Storøya

Coordenaes: 80°N 30°E / 80°N 30°E / 80; 30
De Wikipedia
Storøya
Situación
PaísBandera de Noruega Noruega
ArchipiélaguBandera de Svalbard Svalbard
Tipu islla
Parte de Svalbard
Asitiáu en Océanu Glacial Árticu
Coordenaes 80°N 30°E / 80°N 30°E / 80; 30
Storøya alcuéntrase n'Árticu
Storøya
Storøya
Storøya (Árticu)
Datos
Superficie 50 km²
Población 0
Fusu horariu UTC+01:00
Llonxitú 11 km
Cambiar los datos en Wikidata

Storøya ye una islla despoblada del archipiélagu de Svalbard. Alcuéntrase al este de Nordaustlandet, dixebráu de Nordaastlandet pol estrechu de Storøysundet. La parte sur de la islla ta cubierta pol glaciar Storøyjøkulen. [1]

Storøya ta incluyida na Reserva Natural de Nordaust-Svalbard. El so puntu más altu ye d'aprosimao 250 m.s.n.m.

Storøya significa "Islla Grande", lo que nun s'afai a la realidá, paez pequeña y perdida na parte posterior del gran Nordaustland. Tien mal accesu por cuenta de les condiciones de xelu de cutiu difíciles y por cuenta de les agües fuertes, pocu fondes y mal cartografiaes. Agora en tiempos de cambéu climáticu, sicasí, el xelu yá nun xuega un papel importante, siquier, nótase a fines del branu.

Na década de 1960, científicos suecos realizaron estudios glaciales na capa de xelu. Un cabañu d'esti periodu atópase cerca de la capa de xelu y la mariña nel llau oeste de Storøya.

En xunetu de 2006 hubo un murniu incidente en Storøya cuando un guía d'un grupu de turistes disparó-y a un osu polar en defensa propia. Yera la primer vegada en Svalbard na qu'un guía d'un grupu de xente que venía d'un barcu turísticu, mató a tiros a un osu polar.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Storøyjøkulen (Svalbard)». Consultáu'l 2 Xunetu 2013. (n'inglés)

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]