Sudeste d'Inglaterra

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Sudeste d'Inglaterra
Beach, Newhaven Harbour - geograph.org.uk - 822041.jpg
Alministración
Nome oficial South East England
Monarquía na MancomunidáBandera del Reinu Xuníu Reinu Xuníu
Nación constitutivaBandera de Inglaterra Inglaterra
Capital Guildford
División
Xeografía
Coordenaes 51°19′N 0°30′O / 51.32°N 0.5°O / 51.32; -0.5Coordenaes: 51°19′N 0°30′O / 51.32°N 0.5°O / 51.32; -0.5
EnglandSouthEast.png
Superficie [convert: unknown unit] km²
Demografía
Más información
Estaya horaria UTC±00:00
www.southeast-ra.gov.uk/ y www.visitsoutheastengland.com
Cambiar los datos en Wikidata

El Sudeste d'Inglaterra ye una de los nueve rexones d'Inglaterra. Ta formada por nueve condaos: Berkshire, Buckinghamshire, Sussex del Este, Hampshire, Isla de Wight, Kent, Oxfordshire, Surrey y Sussex Occidental. La so capital ye Guildford, Surrey. Llenda al norte con Midlands del Este, Gran Londres y Esti, al este y sur col Canal de la Mancha, al oeste con Sudoeste y al noroeste con Midlands del Oeste. Con 8 634 750 hab. en 2011 ye la rexón más poblada del país, con 19 095 km², la tercera más estensa —por detrás de Sudoeste y Este— y con 452,2 hab/km², la tercera más densamente poblada, por detrás de Gran Londres y Noroeste.

Foi creada en 1994 y adoptada por propósitos estadísticos en 1999 y, al igual qu'otres rexones d'Inglaterra, nun escoyó nengún gobiernu y tien pocos poderes centrales. La creación de los gobiernos electos rexonales propuestu pol Partíu Llaborista fueron anulaos dempués de la so eleición en 1997.

Xeografía[editar | editar la fonte]

La ciudá más poblada de la rexón ye Brighton; pero la conurbación de Medway, consistente de Chatham, Gillingham, Strood, Rainham y otros pueblos circundantes; anguaño tase preparando pa declarase como ciudá nel 2012, lo que significaría que Medway sería unificada como una sola ciudá, con una estensión similar a la de Brighton. La influencia dominante na economía de la rexón ye'l vecín Londres. El puntu más altu ye'l cuetu Walbury en Berkshire, con 297 metros.

Llendes históriques[editar | editar la fonte]

Hasta 1999, el Sudeste d'Inglaterra yera una Rexón Estándar Estadística, que tamién incluyía los condaos de Essex, Hertfordshire, Bedfordshire y el Gran Londres. La ex rexón de defensa civil del Sudeste cubría la mesma área que l'actual división territorial.

Definiciones alternatives[editar | editar la fonte]

Nun usu non oficial, el Sudeste puede referise a una área imprecisa y variante -dacuando solamente describiendo a Londres, Kent, Sussex del Este, Sussex del Oeste y Surrey; pero dacuando a la área de la Rexón Estándar Estadística (vease más arriba), que correspondería aprosimao al área metropolitana de Londres. Antes de la creación de la rexón actual, la idea que Londres nun tuviera incluyida nel Sudeste paeciera risible.

Demografía[editar | editar la fonte]

La rexón tien 8.635.000 habitantes según el censu de 2011, lo que la fai la rexón más poblada d'Inglaterra. Les mayores conurbaciones de la rexón inclúin Brighton/Worthing/Littlehampton, que la so población nel 2011 xubía a 474.485 ; Portsmouth (442.252); Reading (369.804) y Southampton (304,400). Los asentamientos cercanos a Londres agora son partes de la conurbación conocida como Área Urbana del Gran Londres.


Sudeste de Inglaterra