Spreader

De Wikipedia
Spreader
lifting equipment (en) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata
Grúa pórtico y spreader con aletes.

Nel tresporte de contenedores en puertos y terminales ferroviaries, conozse como spreader al sistema elevador con que se remanen los contenedores que cumplen cola norma ISO.

Suelse tratar de marcos telescópicos que s'afaen al llargor del contenedor (20', 30', 40' o 45') (spread n'inglés "estender", "esplegar") y acóplense a los cuatro esquines cimeres del contenedor, cerrándose cola ayuda de los twistlocks. Tamién se denomina spreader a elevadores de contenedores que nun son ajustables.

Munchos spreader cunten con una especie de «aletes», conocíes como flippers que pueden cerrase y que dexen centrar el spreader cuando s'asitien sobre'l contenedor. El operario de la grúa puede cerrar los flippers escontra baxo o escontra riba.

Tamién se denomina spreader al dispositivu de la carretilla pórticu que s'utiliza pa treslladar contenedores nes terminales. Al marxe de los spreaders que tomen el contenedor dende enriba, tamién hai sistemes que tomen los contenedores vacíos de forma llateral, los sidelifters.[1]

Tamién hai spreader que s'utilicen en «manera twin» (twin n'inglés significa "ximielgu"). Estos sistemes dexen remanar dos contenedores de 20' al empar, como si tratar d'un solu contenedor de 40' o pocu más. El buecu ente los contenedores puede regulase de forma progresiva hasta que s'algamar un llargor total de 40' o 45'. Esti sistema dexa amenorgar el tiempu de carga o descarga de los barcos.

Referencies[editar | editar la fonte]