la mesma. Foi escritu por Matt Selman y Al Jean y empobináu por Steven Dean Moore, y emitióse n'Estaos Xuníos el 23 de marzu de 2014 por FOX.[1] La estrella convidada foi Max von Sydow como Klaus Ziegler. Nesti episodiu, los Simpson merquen una pintura a Dir Houten que ye bien pervalible.

Sinopsis[editar | editar la fonte]

Empieza cuando Lisa adopta un cobaya como mascota. Ella fai una parodia del so hábitat: campera de Perú, una alfombra incaica y una imaxe de la vicepresidenta peruana Marisol Espinoza, pero'l royedor escapa y ruempe el marcu de la imaxe d'un barcu de la familia.

Entós, Homer y Marge van a una puya de la Familia Van Houten y merquen una pintura por 20 dólares. Lisa, depués, afaya que la pintura tenía la firma del so autor sol marcu: Johan Oldenveldt, un pintor francés. Por eso, deciden dir a una casa de puyes, onde-yos dicen que'l preciu del cuadru bazcuya ente los 80.000 y los 100.000 dólares. Marge suxure estremar el dineru con Dir Houten dempués de vendelo, pero Homer ta bien de desalcuerdu. Finalmente, Homer fai entender a la so esposa que si ellos -y dieren una parte del dineru a Kirk y Luann ellos penaríen tola vida por vendelo a un preciu tan baxu, polo que yera meyor nun da-yos nada. Milhouse taba reparándolos falar y pa callalo, los Simpson llevar a la juguetería. Pero Milhouse confiesa ante los sos padres y ellos ruempen la so amistá con Marge y Homer. Depués de ver una entrevista a Dir Houten tresmitida pol noticiario, una parte de la ciudá ta acordies colos Simpson y otra, en contra.

Cuando van vendela, Dawn, l'antigua novia de Kirk, diz qu'esa pintura pertenez-y. Depués na casa Simpson, agospien a Kirk y este confiesa que, en realidá, él merco'l cuadru nun café d'Isla Verde, Puertu Ricu, y esa nueche ella fuxo con un instructor de parapente. La pintura nun yera de Dawn.

Por esto, Homer y Lisa viaxen a Puertu Ricu. Ellí van al café y l'emplegada diz que recordaba vender esa pintura a Kirk. Entós, Homer allégrase porque la pintura yera so, pero un vieyu llamáu Klaus Ziegler diz-y qu'esa pintura nun ye más que'l paisaxe de la isla pintada por él. Dempués, Homer dase cuenta que la pintura non vale nada y píde-y trés pintures, una d'elles de la familia Van Houten, que Kirk regála-y a Luann por que lo perdone, otra del veleru que'l coneyucu rompiera, y d'últimes el d'una rocola que Homer viera na puya de Dir Houten.

Referencies culturales[editar | editar la fonte]

Receición[editar | editar la fonte]

Dennis Perkins de The A.V. Club dio-y al episodiu una B argumentando que

"Parte del problema d'esta temporada foi l'usu escesivu d'hestories A y B apenes coneutaes, nenguna de les cualos tien tiempu pa desenvolvese, polo qu'esti argumentu más unificáu ye una meyora definitiva, con tol restu del episodiu apurríu a gags y ritmos de calteres derivaos fora d'aquella conducción de conflictu risible". Depués amestó: "Ye una hestoria guapa, con una arrogante cantidá de chistes sobre'l permediu a lo llargo del camín".[2]

La vicepresidente peruana Marisol Espinoza manifestó'l so contentu con al respective de la mención del so país na serie animada. Ella dixo que "La serie destacó la nuesa cultura y arte, sentímonos tolos peruanos bien arguyosos. [...] Fízose referencia a la producción testil y la flora y fauna del país".[3]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]