The Purge: Anarchy

De Wikipedia
The Purge: Anarchy
Datos
Títulu orixinal The Purge: Anarchy (en)
Xéneru cine d'horror[1], cine de suspense, cine distópicu y cine d'aición
País d'orixe Estaos Xuníos y Francia
Estrenu 31 xunetu 2014 (Alemaña)
17 xunetu 2014 (Hungría)
2014
Idioma orixinal inglés
Duración 103 min
Llugar de la narración Los Angeles
Rodaxe Los Angeles
Color en color
Ficha téunica
Direición James DeMonaco[1]
Producción Michael Bay[4], Jason Blum, Bradley Fuller[4] y Andrew Form
Guión James DeMonaco
Música Nathan Whitehead
Fotografía Jacques Jouffret
Edición Todd E. Miller
Repartu Frank Grillo[5], Carmen Ejogo[6], Zach Gilford[5], Kiele Sanchez (es) Traducir[5], Cástulo Guerra[4], Edwin Hodge[7], Jack Conley[6], Justina Machado[6], Michael K. Williams[5], Noel Guglielmi[6] y John Beasley
Ver llista completa
Compañíes
Productora Blumhouse Productions (es) Traducir y Platinum Dunes (es) Traducir
Distribuidora UIP-Duna Film[3] y Netflix
Costu 9 000 000 $
Recaldación 110 602 999 $
Calificaciones
CNC prohibido para menores de 12 años (es) Traducir[8]
FSK FSK 16 (es) Traducir
Medierådet pa mayores de 15 años[9]
The Purge The Purge: Anarchy The Purge: Election Year
Enllaces esternos
Ficha n'IMDb
Ficha en FilmAffinity
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

The Purge: Anarchy ye una película estauxunidense d'aición y suspense empobinada y escrita por James DeMonaco en 2014. Ye una secuela de la película de 2013 The Purge y ta protagonizada por Frank Grillo, Carmen Ejogo, Zach Gilford, Kiele Sanchez, Zoë Soul y Michael K. Williams ente que Edwin Hodge repite'l so papel de Dwayne de la primer película. Estrenar a nivel mundial el 18 de xunetu de 2014.[10][11]

Argumentu[editar | editar la fonte]

El 21 de marzu de 2023, los medios de comunicación atribúin el baxu nivel de desemplegu y de probeza a lo llargo del país, a la Purga. Hores primero que la Purga añal empiece, la xente prepárase tantu pa cometer actos violentos como p'atrincherase nes sos cases. Mentanto, un grupu de resistencia anti-Purga interfier de forma intermitente na señal de televisión pa llanzar mensaxes cuestionando'l sistema, esponiendo que la Purga non purifica la violencia sinón que más bien esanicia a los probes.

En Los Angeles, Eva Sánchez, una camarera, entainar a casa onde s'atopen la so fía, Cali y el so padre, enfermu terminal. Mientres se preparar pa zarrase mientres la nueche, el padre d'Eva escapa y discretamente dir nuna limusina qu'esperaba na puerta. Dexa una nota qu'esplica que se vendió a sigo mesmu como ufrienda pa la Purga por 100,000 dólares que van ser pagaos a Eva una vegada pasada la Purga. Shane y Liz, un matrimoniu, conducen escontra la casa de la hermana de Shane a esperar ellí a que pase la Purga. Xusto cuando empieza la Purga, el so coche dexar tiraos. Un grupu que cortara'l so depósitu de gasolina mientres ellos paraben nun supermercáu, apaez, obligando a Shane y Liz a fuxir corriendo. N'otru llugar, un sarxentu de policía fora de serviciu diz-y a la so ex esposa que tien de participar na Purga pa vengar la muerte del so fíu, y darréu sale a la cai totalmente armáu.

Momentos dempués d'empezar la Purga, un camión detener nun bloque d'apartamentos y empiecen a baxar homes paramilitares fuertemente armaos. Entren nel apartamentu d'Eva, raptándoles a ella y a Cali, quien taben siendo atacaes por un vecín, pa llevales ante'l so líder ‘Big Daddy' quién les purgará personalmente. El sarxentu llega conduciendo hasta ellí y matu a los paramilitares, y atacando a ‘Big Daddy', dexándolo inconsciente, rescatando a Eva y a Cali. Volviendo escontra'l coche, el sarxentu atopa a Shane y Liz escondíos detrás. ‘Big Daddy' llevántase y empieza a disparar al coche una ametralladora polo que'l Sarxentu vese obligáu a rescatar a Shane y Liz. El coche detiense productu del impautu de les bales un par de mazanes más palantre, Eva diz-y que van poder garrar el coche de la so compañera de trabayu Tanya si llevar al so apartamentu.

Mientres traten de sobrevivir a una intensa engarradiella na cai, noten que munchos paramilitares tán siendo asesinaos por miembros de la resistencia anti-Purga. Una vegada lleguen al apartamentu de Tanya, Eva almite qu'ellí nun hai un coche. La hermana de Tanya, Lorraine, dispara de sópitu a Tanya por chase col so home. Mientres el grupu escapa, ‘Big Daddy', quien los siguió al traviés de les cámares de tráficu, llega con más guardias armaos. El grupu consigue refugar a ‘Big Daddy' pero son prindaos pol grupu qu'intentara prindar a Liz y Shane. El grupu trabaya a sueldu pa llevar víctimes a un teatru de la muerte, onde los Purgadores con dineru puxen pa cazales y matales nuna cámara. Shane, Eva, Cali, Liz y el sarxentu lluchen, consiguen matar a los Purgadores y escapen, pero les fuercies de seguridá arrodien el campu y maten a Shane. Los componentes de la resistencia anti-Purga ataquen la cortil pa rescatar al grupu y esaniciar a los Purgadores. Liz escueye lluchar cola resistencia pa vengar la muerte de Shane, ente que'l sarxentu, Eva y Cali roben un coche d'unu de los ricos Purgadores.

El sarxentu conduz escontra un barriu de les contornes. Doce meses antes, Warren Grass asesinó al fíu del sarxentu cuando conducía borrachu, llibrándose de la condena por cuenta de un tecnicismu. El sarxentu ataca a Grass y a la so muyer na so habitación, pero perdona a Grass y perdóna-y la vida. Abandonando la casa, el sarxentu recibe un disparu por ‘Big Daddy', y revéla-y los Nuevos Padres Fundadores creen que la Purga esanicia a bien pocos de clase baxa, polo que de callao crearon escuadrones de la muerte p'aumentar el númberu de muertos. Coménta-y que la purga tien una regla non escrita: "Nun salvar xente". Cuando ‘Big Daddy' ta a puntu de matar al sarxentu, Grass apaez y matu a ‘Big Daddy'. Eva, Cali al escuchar el disparu salen del autu y cuerren a la entrada de la casa, llegando al empar que dos soldaos del escuadrón de ‘Big Daddy' cuando suena l'alarma qu'indica que la Purga yá terminó, lo que fai que l'escuadrón retírese. Grass, Eva y Cali lleven al sarxentu al hospital y los servicios d'emerxencia empiecen a llimpiar dempués de la Purga Añal. A la fin apaez un mensaxe que diz "364 Díes pa la próxima purga" y escúchense les distintes opiniones de les persones sobre la purga.

Repartu[editar | editar la fonte]

Producción[editar | editar la fonte]

El 10 de xunu de 2013 Universal Pictures y Jason Blum anunció'l desenvolvimientu de la secuela, dempués del ésitu de The Purge. Más tarde, el 24 d'ochobre de 2013, Universal anunció la fecha en tol mundu, el 18 de xunu de 2014 y que'l direutor/escritor James DeMonaco tornaría pa la secuela. Foi filmada en Los Angeles.

Receición[editar | editar la fonte]

La película recibió crítiques xeneralmente mistes, cola mayoría de los críticos d'alcuerdu en que la película yera una meyora sobre l'anterior película. La película caltién anguaño una calificación de 58% en Rotten Tomatoes basáu en 116 crítiques, cola llectura de consensu: "Rasposo, espeluznante, y extraordinariamente ambiciosa, La Purga: Anarchy representa una llixera meyora al respective de el so predecesor, pero aun así nunca ye tan intelixente o resonante una y bones eso trataba de ser". En Metacritic, la película tien una puntuación de 49 sobre 100, basáu en 31 críticos, lo qu'indica "crítiques mistes o permediu". El públicu consultaos por CinemaScore dieron a la película una calificación B nuna escala de l'A a la F.

Remortina[editar | editar la fonte]

N'agostu de 2014, Jason Blum, productor de les películes The Purge, anunció qu'habría una tercer entrega titulada The Purge: Election Year (2016). Según Blum, la película centrar en siguir cola hestoria de la purga, confirmando a Frank Grillo, tornando como'l sarxentu Leo Barnes y Edwin Hodge como Dwayne de regresu pa esta tercer entrega. La película, qu'inclúi a Elizabeth Mitchell, Kyle Secor y Mykelti Williamson como nuevos actores, estrenóse'l 1 de xunetu de 2016 n'Estaos Xuníos.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 URL de la referencia: http://www.imdb.com/title/tt2975578/. Data de consulta: 8 abril 2016.
  2. «Internet Movie Database» (inglés). Consultáu'l 17 agostu 2016.
  3. 3,0 3,1 URL de la referencia: http://nmhh.hu/dokumentum/166259/premierfilmek_forgalmi_adatai_2014.xlsx.
  4. 4,0 4,1 4,2 URL de la referencia: http://www.dvdsreleasedates.com/movies/6441/The-Purge-Anarchy-2014.html. Data de consulta: 8 abril 2016.
  5. 5,0 5,1 5,2 5,3 URL de la referencia: http://bbfc.co.uk/releases/purge-anarchy-film. Data de consulta: 8 abril 2016.
  6. 6,0 6,1 6,2 6,3 URL de la referencia: http://www.metacritic.com/movie/the-purge-anarchy. Data de consulta: 8 abril 2016.
  7. URL de la referencia: http://www.bbfc.co.uk/releases/purge-film. Data de consulta: 8 abril 2016.
  8. URL de la referencia: https://www.cnc.fr/professionnels/visas-et-classification/140042.
  9. Afirmao en: Filmografía Nacional Danesa.
  10. http://www.boxofficemojo.com/franchises/chart/?id=purge.htm
  11. Universal Re-Slots The Purge: Anarchy. 28 de febreru de 2014. http://www.deadline.com/2014/02/universal-re-slots-the-purge-anarchy. Consultáu'l 1 de marzu de 2014.