Super Mario 3D Land

De Wikipedia
Super Mario 3D Land
Desendolcador Nintendo Entertainment Analysis and Development, Bauhaus Entertainment (en) Traducir y EAD Tokyo (en) Traducir
Distribuidora Nintendo
Compositor Mahito Yokota
Plataforma Nintendo 3DS
Publicación 3 payares 2011
Serie Super Mario (es) Traducir
Xéneru videoxuegu de plataformes
Mou un xugador
Clasificaciones
CERO Toos
ESRB Toos
PEGI PEGI 3 (es) Traducir
USK USK 6
Más información
Páxina web oficial supermario3dland.nintendo.com y nintendo.co.jp…
' Super Mario 3D Land '
Cambiar los datos en Wikidata

Super Mario 3D Land (スーパーマリオ3Dランド Sūpā Mario Surī Dī Rando?)[1] ye un videoxuegu de la serie super mario desenvueltu por Nintendo EAD Tokyo para Nintendo 3DS. Foi anunciáu na conferencia de Nintendo na Game Developers Conference de 2011 que tuvo llugar en San Francisco (California). Presentáronse cuatro prindes y el logo del xuegu. Na conferencia de la empresa nel Electronic Entertainment Expo 2011 reveláronse más detalles de xuegu.[2] El nome del xuegu fai referencia al videoxuegu de Game Boy, Super Mario Land, amás de que s'escoyó esti nome por ser la verdadera tercer entrega de los Super Mario Land.

Argumentu[editar | editar la fonte]

Super Mario 3D Land empieza conociendo a un árbol estrañu de superhojas (estes fueyes son marrones como si tuvieren taragañaes y amás tienen cola). Aquél árbol yera bien queríu por tol Reinu Xampiñón. Una nueche, una Nube violenta asoma pol Reinu Xampiñón, nel cual Mario y tolos Toads del reinu quedar por delles nueches a dormir cola Princesa Peach.

La Princesa Peach esmolecida pol árbol, sale a ver cómo ta, onde dempués s'oi una risa maléfica de Bowser. A otru día, les superhojas del árbol nun tán y la Princesa Peach nun tornaba entá, y neso Mario y trés Toads de colores Coloráu, Mariellu y Azul ven una carta onde apaez la imaxe de Bowser que tenía secuestrada a la Princesa Peach y a les superhojas. Mario ver na misión de rescatar a la Princesa Peach del malváu Bowser travesando distintos mundos, agora cola ayuda de les superhojas hasta llegar al Castiellu de Bowser.

Puntos d'interés[editar | editar la fonte]

Nel nivel 3 del mundu 1 al reparar pol telescopiu na parte cimera apaez un ovni; faciendo referencia a los ovnis de Super Mario Galaxy. Apaez el mesmu ovni nel mini xuegu de les ID carts pal 3DS en pesca llibre. Al acabar los 8 mundos de los dos formes, esto ye los 16 mundos cola bandera del final de cada nivel en dorada, consiguiendo toles 3 monedes en cada nivel y terminar tolos niveles con Mario y Luigi desblóquiase'l nivel desafíu que ye'l "Especial 8-Corona".

Sistema de xuegu[editar | editar la fonte]

Super Mario 3D Land combina la xugabilidá de los xuegos de Mario na so versión 3D (dende Super Mario 64 hasta Super Mario Galaxy 2) na que s'inclúin dalgunos de los movimientos de Mario (salto bomba, saltu llargu, saltu llateral o saltu agacháu). Pero igualmente estos movimientos combinar con dalgunos de los elementos más tradicionales de los xuegos de Mario en 2D (especialmente Super Mario Bros). El xuegu utiliza un sistema similar a los títulos en 2D, siendo'l que Mario puede perder amarutes o transformación si sufre dalgún dañu tocar a un enemigu, oxetos con pinchos o fueu), según camudar de tamañu convirtiéndose en Peque Mario o viceversa recuperando'l so tamañu al instalar dalgún oxetu. Tamién pa rematar cada nivel nuevamente va haber que colgar de la parte más alta d'un banderín, si esto postreru pue que otorgar una vida y el banderín poner de color doráu, de lo contrario compénsasenos con monedes dependiendo l'altor. Asina mesmu en cada nivel del xuegu ufiértense nuevamente la posibilidá de recoyer monedes estrella, según en Super Mario Galaxy 2, siendo la so forma d'usu igual a la de New Super Mario Bros. Diches monedes sirven pa poder desbloquiar niveles a lo llargo del xuegu, siendo éstes necesaries a lo llargo de l'aventura, qu'amás nunca se restarán les monedes, yá que al trocales devuélvense.

En sí, el xuegu instaló delles carauterístiques favorables d'otros xuegos de Mario, especialmente'l regresu de Tanuki y otros favores (como plataformes o niveles que son de la mesma apariencia) de Super Mario Bros 3, anque tamién otres semeyances como la metodoloxía de vencer a Bowser como en xuegos anteriores pero col cambéu a manera 3D, o precisamente'l títulu del xuegu que fai referencia al títulu al xuegu de Mario de Game Boy, Super Mario Land.

Niveles y escenarios[editar | editar la fonte]

Nel xuegu ufiértase la posibilidá d'esplorar los distintos niveles y mundos que se presenten al traviés d'un mapa, similar a otros xuegos de Mario (Super Mario Galaxy 2 (como apreciar una esquisa del nivel) o bien como Super Mario World) onde puede esplorase yá sía con Mario o con Luigi les distintes zones. El xuegu estremar en 8 mundos, con 7 niveles cada unu (menos el mundu 8, que tien esautamente 8 niveles). Dependiendo del mundu que se tea xugando puede entrase a una casa de Toad (de les cualos hai de dos colores: colloráu, que son les que te regalen oxetos y una única azul, que correspuende a la que te amuesa les semeyes de les cartes y polo xeneral toles que se llograren mientres la partida) o bien una caxa misteriosa (les caxes misterioses igual pueden ser dos, les que correspuenden al xuegu y les que se reciben per mediu de StreetPass) onde néstes se pueden consiguir monedes estrella.

En tantu, al diseñu de niveles, pueden determinase que munchos tán inspiraos en Super Mario Bros 3, como los niveles en barcos voladores, y más; bloques, plataformes y sprites similares o de la mesma tipoloxía, pero agora con efeutos de tridimensionalidad. Hai de solliñar que, nesta ocasión el xuegu presenta munchos diseños o mecanismos de ciertes plataformes o niveles que nun tienen carauterístiques comunes o tradicionales d'otres entregues de la saga, como asocedió en New Super Mario Bros o otros, pero qu'en sí namái se puede determinar que fueron inspiraes a base de ello o qu'usaron les sos carauterístiques p'armar ciertes modalidaes como los niveles que tienen plataformes coles figures de sprites de Super Mario Bros.

Desenvolvimientu[editar | editar la fonte]

Un antiguu logo de Super Mario 3D Land.

En payares de 2010, Shigeru Miyamoto anunció que se taben desenvolviendo xuegos de la saga Mario en 2D y 3D pa la 3DS.[3] Unes captures del xuegu revelaron que sería un videoxuegu de plataformes en 3D similar al videoxuegu anterior Super Mario Galaxy. El xuegu foi desenvueltu por Nintendo EAD Tokyo, quien trabayaron primeramente nel títulu Super Mario Galaxy para Wii.[4]

Satoru Iwata señaló que'l logo provisional del xuegu lluz una cola. Miyamoto dixo más tarde que "ye esautamente lo que pienses que ye" (Un xuegu de Mario Bros inspiráu más nel Super Mario Bros 3). El llanzamientu n'Europa foi'l 18 de payares del 2011.[5] Primeramente al diseñu, fixéronse pruebes con al respective de la configuración de la cámara y el movimientu. Entamóse primeramente una cámara provisional cola mesma distancia xeneral emplegada en Super Mario Galaxy, pero Nintendo refugó la idea por cuenta de la dificultá que tendríen los xugadores de visualizar al personaxe y el so alredor por causa de les amenorgaes dimensiones de la pantalla cimera de la Nintendo 3DS. Finalmente utilizóse una perspeutiva isométrica pa solucionar estos problemes y afaese meyor al resolución de la pantalla de la videoconsola portátil.

El títulu del xuegu fai una referencia direuta a Super Mario Land, convirtiéndolo nuna secuela d'ésta, y a Super Mario Bros. 3 como inspiración na manera de xuegu. El títulu "3D" xune'l conceutu del modeláu tridimensional gracies al efeuto estereostópico y la llibertá del xugador pa interactuar coles torgues del xuegu.

Receición y crítica[editar | editar la fonte]

 Receición
Analises agregaos
Autor Puntuación
Metacritic90/100[6]
GameRankings90.09%[7]
Analís
Publicación Puntuación
1UP.comB+[8]
Famitsu38/40[9]
Game Informer9.5/10[10]
GamePro5/5 estrellas[11]
GameSpot8/10[12]
GamesRadar9/10[13]
GameTrailers9.2/10[14]
IGN9.5/10[15]
Official Nintendo Magazine94%[16]
X-Play5/5 estrellas[17]
Wired9/10[18]

Super Mario 3D land recibió aponderamientos de la crítica universal, con un rating permediu de 90 sobre 100 en Metacritic basáu en 82 opiniones. El xuegu vendió más de 343.000 copies na so primer selmana en Xapón, ayudando a vender más de 145.000 Nintendo 3DS[19] Famitsu dio-y a Super Mario 3D land una puntuación de 38/40, allabando a nivel de diseñu, l'accesibilidá pa los primerizos y l'usu de 3D.[9]

IGN dio-y al xuegu una puntuación de 9,5 y un premiu Editor's Choice Award, que calificó de "brillante y adictiva", y afirmando que "los xuegos en 3D nun lo fueron dafechu antes d'esto."[15] GamesRadar dio-y al xuegu una puntuación de 9 / 10, emponderando la so riqueza de conteníu, a pesar de criticar la inclusión d'un botón d'execución y dellos mundos con una dificultá fácil.[13]

Game Informer dio Super Mario 3D Land un 9.5/10, afirmando que "ta al altor del nivel calidable establecíos poles entraes anteriores y ye fácilmente la meyor razón pa tener un 3DS", y complementando tantu l'usu d'un botón d'execución y los efeutos 3D, de la que criticaba la "falta de variedá de xefes".[20]

A la fecha del 24 d'avientu de 2011 yá vendiera 1.011.709 de copies solamente en Xapón.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Nintendo 3DS price drops to $169.99, as great value and new 3D games come together». Nintendo (28 de xunetu de 2011). Consultáu'l 26 d'agostu de 2011.
  2. Purchese, Robert (2 de marzu de 2011). «Nintendo announces Super Mario 3DS». Eurogamer.
  3. «Super Mario 3DS games on the way in 2D and 3D, says Shigeru Miyamoto». Video Games Blogger (5 de payares de 2010).
  4. Reilly, Jim (2 de marzu de 2011). «GDC: Super Mario 3DS Revealed». IGN.
  5. Plunkett, Luke (21 d'abril de 2011). «Super Mario 3DS Might Be Out This Year?». Kotaku.
  6. http://www.metacritic.com/game/3ds/super-mario-3d-land
  7. http://www.gamerankings.com/3ds/620831-super-mario-3d-land/index.html
  8. Parish, Jeremy. "Super Mario 3D Land Review." 1UP. November 9, 2011. «Copia archivada». Archiváu dende l'orixinal, el 15 de marzu de 2015. Consultáu'l 16 de xunu de 2013.
  9. 9,0 9,1 «Famitsu - review score details, Miyamoto talks Super Mario 3D Land». Famitsu (via GoNintendo) (26 d'ochobre de 2011).
  10. Vore, Bryan. "Super Mario 3D Land Review." Game Informer. November 9, 2011. http://www.gameinformer.com/games/super_mario_3d_land/b/3ds/archive/2011/11/09/super-mario-3d-land-review-mario-returns-to-rescue-the-princess-and-the-3ds.aspx
  11. http://www.gamepro.com/article/reviews/224745/review-super-mario-3d-land-3ds/
  12. «Copia archivada». Archiváu dende l'orixinal, el 20 de xunetu de 2012. Consultáu'l 16 d'avientu de 2011.
  13. 13,0 13,1 http://www.gamesradar.com/super-mario-3d-land-review/
  14. http://www.gametrailers.com/video/review-super-mario/723912
  15. 15,0 15,1 Drake, Audrey. "Super Mario 3D Land Review." IGN. November 9, 2011. http://uk.ds.ign.com/articles/121/1211974p1.html
  16. Scullion, Chris. Super Mario 3D Land review. Official Nintendo Magazine. November 17, 2011officialnintendomagazine http://www.officialnintendomagazine.co.uk/32581/super-mario-3d-land-review/
  17. http://www.g4tv.com/games/3ds/65734/super-mario-3d-land/review/
  18. http://www.wired.com/gamelife/2011/11/super-mario-3d-land-review/
  19. http://www.animenewsnetwork.co.uk/news/2011-11-09/super-mario-3d-land-sells-343492-propels-3ds-sales
  20. Vore, Bryan. "Super Mario 3D Land Review." Game Informer. November 9, 2011. http://www.gameinformer.com/games/super_mario_3d_land/b/3ds/archive/2011/11/09/super-mario-3d-land-review-mario-returns-to-rescue-the-princess-and-the-3ds.aspx

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]