The 100

De Wikipedia
The 100
Datos
Títulu orixinal The 100
Xéneru serie de televisión post-apocalíptica (es) Traducir, ciencia ficción, ficción especulativa (es) Traducir, serie de televisión relacionada con el colectivo LGBT+ (es) Traducir y serie de televisión basada en un libro (es) Traducir
País d'orixe Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Idioma orixinal inglés
Duración 42 min.
Direición Jason Rothenberg
Compositor Tree Adams, Evan Frankfort y Liz Phair
Fotografía Philip Linzey
Númberu de temporaes 7
Llista de temporaes
Númberu d'episodios 100
Llista d'episodios Anexo:Episodios de The 100 (es) Traducir
Repartu
Personaxes
Llista de personaxes Personajes de «Los 100» (es) Traducir
Primer emisión 19 de marzu de 2014
Última emisión 30 de setiembre de 2020
Emisora orixinal The CW (es) Traducir
Productora Warner Bros. Television
Distribuidora Warner Bros. Television y Netflix
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

The 100 ye una serie de televisión d'Estaos Xuníos de ciencia ficción apocalíptica y drama creada por Jason Rothenberg y basada na novela homónima escrita por Kass Morgan. Ta protagonizada por Eliza Taylor, Paige Turcu, Bob Morley, Marie Avgeropoulos, Lindsey Morgan y Henry Ian Cusick y estrenóse el 19 de marzu de 2014.

El 7 de mayu de 2018, anuncióse la renovación de la serie pa una sesta temporada.[1]

Argumentu[editar | editar la fonte]

Primer temporada[editar | editar la fonte]

Va noventa y siete años, la Tierra foi destruyida por una guerra nuclear. Solo cuatrocientes persones llograron salvase en doce naves que fueron unviaes al espaciu. Nel presente, los dolce naves tán coneutaes como una sola llamada L'Arca, que vio amontar la so población a casi cuatro mil persones, lo que derivó na escasez d'alimentos. Les autoridaes del Arca tomaron midíes como'l control de natalidá y la pena de muerte pa garantizar la so sobrevivencia. De callao, unviaron a un grupu de cien nuevos delincuentes a la Tierra pa pescudar si'l planeta ye habitable nuevamente. Pa los mozos ye un planeta totalmente desconocíu y tienen de dexar a un llau les sos diferencies pa enfrentar los peligros y asegurar la sobrevivencia de la especie humana y la d'ellos mesmos.

Segunda temporada[editar | editar la fonte]

Clarke, Finn, Raven y Bellamy lluchen por rescatar a los cuarenta y siete chicos que siguen en Monte Weather primero que sían drenados pa tratar les enfermedaes de los habitantes del monte. Abby, Kane y Jaha intenten caltener a la so xente xunío y atopar más sobrevivientes del restu de les naves. Dambos grupos tienen d'enfrentase a los homes del monte, quien interfieren les sos comunicaciones y atacar con peligroses y tóxiques armes; según a los terrestres, que la so líder clama vengación pola masacre de los habitantes d'una tribu a manes de Finn, polo que Clarke tien de tomar una doliosa decisión.

Tercer temporada[editar | editar la fonte]

Los habitantes de Arkadia, dirixíos por Abby, caltener en paz colos terrestres, dirixíos por Indra, mientres busquen a otros sobrevivientes de l'Arca. Mentanto, l'equilibriu de fuercies de los clanes terrestres escolga d'un filo desque la comandante Lexa fixera un tratu col Monte Weather, que ye llomáu de muestra de debilidá y fíxo-y perder l'enfotu del clan de la Nación del Xelu. Clarke, que tres lo asocedío nel Monte Weather dexó a la so xente, agora ye conocida col nome de Wanheda y ye buscada poles distintes tribus terrestres que pretenden asesinala y asina llograr la so fuercia. Mentanto, Jaha, fartu de sufrir los ataques de los sos compañeros, va en busca de la Ciudá de Lluz. Ellí espéra-y una persona llamada Alíe la cual ufiérta-y unos chips colos que la xente va poder vivir en paz na ciudá. Anque siempres hai xente que ta en contra. Clarke, Bellamy, Monty, Raven y Octavia lluchen a contra reló por parar y destruyir a Alíe. Pero solu gracies a la llapada consiguir.

Cuarta temporada[editar | editar la fonte]

La celebración pola derrota d'A.L.I.Y. dura pocu cuando Clarke revela que dientro seis meses les plantes nucleares restantes tán a puntu de colapsar y per ende la esplosión esterminaría la vida nel planeta, siendo esti eventu conocíu como Praimfaya. Mentanto, la Nación de Xelu busca tomar Polis y esterminar a los habitantes de Arkadia yá que cree qu'ellos son los responsables de la destrucción causada. Clarke llogra que Arkadia sía reconocida como'l décimu tercer cla y la busca p'atopar medios pa sobrevivir al segundu apocalipsis nuclear empieza. N'afayando que los Sangreoscura pueden metabolizar la radiación con mayor eficacia, los Skaikru empiecen a crear un sueru que va dexar sobrevivir a toos, sicasí, Abby destrúi la cámara de pruebes pa radiación. Jaha y los sos siguidores atopen un búnker que podría allugar a mil doscientes persones, pero 364 persones del cielu son sacrificaes por que los terrestres puedan sobrevivir. Al llegar l'eventu catastróficu, Bellamy, Monty, Raven, John, Harper, Emori y Echo enceten un cohete que los llevará de vuelta al espaciu, sicasí, Clarke tien que sacrificase pa faer operar un satélite que va unviar una señal d'auxiliu. Finalmente, seis años y siete díes dempués de Praimfaya, Clarke y una neña llamada Madi convertir nes úniques sobrevivientes, quien son testigos de la llegada d'una nave a la Tierra sol nome Corporación Eligius.

Quinta temporada[editar | editar la fonte]

Pasaron seis años desque Bellamy, Monty, Raven, Murphy, Harper, Emori y Echo abandonaron la tierra, tornando a l'Arca, y dexando a Clarke na tierra. Ellos creíen que Clarke taba muerta pola mor del Praimfaya, pero'l sangre negro surtió efeutu y pudo vencer la radiación. Na Arca, entá nun atoparon la forma de baxar a la tierra, sicasí; Octavia, Abby, Marcus, Jaha ya Indra, xunto a les 1.200 persones refuxaes nel búnker, nun atoparon la forma de xubir a la tierra. Clarke conoz a Madi, con quien caltién una rellación bien cercana y un nuevu enemigu más poderosu llega al valle, col enfotu de apoderase d'él.

Repartu principal[editar | editar la fonte]

Actor Personaxe Temporada
1 2 3 4 5
Eliza Taylor Clarke Griffin Principal[2]
Paige Turcu Abigail "Abby" Griffin Principal[2]
Thomas McDonell Finn Collins Principal
Eli Goree[nota 1] Wells Jaha Principal Convidáu
Marie Avgeropoulos Octavia Blake Principal[2]
Bob Morley Bellamy Blake Principal[2]
Kelly Hu[nota 2] Callie "Cece" Cartwig Principal
Christopher Larkin Monty Green Principal[2]
Devon Bostick Jasper Jordan Principal
Isaiah Washington[nota 3] Thelonious Jaha Principal Convidáu[3][4]
Henry Ian Cusick Marcus Kane Principal[2]
Lindsey Morgan Raven Reyes Recurrente Principal[2][5]
Ricky Whittle Lincoln Recurrente Principal[5]
Richard Harmon John Murphy Recurrente Principal[6][2]
Zach McGowan Ruquen Recurrente Principal[7]
Tasya Teles Echo Convidada Recurrente Principal[8][2]

Episodios[editar | editar la fonte]

Producción[editar | editar la fonte]

Desenvuelvo[editar | editar la fonte]

En xineru de 2013, The CW anunció qu'ordenó la realización d'un pilotu basáu nel llibru de Kass Morgan, The 100.[9] El 9 de mayu, foi anunciáu que la cadena recoyería'l pilotu pa desenvolver una serie pa la temporada 2013-2014. Finalmente, el 12 de xunu foi reveláu que l'estrenu de la serie sería apostráu pa la metá de la temporada.

El 8 de mayu de 2014, The CW anunció la renovación de la serie pa una segunda temporada,[10] que foi estrenada'l 22 d'ochobre de 2014[11] y consta de 16 episodios.[12] El 11 de xineru de 2015, la serie foi anovada pa una tercer temporada,[13] que foi estrenada'l 21 de xineru de 2016.[14] El 11 de marzu de 2016, The CW anovó la serie pa una cuarta temporada,[15] que foi estrenada'l 1 de febreru de 2017.[16] El 10 de marzu de 2017, The CW anovó la serie pa una quinta temporada,[17] que consta de trece episodios[18] y estrenóse el 24 d'abril de 2018.

Casting[editar | editar la fonte]

El 28 de febreru de 2013, fueron anunciaos Eliza Taylor como Clarke Griffin, la líder del grupu que ye unviáu a la Tierra;[19] Marie Avgeropoulos como Octavia Blake, una fía nacida illegalmente que vive cautiva; Henry Ian Cusick como'l conceyal Marcus Kane, Bob Morley como Bellamy Blake, l'hermanu mayor de Octavia y Eli Goree como Wells Jaha.[20] En marzu de 2013, fueron anunciaes les incorporaciones de Paige Turcu como Abby Griffin, la madre de Clarke;[21] Isaiah Washington, como Thelonious Jaha, el líder de los sobrevivientes;[22] Christopher Larkin como Monty Green, quien usa la so intelixencia y sentíu del humor p'ayudar a Clarke[23] y Kelly Hu como "Cece" Cartwig, la xefa de comunicaciones na estación espacial.[24] Thomas McDonell como Finn Collins y Devon Bostick como Jasper Jordan fueron anunciaos pocos díes dempués.

Notes[editar | editar la fonte]

  1. Anque apaez solamente en tres episodios, Eli Goree ye acreditáu como principal
  2. Anque apaez solamente nun episodiu, Kelly Hu ye acreditada como principal
  3. Anque apaez solamente nun episodiu de la quinta temporada (5x02), el so nome apaez na intro del episodiu 1 y 2 de dicha temporada

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Swift, Andy (7 de mayu de 2018). «The 100 Renewed for Season 6» (inglés). TV Line. Consultáu'l 11 de mayu de 2018.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 2,7 2,8 «The 100's Finale Changes Everything: All You Need to Know About Season 5».
  3. «Isaiah Washington won't return to 'The 100' as series regular in season 5».
  4. «Isaiah Washington on Instagram». Instagram (21 de xunetu de 2017). Consultáu'l 7 de febreru de 2018.
  5. 5,0 5,1 R, Lauren (28 de xunetu de 2014). «The 100 Season 2: The Cast Reveals Spoliers (sic) at Comic-Con 2014!» (inglés). Alloy Entertainment. Consultáu'l 17 d'agostu de 2014.
  6. Byrne, Craig (12 de marzu de 2015). «series regular-in-the-100-season-3/60197 Richard Harmon To Be A Series Regular In The 100 Season 3» (inglés). KSiteTV. Consultáu'l 5 d'abril de 2015.
  7. Bucksbaum, Sydney (22 de xunetu de 2016). «Comic-Con: 'The 100' Promotes Zach McGowan to Series Regular for Season 4» (inglés). The Hollywood Reporter. Consultáu'l 22 de xunetu de 2016.
  8. Swift, Andy (26 de mayu de 2017). «The 100 Promotes Tasya Teles (Echo) to Series Regular in Season 5» (inglés). TV Line. Consultáu'l 3 d'agostu de 2017.
  9. «2013 The CW Pilots» (inglés). Deadline (22 de xineru de 2013). Consultáu'l 10 de xineru de 2014.
  10. Slezak, Michael (8 de mayu de 2014). «Carrie Diaries, Tomorrow People and One More Cancelled, Three Others Renewed by The CW» (inglés). TV Line. Consultáu'l 8 de mayu de 2014.
  11. Webb Mitovich, Matt (25 de xunu de 2014). «The CW's Fall Schedule Opens in Early October, The Flash Gets Big Boost» (inglés). TV Line. Consultáu'l 25 de xunu de 2014.
  12. TV Guide (ed.): «#The100 will have 16 episodes in Season 2» (inglés). Twitter (18 de xunetu de 2014). Consultáu'l 18 de xunetu de 2014.
  13. Hibberd, James (11 de xineru de 2015). «The CW renews 8 shows for next season» (inglés). Entertainment Weekly. Consultáu'l 11 de xineru de 2015.
  14. Webb Mitovich, Matt (23 de payares de 2015). «Legends of Tomorrow Gets Trailer and Premiere Date, Plus The 100 Returns» (inglés). TV Line. Consultáu'l 23 de payares de 2015.
  15. Ausiello, Michael (11 de marzu de 2016). «The CW Renews The Flash, Vampire Diaries, The 100, Reign (!) and 7 Others» (inglés). TV Line. Consultáu'l 11 de marzu de 2016.
  16. Webb Mitovich, Matt (16 de payares de 2016). «CW Sets Midseason Dates for The 100, The Originals, Riverdale's Premiere, the Legends' Big Move and More» (inglés). TV Line. Consultáu'l 16 de payares de 2016.
  17. Swift, Andy (10 de marzu de 2017). «The 100 Renewed for Season 5» (inglés). TV Line. Consultáu'l 3 d'agostu de 2017.
  18. Ausiello, Micahel (2 d'agostu de 2017). «Ask Ausiello: Spoilers on X-Files, Riverdale, Supergirl, Supernatural, Chuck, NCIS, Elementary and More» (inglés). Consultáu'l 3 d'agostu de 2017.
  19. Andreeva, Nelli (28 de febreru de 2013). «Australian Actress Eliza Taylor Tapped As The Lead Of CW Pilot ‘The Hundred'» (inglés). Deadline. Consultáu'l 10 de xineru de 2014.
  20. Gelman, Vlada (28 de febreru de 2013). «Pilot Scoop: Cult Actress Is One of CW's Hundred» (inglés). TV Line. Consultáu'l 10 de xineru de 2014.
  21. Andreeva, Nelli (7 de marzu de 2013). «Paige Turcu Joins ‘The 100′, ‘The Selection', ‘The List' & ‘Rake' Also Add To Casts» (inglés). Deadline. Consultáu'l 10 de xineru de 2014.
  22. Ausiello, Michael (8 de marzu de 2013). «Pilot Scoop: Former Grey's Anatomy Doc Isaiah Washington Is Among CW's 100» (inglés). TV Line. Consultáu'l 10 de xineru de 2014.
  23. Andreeva, Nelli (12 de marzu de 2013). «‘Middle Age Rage' & ‘The 100′ Add To Casts» (inglés). Deadline. Consultáu'l 10 de xineru de 2014.
  24. Webb Mitovich, Matt (13 de marzu de 2013). «Pilot News: Tom Berenger, Stephen Lang, Arrow Bad-Ass and CSI Alum Among Latest Castings» (inglés). TV Line. Consultáu'l 10 de xineru de 2014.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]