Spy × Family

De Wikipedia
Spy × Family
Datos
Títulu orixinal SPY×FAMILY
País d'orixe Bandera de Xapón Xapón
Añu 25 marzu 2019
Personaxes
Llista de personaxes Anexo:Personajes de Spy × Family (es) Traducir
Obres rellacionaes Spy x Family (es) Traducir, Spy x Family Code: White (es) Traducir y Spy x Anya: Operation Memories
Premios
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Spy × Family (estilizado como SPY×FAMILY y pronunciáu "Spy Family") ye una serie manga xaponesa escrita ya ilustrada por Tatsuya Endo. La historia sigue a un espía que tien que "construyir una familia" pa executar una misión, nun se da cuenta de que la moza qu'adopta como la so fía ye una telepata, y la muyer con que acepta tar nun matrimoniu ye una asesina cualificada. La serie foi serializada quincenalmente na aplicación y sitiu web Shōnen Jump+ de Shueisha dende marzu de 2019, colos capítulos recoyíos en diez volúmenes tankōbon a partir d'ochobre de 2022. Foi llicenciáu n'América del Norte por Viz Media.

Una adaptación de la serie de televisión d'anime por Wit Studio y CloverWorks estrenóse en TV Tokyo y les sos estaciones filiales n'abril de 2022, y foi llicenciada por Muse Communication n'Asia y Crunchyroll en tol mundu. La segunda metá estrenóse n'ochobre de 2022.

Trama[editar | editar la fonte]

Con cuenta de caltener l'estáu de paz ente les naciones rivales de Westalis y Ostania, un axente de Westalia col nome de códigu "Twilight" ye encargáu d'espiar a Donovan Desmond, líder del Partíu d'Unidá Nacional n'Ostania. Sicasí, por cuenta de que Desmond ye notoriamente recluyíu, la única manera de que Twilight pueda averase a él ye matricular a un neñu na mesma escuela privada que los fíos de Desmond y faise como un compañeru de padres.

Pa consiguir esto y presentar la imaxe d'una familia feliz, crea'l nomatu de Loid Forger, adopta una moza güérfana llamada Anya Forger, y cásase con una muyer llamada Yor Briar (Forger). Sicasí, ensin que él se sabe, Anya puede lleer les mentes y Yor ye de fechu un asesín profesional. Ni Loid nin Yor son conscientes de les verdaderes identidaes del otru, o que Anya conoz les sos verdaderes profesiones. La familia más tarde toma un perru con habilidaes precognitives a quien llamen Bond. A pesar d'estos factores desconocíos y de les falles ocasionales de Twilight del sentíu común debíu a años de ser un espía, tien d'aprender a interpretar el papel del padre y home perfectos pa llevar a cabu la so misión.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]