Tampa Bay Buccaneers

Coordenaes: 27°58′33″N 82°30′12″W / 27.9758°N 82.5033°O / 27.9758; -82.5033
De Wikipedia
Tampa Bay Buccaneers
Situación
PaísBandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos d'América
EstaosBandera de Florida Florida
Condáu[[d:Special:EntityPage/Q488874|{{{2}}}
Ciudá[[Tampa|{{{2}}}
Estáu Estaos Xuníos
Coordenaes 27°58′33″N 82°30′12″W / 27.9758°N 82.5033°O / 27.9758; -82.5033
Datos
Tipu equipu de fútbol americanu
Fundáu en24 abril 1974
Propietariu Bandera de Estaos Xuníos d'América Malcolm Glazer
Entrenador Bandera de Estaos Xuníos d'América Bruce Arians
Mascota Captain Fear (en) Traducir
Categoría National Football League
Instalaciones
Estadiu Raymond James Stadium
Capacidá 65 890
Inaugurao 20 set 1998
Dueñu de Malcolm Glazer

www.buccaneers.com
Cambiar los datos en Wikidata

Los Tampa Bay Buccaneers son un equipu profesional d'Estaos Xuníos de fútbol americanu de la ciudá de Tampa. Formen parte de la NFC Sur de la National Football League (NFL). Xunto colos Seattle Seahawks, xunir en 1976 a la NFL, dambos como equipos d'espansión.

Ente los sos llogros y títulos atopen seis títulos de división (trés NFC Central y trés NFC Sur), un campeonatu de la NFC y la Super Bowl XXXVII de 2003, onde los Bucs ganaron a los Oakland Raiders 48-21.

Historia[editar | editar la fonte]

"Tampa Bay"[editar | editar la fonte]

Tampa Bay ye'l nome que s'usa pa denominar l'área metropolitana de les ciudaes de Tampa, San Petersburgu, Clearwater, Bradenton y Sarasota. Toes elles atópense alredor de la Badea de Tampa, una formación d'agua a veres del Golfu de Méxicu.

Primeros años (1976-1978)[editar | editar la fonte]

Los Buccaneers xunir a la NFL como miembros de l'AFC Oeste en 1976, al añu siguiente treslladar a la NFC Centru, camudando colos Seattle Seahawks; dicha reubicación foi parte del plan d'espansión de la NFL de 1976, con cuenta de dambos equipos xugaren 2 vegaes con tolos equipos de la NFL nes sos primeres 2 temporaes.[1] Orixinalmente pertenecieron al empresariu Tom McCloskey, pero tres una disputa llegal cola NFL, pasaron a manes del abogáu Hugh Culverhouse. El so primer entrenador en xefe foi Tom MacKay.

Tampa nun llogró la so primer victoria hasta la selmana 13 de la so segunda temporada, empezando con record de 0-26 (la so primer victoria foi na pretemporada del so primer añu contra los Atlanta Falcons 17-3 ).[2] Ye la racha perdedora más llarga, siguida pola de 2008 de los Detroit Lions. El record de derrotes foi llargamente comentáu polos humoristes de televisión.[3] La so primer victoria n'alcuentru oficial foi en 1977 nun partíu contra los New Orleans Saints. El direutor téunicu de los Saints, Hank Stram, foi despidíu dempués de la derrota contra los Bucs. A la selmana siguiente Tampa Bay llogró la so segunda victoria contra los Saint Louis Cardinals nel postreru partíu de la temporada de 1977. Los Cardinals tamién despidieron al entrenador Don Coryell pocu dempués.[4] .[5] L'equipu siguió ameyorando en 1978 y, a pesar de les mancadures de munchos xugadores clave, llograron ser competitivos como lo prometiera McKay.

1979-1982[editar | editar la fonte]

Vista del Raymond James Stadium de los Buccaneers.

La situación de los Bucs ameyoro sópitamente en 1979. Cola maduración del quarterback Doug Williams y el futuru tight end Jimmie Giles, foi la primer temporada que Rick Bell corrió más de 100 yardes. Gracies a una afogadiza defensa, liderada pol futuru Salón de la Fama Llei Roy Selmon, los Buccaneers empecipiaron la temporada con 5 victories consecutives, causando gran impautu, y llegando inclusive a protagonizar la portada de la revista Sports Illustrated.[6]

Faltando 4 partíos pa terminar esa temporada, los Bucs precisaben solamente un trunfu para per primer vegada entrar a los playoff. En previsión del ésitu, los postes d'anotación del estadiu fueron recubiertos con aceite STP pa evitar que nuna posible celebración los fans de los Buccaneers baltar al xubise nellos, pero'l partíu llevar los Minnesota Vikings con un marcador de 23-22, polo que se sotripó la fiesta. A la selmana siguiente, cayeron ganaos nel partíu contra los Chicago Bears y nel so partíu final perdieron en San Francisco contra los 49ers, sicasí ganaren un partíu más contra los Kansas City Chiefs, xugáu so un intensu bastiu.

Esa temporada terminó con un record ganador de 10-6, la primera con balance W-L positivu na nueva historia d'esta franquicia. Amás, tamién ganaron per primer vegada la División central, nun intensu duelu contra los Chicago Bears.

Yá en playoff, na ronda divisional los Buccaneers vencieron a los Philadelphia Eagles 24-17.[7] Nel otru partíu de la ronda divisional Los Angeles Rams ganaron a los Dallas Cowboys, dexando asina que los Buccaneers xugaren en casa la final de la Conferencia Nacional NFC. Los Buccaneers perder frente a los Rams con un marcador de 9-0, terminando asina esa temporada, pero cumpliendo'l plan de Tom McKays a 5 años vista.

Los Buccaneers llegaron de nuevu a los playoff na temporada de 1981 ganando la división central nun reñíu partíu contra los Detroit Lions xugando en Detroit, anque perdieron el primer partíu de Playoff contra los Dallas Cowboys por un marcador de 38-0.

L'entamu de la temporada de 1982 foi daqué probe pa los Bucaneros, yá que empecipiaron con una racha de 0-3 dempués d'una fuelga de xugadores que paró por 7 selmanes a la NFL. Cuando la lliga empecipió dempués de la fuelga, los Bucs lleváronse'l nomatu de “Cardiac Kids” por ganar 5 de los sos 6 siguientes xuegos nel últimu intre. Esa temporada llograron clasificase a los playoff, pero al igual que la temporada anterior enfrentar contra los Dallas Cowboys volviendo perder a les primeres de cambiu.

1983 -1995[editar | editar la fonte]

Dempués de la temporada de 1983 el quarterback Doug Williams entró nuna disputa pol salariu cola NFL y foise a la yá estinguida United States Football League. Ensin Williams, los Buccaneers fueron equipu debilitáu que permedió un balance perdedor de 2-14 y empecipió una racha negativa de 13 temporaes con balance negativu consecutives, con 10 o más derrotes per temporada: ello supunxo un sonrojante record na NFL. Como a perru flacu tou son pulgues, la estrella emerxente del draft Bo Jackson y ganador del Troféu Heismantornó xugar con Tampa y prefirió xugar béisbol colos Kansas City Royals. Jackson volvió más tarde a la NFL pa xugar con Los Angeles Raiders.

La mala racha de los Buccaneers deber en parte a la xestión de Culverhouse. So la so direición, los Bucs fueron l'equipu más rentable de la NFL, yá que llogró caltener la nómina más baxa de tola lliga, enzancando la contratación de nueves estrelles, pero l'asistencia d'aficionaos tamién se fundió, hasta'l puntu de que los Buccaneers tuvieron 3 temporaes completes ensin xugar un solu partíu televisáu.

1996-2001[editar | editar la fonte]

A pesar de la rentabilidá de los bucaneros en 1980, Culverhouse dexó l'equipu cerca de la banca rota, lo que sorprendió a munchu observadores. El so fíu, Hugh Culverhouse Jr., un abogáu de Miami, práuticamente forzó a los sos inversionistas a vender esi equipu. Esti fechu punxo en dulda'l futuru de Tampa como sede de los Buccaneers. Los comenenciudos en mercar la franquicia fueron el dueñu de los Yankees de New York, George Steinbrenner, y el dueñu de los Baltimore Orioles, Peter Angelos, autopublicitando a Baltimore como la futura sede del equipu, pos Baltimore nun cuntaba con representación na NFL, sicasí nuna operación d'última hora Malcom Glazer llanzó una ufierta de 192 millones de dólares (el preciu más altu pagu por un equipu nesi momentu) que foi aceptada pola Lliga. Glazer darréu punxo a los sos fíos Bryan, Edward, y Joel al cargu de los asuntos financieros de los Buccaneers, lo que punxo en riesgu'l patrimoniu familiar pa consiguir l'oxetivu de converti-yos nun equipu competitivu. El desempeñu de Buccaneers ameyoró radicalmente cuando los Glazer contrataron al coordinador defensivu de los Minnesota Vikings Tony Dungy como entrenador en xefe, refugó los diseños del antiguu uniforme, y convenció a los habitantes del condáu de Hillsborough p'aumentar los sos impuestos y asina construyir el Raymond James Stadium.

Mientres la so primer temporada, en 1996, esti equipu siguió con probes resultancies, empecipiando con un record de 1 partíu ganáu y 8 perdíos, pero na segunda metá llograron tener un record de 5-2, principalmente pola actuación del so defensa que foi clasificada como séptima en tola lliga, liderada por Hardy Nickerson y l'escelente actuación de los contrataos Brooks, Lynch, y Sapp. Dungy yera un devotu Cristianu con una personalidá ecuánime, rápido llevantó la moral de los Bucaneros y el so esquema defensivu basáu nuna Cobertoria 2, foi perfiláu a la perfeición pol coordinador defensivu Monte Kiffin y pol entrenador de linebackers Lovie Smith, la so versión de la Cobertoria 2 foi tan esitosa que foi llamada la Tampa 2; ésta fuera usada polos Chicago Bears con Smith, polos Detroit Lions con Rod Marinelli, polos Kansas City Chiefs con Herman Edwards y polos Indianapolis Colts col mesmu Tony Dungy. Esta cobertoria foi copiada por munchos otros equipos darréu.

La so siguiente temporada empecipió con marcha de 5 ganaos ensin derrotes y el so ésitu llevar a tar 2 vegaes na portada de la revista sports illustrated[8][9]

2002[editar | editar la fonte]

Los Tampa Bay Buccaneers xugaron na temporada de 2002 la más esitosa na historia de la franquicia. L'añu empezó col equipu tratando d'ameyorar una temporada de 9-7 y facer con una franquicia qu'ameyoró la so record de 12-4. Yera la primer temporada de Jon Gruden como entrenador en xefe de Buccaneers. Ganaron la Super Bowl en 2003, per primer vegada na historia del equipu, superando a los Oakland Raiders por 48-21. La defensa Buccaneer d'esi añu ye catalogada como una de los meyores de la historia.

Actualidá[editar | editar la fonte]

Los Buccaneers tuvieron una temporada bien decepcionante en 2014, con un récor de 2-14. Sicasí, gracies a ello llograron la primer posición nel draft de la NFL de 2015, qu'usaron pa escoyer al talentosu pero polémicu quarterback Jameis Winston. Con un ataque lideráu por él y con receptores talentosos como Mike Evans, espérase enforma del equipu.

Xugadores[editar | editar la fonte]

Plantel actual[editar | editar la fonte]

Plantel de Tampa Bay Buccaneers
Quarterbacks

Running backs

  • 43 Peyton Barber
  • 22 Doug Martin
  • 32 Jacquizz Rodgers
  • 34 Charles Sims

Wide receivers

  • 17 Donteea Dye
  • 13 Mike Evans
  • 15 Josh Huff
  • 11 Adam Humphries
  • 16 Freddie Martino
  • 89 Russell Shepard Capitán

Tight ends

  • 84 Cameron Brate
  • 45 Alan Cross
  • 82 Brandon Myers
  • 88 Luke Stocker

Llinia ofensiva
  • 77 Caleb Benenoch
  • 78 Gosder Cherilus
  • 69 Demar Dotson
  • 68 Joe Hawley
  • 74 Ali Marpet
  • 64 Kevin Pamphile
  • 76 Donovan Smith
  • 62 Evan Smith
  • 66 Leonard Wester

Llinia defensiva

  • 91 Robert Ayers
  • 92 William Gholston
  • 75 DaVonte Lambert
  • 93 Gerald McCoy Capitán
  • 98 Clinton McDonald
  • 96 Ryan Russell
  • 70 Sealver Siliga
  • 97 Akeem Spence
  • 57 Noah Spence
Linebackers
  • 58 Kwon Alexander
  • 54 Lavonte David Capitán
  • 53 Adarius Glanton
  • 52 Cameron Lynch
  • 51 Daryl Smith

Defensive backs

  • 23 Chris Conte
  • 35 Javien Elliott
  • 24 Brent Grimes
  • 28 Vernon Hargreaves
  • 30 Bradley McDougald
  • 26 Josh Robinson
  • 29 Ryan Smith
  • 37 Keith Tandy
  • 21 Alterraun Verner
  • 31 Major Wright

Equipos especiales

  • 9 Bryan Anger
  • 48 Andrew DePaola
Llista de reserves mancaos
  • 38 Jude Adjei-Barimah (suspendíu)
  • 59 Devante Bond Mancáu
  • 72 Ben Gottschalk Mancáu
  • 94 George Johnson Mancáu
  • 95 Howard Jones Mancáu
  • 10 Cecil Shorts Mancáu
  • 36 Antone Smith Mancáu
  • 56 Jacquies Smith Mancáu
  • 73 J. R. Sweezy Mancáu

Escuadra de práutiques

  • 90 Rodney Coe
  • 39 Isaiah Johnson
  • 60 Kyler Kerbyson
  • 65 Michael Liedtke
  • 15 Bernard Reedy
  • 27 Cody Riggs
  • 71 Channing Ward
  • 81 Tevin Westbrook
  • 80 Myles White

Xugadores actualizaos el 12 d'avientu, 2016

Númberos retiraos[editar | editar la fonte]

Númberos retiraos de Tampa Bay Buccaneers
Núm. Xugador Posic. Temp.
55 Derrick Brooks LB 1995–08
63 Lee Roy Selmon DE 1976–84
99 Warren Sapp DT 1995–03

Salón de la Fama[editar | editar la fonte]

Salón de la Fama de Tampa Bay Buccaneers
Núm. Nome !width=210px

style="background: #34302B; color: white" | Posición

Temporada(s) Inducción
63 Lee Roy Selmon Defensive end 1976–84 1995
8 Steve Young Quarterback 1985–86 2005
64 Randall McDaniel Guard 2000–01 2009
99 Warren Sapp Tackle defensivu 1995–03 2013
55 Derrick Brooks Linebacker 1995–08 2014
81 Tim Brown Wide receiver 2004 2015
Ron Wolf Xerente xeneral/Vicepresidente 1976–78 2015
Tony Dungy Entrenador 1996–01 2016

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Buccaneers.com
  2. Underwood, John. "A Three-hour Time Difference". Sports Illustrated. 23 August 1976
  3. Bishop, Greg. "Bucs Who Went 0 for the Season Do Not Want a Repeat". The New York Times. 2 December 2007
  4. Litsky, Frank. "John McKay, U.S.C. and Buccaneers Coach, Dies at 77". The New York Times. 11 June 2001
  5. Martz, Ron. Tampa Bay traded their number one draft pick in the 1978 draft to Houston for Jimmy Giles, and a few other picks; one of which was used to pick Doug Williams. "McKay's one-word summary of '78 season: frustration". St. Petersburg Times. 19 December 1978
  6. SI.com - Sports Illustrated Covers - October 1, 1979
  7. https://web.archive.org/web/20070612064908/http://dynamic.si.cnn.com/si_online/covers/issues/1980/0107.html
  8. «Copia archivada». Archiváu dende l'orixinal, el 12 de febreru de 2007. Consultáu'l 11 de marzu de 2007. temporada 1997 Portada Sports Illustrated
  9. http://sportsillustrated.cnn.com/vault/cover/home/index.htm temporada 1997 Portada sports illustrated

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]