Superbike

De Wikipedia
James Toseland (1), Chris Walker (9) y Yukio Kagayama (71) participando d'una carrera del Campeonatu Mundial de Superbikes de 2005.

Un superbike ye un tipu de motocicleta que s'utiliza en competiciones de motociclismu de velocidá, ente elles el Campeonatu Mundial de Superbikes y el Campeonatu Mundial de Motociclismu de Resistencia. A diferencia de les motocicletes usaes nel Campeonatu Mundial de Motociclismu, les superbikes tienen de ser modelos derivaos de los de serie. Esto facer menos costoses de desenvolver y caltener, polo cual dellos campeonatos nacionales de motociclismu de velocidá apostar con elles.

Por que les marques de motocicletes puedan usar les sos motocicletes nos campeonatos, deben primeru homologarlas y vender una cierta cantidá d'unidaes al públicu. Según el campeonatu, déxase'l cambéu de suspensiones, frenos y ruedes. Los motores son d'alta cilindrada: ente 850 y 1200 cc pa motores bicilíndricos, y ente 750 y 1000 cc pa los de cuatro cilindros. Hasta mediaos de la década de 1990, tamién se dexaron motores de dos tiempos en llugar de cuatro tiempos, nesti casu d'hasta 500 cc de cilindrada.

Campeonatos de superbikes[editar | editar la fonte]


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]