Sons of Anarchy

De Wikipedia
Sons of Anarchy
Datos
Títulu orixinal Sons of Anarchy
Xéneru serie de televisión dramática y serie de televisión policiaca
País d'orixe Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Idioma orixinal inglés
Duración 45 min.
Productor Kurt Sutter
Compositor Bob Thiele, Jr. (es) Traducir
Númberu de temporaes 7
Llista de temporaes
Númberu d'episodios 92
Llista d'episodios Anexo:Episodios de Sons of Anarchy (es) Traducir
Repartu
Llista de personaxes list of Sons of Anarchy characters (en) Traducir
Primer emisión 3 de setiembre de 2008
Última emisión 9 d'avientu de 2014
Emisora orixinal FX
Productora FX
Distribuidora 20th Television, Netflix, Hulu y Disney+
Series derivaes Mayans MC
Premios
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Sons of Anarchy (asturianu: Fíos de l'anarquía) ye una serie de televisión d'Estaos Xuníos creada por Kurt Sutter sobre la vida nun club de moteros (MC) qu'opera illegalmente en Charming, un pueblu ficticiu nel Norte de California. La serie céntrase na vida del protagonista Jackson "Jax" Teller (Charlie Hunnam), un nuevu miembru con rangu de vicepresidente qu'empieza a cuestionase los sos propios actos y los del so club.

Sons of Anarchy estrenóse'l 3 de setiembre de 2008 na canal por cable FX. Mientres la primer temporada consiguió una audiencia media de 5,4 millones d'espectadores per selmana, convirtiéndose nel programa de la cadena FX con más ésitu dende Rescue Me. En 2017, la serie llega n'español per primer vegada na televisión de cable n'EE.XX. por NBC Universu.[1] Dende'l 26 de Julio, Netflix dexa d'emitir toles temporaes d'esta serie.[2]

Historia[editar | editar la fonte]

Primer temporada[editar | editar la fonte]

Sons of Anarchy ye un club de moteros que cunta con munches filiales nos Estaos Xuníos. El llocal en Charming (llocalidá asitiada en California) ye la sede orixinal de Sons of Anarchy.[3]

La sede en Charming atópase xunto al taller de mecánica Teller-Morrow. Lideráu por Clay Morrow (Ron Perlman), el club protexe y controla en ciertos aspeutos el pueblu de Charming por aciu influencies na comunidá, sobornos, violencia, estorsión y tráficu d'armes. El nome completu del club ye Sons of Anarchy Motorcycle Club, Redwood Orixinal; n'ocasiones, mientres la serie embrivir en SOA, anque frecuentemente refiérense al club como SAMCRO (acrónimu de Sons of Anarchy Motorcycle Club, Redwood Original[4]) o Sam Crow. El nomatu tamién se reflexa nel títulu orixinal de la serie Forever Sam Crow (Sam Crow para siempres).[5]

Los chalecos y chaquetes del club tamién se refieren a "Men of Mayhem", inscripción que lleven los qu'arramaron sangre pol club, Jax lleva de xemes en cuando una gorra cola frase "Reaper Crew" ("Equipu del Segador o de la Espurecha"), y el so iconu que ye la muerte personificada blandiendo un Fusil M16 con una gadaña ensangrecida como bayoneta y suxetando una bola de cristal cola "A" d'anarquía. Otru símbolu del club ye'l cuervu (siquier dos personaxes femeninos próximes al club lleven tatuaxes d'un cuervu). Tamién ye frecuente na ropa de Jax la sudadera negra cola inscripción SAMCRO nel pechu, o camisetes con inscripción idéntica (vista en personaxes como Happy). Como vehículu, los Sons conducen Harley-Davidson, principalmente'l modelu Dyna 1500 super glide, y tamién disponen de dalguna furgoneta negra pa tresportes de mercancíes o tresllaos discretos de personal. Piney, el miembru de más edá de la filial de Charming, conduz davezu una Harley Davidson Trike, de trés ruedes.

Dellos miembros del club tienen trabayos diurnos nes industries locales, la mayoría nel taller d'arreglu de Teller-Morrow, pero principalmente llogren el dineru de la importación illegal d'armes y la so venta a bandes de traficantes nel este de la badea de San Francisco, amás de la proteición de los negocios locales. Coles mesmes tamién tienen venceyos establecíos cola organización terrorista IRA al traviés del so filial n'Irlanda del norte.

SAMCRO caltién a los traficantes de metanfetamina fuera de Charming, lo que-yos convierte en rivales de los Nords (banda neonazi que llucha pola supremacía aria) que trafican con felicidá droga. Tamién son conocíos como los Nordics y tán encabezaos por Ernest Darby. A diferencia de los sos rivales, los Sons acepten a una gran diversidá d'ideoloxíes, refugando abiertamente la supremacía blanca de los Nords. SOA tien que trepar colos Mayans, una peada de moteros mexicanos asitiada n'Oakland lideraos por Marcus Álvarez, quien controla'l territoriu del norte de California. Otres bandes que se crucien con SAMCRO inclúin a la mafia chinu-americana de San Francisco, liderada por Henry Lin, la familia italoamericana Cacuzza, el IRA Auténtico d'Irlanda, que-yos aprove d'armes illegales procedentes de Rusia. Los One-Niners, una peada caleyera d'afroamericanos (que tamién apaecen na serie The Shield, lo que-yos encuadra nel mesmu universu ficticiu) a quien tamién-yos apurren armes SAMCRO, y dellos afiliaos en prisiones estatales, onde munchos miembros son encarcelaos de xemes en cuando.

El club opera fora de la sede axunta al taller de Teller-Morrow. La sede social inclúi una área residencial onde Jax vivi desque dexó la so casa a la so exmujer Wendy, un chigre, un billar y una sala de xuntes con una mesa grabada en madera de Redwood bien ellaborada col iconu de la banda (la muerte personificada). El club tamién tien una cabaña aisllada nel monte, davezu usada por Piney y un almacén pela rodiada de la ciudá onde montaben les armes illegales. La primer temporada empieza buscando un nuevu almacén y termina con tol so presupuestu na construcción d'unu nuevu.

John Thomas Teller y Piermont "Piney" Winston fundaron SAMCRO en 1967 a la vuelta del so serviciu na seición de paracaidistes mientres la guerra de Vietnam.[6] Seis de los nueve miembros orixinales fueron veteranos; Clay Morrow yera'l más nuevu de los miembros orixinales. Dempués de la muerte de John en 1993, la so vilba, Gemma, casóse con Clay Morrow.

El fíu de John y Gemma, Jackson (de normal ye nomáu como Jax) (el so otru fíu, Tommy, morrió cuando yera neñu por una enfermedá cardiaca conxénita) ye'l vicepresidente del club y socesor natural del actual presidente y cofundador, Clay Morrow. Jax divorcióse apocayá de Wendy, la madre del so fíu Abel, que nació 10 selmanes prematuru como resultáu de l'adicción a la heroína de la so madre. Jax tamién ta venceyáu de manera especial con Tara, doctora nel hospital St. Thomas de Charming. Dambos fueron novios mientres l'institutu.

Segunda temporada[editar | editar la fonte]

La so producción empezó'l 23 d'abril de 2009,[7] y estrenóse el xueves 8 de setiembre de 2009 a les 22 hores (WST)[8] Según Kurt Sutter, “Esta temporada va tratar sobre aliances internes. El gran antagonista, pa mi, va ser un catalizador que va xenerar una chispa nos conflictos más primitivos y fondos dientro del club. Les vides van vese amenaciaes, van formase nuevos bandos y SAMCRO va convertir na so propia amenaza”.[9]

La temporada empieza con una nueva amenaza en forma de separatistes blancos d'estrema derecha (nel episodiu del estrenu afirmaron que nun sofitaben la supremacía blanca) llamada la Lliga de Nacionalistes Americanos (L.O.A.N. embrivíu) que lleguen a Charming.[10] Lideraos pol home de negocios Ethan Zobelle y sofitáu pol so mercenariu, A.J. Weston, son conducíos hasta Sons of Anarchy na ciudá de Charming, en respuesta a un grupu de constructores adineraos (unu d'ellos ye l'hermanu d'Hale, l'ayudante del xefe de policía) que pretenden aumentar el rangu de pueblu de Charming que SAMCRO intenten caltener, por aciu inversiones en centros comerciales y zones residenciales. La pareya fai saber a Clay les sos intenciones mientres la fiesta de bienvenida de Bobby (tres la so estancia na cárcel) nel taller afirmando que SOA ta vendiendo armes a afroamericanos. Tres esto, como alvertencia, Zobelle encarga'l secuestru y violación de Gemma Teller per parte de Weston y cinco tipos más. Más palantre, la fía mesma de Zobelle ye quien tiende la trampa a Gemma asonsañando tener un percance col so fíu. Sicasí, la violación de Gemma nun tien l'efectu que Zobelle y Weston esperaben, yá que Gemma nun revela a Clay lo asocedío. Los únicos que saben la verdá son el Xefe de Policía Unser (que la atopa nel llugar de los fechos), Tara (que lu cura de les sos firíes), y, más tarde, l'ayudante del xefe de policía Hale. Debíu al fracasu de la primer agresión, la lliga esplora otros métodos pa llibrar a Charming de SOA. Pocos de los intentos tán dirixíos direutamente contra'l club. En cuenta de esto, Zobelle y la so banda intenten que'l mesmu SAMCRO destruyir a sigo mesmu.

Empieza a apaecer cierta complicidá ente Gemma y Tara, inclusive respeto la una pola otra. Esto debe a la gran ayuda qu'ufierta Gemma nel cuidu d'Abel y l'ayuda qu'ufierta Tara tres la violación. Amás, Tara y Jax vuelven a entamar la so rellación. Inclusive Gemma aconséya-y a Tara que tengan el mayor enfotu posible l'unu nel otru y que-y pida que-y cunte tou cola mayor honestidá posible p'asegurar que la rellación nun afecte la llealtá de Jax escontra'l club. Desafortunadamente, mientres Jax y Tara van averándose, la rellación ente Clay y Gemma empieza a alloñase por causa de la violación d'ésta, complicáu entá más pol desconocimientu de Clay del "incidente".

Dende la cárcel, Otto Delaney pide a SAMCRO qu'ayude a la so muyer, Luann y el so estudiu de cine pornográficu, que se ta viniendo a pique pola estorsión que sufren les sos actrices per parte de la so competencia, Georgie Caruso. Jax propón que SAMCRO acomuñar col negociu de Luan ufiertando proteición tanto a ella como a les sos actrices, un movimientu al que Jax allega cola esperanza d'amontar los ingresos llegales del club mientres intenten llevantar y anovar les fontes que tán siendo perxudicaes por Zobelle y los federales.

Opie, llucha por superar la muerte de Donna dedicándose por completu al club y, poro, alloñar de los sos fíos. La rellación de Opie con Jax tamién empieza a esfrecese cuando Opie, qu'ignora la implicación de Clay na muerte de la so muyer, empieza a fortalecer la so llealtá escontra Clay. Más palantre, Opie empieza a caltener una rellación con Lyla, una de les actrices porno de Luann, que ye madre soltera. Esto nun se ve bien dende SAMCRO, sobremanera por Tara, que creen que nun ye afechu pa los fíos que'l so padre tea con una estrella del porno.

Aviváu pol papel de SAMCRO na muerte de Donna Winston, el distanciamientu ente Clay y Jax continua creciendo con Jax oxetando la mayoría de decisiones que toma Clay. Esto repercute nel club enteru. Tig, Happy y Opie caltiénense fieles a Clay, ente que Piney, Chibs y Bobby empiecen a quedase nel llau de Jax. Clay avisa a Jax de nun dexar salir a la lluz l'incidente que traxo la muerte de Donna Winston (Clay indireutamente intervieno nel crime). Cuando un coche bomba de la L.O.A.N. que casi mata a Chibs, Clay esixe que SAMCRO tome represalies de momentu. Esto ye xustu lo qu'esperaba la L.O.A.N. y dellos miembros del club, incluyendo Clay, Jax, Bobby, y Tig, son arrestaos nun intentu d'asaltu pa matar a Ethan Zobelle. Na cárcel, l'axente federal Stahl vuelve col enfotu de esaniciar les conexones ente SAMCRO y el RIRA. Anque éstos nun dexen el RIRA, Stahl consigue provocar una dura engarradiella física ente Clay y Jax. Fora de la cárcel, les dixebres del club cada vez son peores y cada miembru del club dulda de la llealtá de los demás. Complicando entá más les coses, los barruntos que SAMCRO tenía de les rellaciones de negocios ente'l RIRA y la L.O.A.N. convertir en realidá y aumenta la presión exercida per parte de los Mayans que tán recibiendo armamentu gratis per parte de la L.O.A.N. pa debilitar a Sons of Anarchy. Cuando, darréu, Luann ye asesinada presuntamente pol so rival nel mundu del porno Georgie Caruso, Clay apunta a Jax como primer responsable.

La L.O.A.N. vuelve atacar el CaraCara quemando la nave onde ta l'estudiu de Luann. Cuando Jax enterar de la estroza, creyendo que ye culpa de Clay, decide dise de la sede llocal de los Sons pa convertise en nómada. Mientres, la novia de Jax, Tara, ye suspendida del so trabayu como doctora nel hospital por caltener nel hospital coles mires de tapa-y. Tou nel club paez desmoronarse. SAMCRO cada vez tien menos fuercia y los sos rivales ganen terrenal. Tres la votación unánime pa dexar a Jax siguir como nómada, Gemma confiesa ante'l so fíu y el so home que sufrió maltratos y foi violada por Weston y los homes de Zobelle. Esto fai reaccionar tanto a Jax como a Clay que dexen a un llau les sos diferencies y céntrense n'entamar una vengación al estilu de Jax: con intelixencia y procuru, pero ensin piedá.

El miembru escocés de la banda, Filip 'Chibs' Telford, ye acosáu por Stalh por que-y apurra al IRA. Este esixe que dexen a SAMCRO llimpiu y protexan a la so familia, que foi-y robada por Jimmy O., líder del IRA. Jimmy estorsiona pela so parte a Chibs por que nun fale. En conociendo lo que lu pasó a Gemma, tola banda amuésase bien esmolecida por ella. Y empiecen a axuntar les poques armes que'l bloquéu de Zobelle dexó-yos. Gemma, notablemente afeutada, tien un desliz con Tig cuando ésti venía recoyer la so reserva personal d'armes. Represu polos actos que cometió, Tig confiesa a Opie l'asesinatu del so Donna y cúnta-y los motivos qu'emburriaron a Clay a intentar liquida-y. Opie, fora de sigo, va direutamente a por Stalh a la qu'atopa faciendo'l tratu con Chibs y a la qu'amenacia con matala y la chantajea emocionalmente. Sicasí, con una gran fuercia de voluntá Opie dexa viva a Stalh. La guerra foi desencadenada y nun va dexar a nengún bandu indiferente.

Tercer temporada[editar | editar la fonte]

Díes dempués, Gemma esconder nel norte en Rogue River, Oregon con Tig, mientres el club intenta poner orde en Charming. El club sigue'l rastru de Cameron, pero afaya que salió del país. Gemma y Tig fáen-y una visita al padre d'ésta, Nate (Hal Holbrook) el cuál carez alzheimer. Mientres el funeral de Mediu Güevu una furgoneta con mazcaraos ataquen con ametralladores. L'oficial Hale ye pilláu pol vehículu y muerre nel actu.

En volando a Belfast con Abel, Cameron confiesa los sos pecaos al padre Ashby, un intermediariu ente Jimmy O y el verdaderu conseyu del IRA. Ashby manda asesinar a Cameron y suxure dar a Abel n'adopción.

Los Sons contraten un cazarrecompensas por que siga el rastru d'Abel y creen que Cameron pue tar en Vancouver. SAMCRO ye puestu en llibertá so fianza por cargos por contrabandu d'armes pero salten l'arrestu. Mientres siguen xixilando los planes de los Mayans. SAMCRO recibe un corréu electrónicu anónimu con una fotografía de Cameron muertu en Belfast.

Dempués de que Jax fale con Jimmy O, SAMCRO cree qu'Abel continua en Vancouver cuando Cameron partió escontra Belfast. La rellación ente Tara y Jax debilítase por cuenta de la inseguridá de Jax frente a la rellación d'Tara cola vida del club: Tara quier averase al club pero Jax niégase. Gemma ríndese cuando lleva a Nate a una residencia de vieyos y vuelve a Charming pa ver al so nietu inorando que foi secuestráu. La hermana del padre Ashby, Maureen, contauta con Gemma so pidimientu de Ashby pa dicila qu'Abel foi secuestráu y atópase en Belfast. Al enterase de la noticia, Gemma sufre una Arritmia y esmorezse nel taller Teller-Morrow. L'axente Stahl vuelve intentar apautar con Gemma por que non vaya a la cárcel en cuenta de qu'Tara testifique contra'l irlandeses. Tara confiésalu a Gemma que ta embarazada de seis selmanes de Jax. Ésti, pela so parte, llega a un tratu con Stahl a los llombos de SAMCRO. En cuenta de la llibertá de la so madre y la lliberación de los cargos de tráficu d'armes que recayen nel club, Jax va apurrir a Jimmy O y a los sos contactos del IRA. SAMCRO llega a una tragua colos Mayans y Oswald apuerta a tresportar a los Sons a Belfast. Darby ye testigu de como Jax y Tara vienden melecines illegales a una clínica y avisa a la policía. Unser decide nun avisar a SAMCRO antes de la consecuente redada. Jax ruempe con Tara y a la mañana siguiente Tara atopa a Jax na cama cola estrella del porno Ima.

El presidente apocayá derrocáu y humildáu anterior de la Calaveres MC, Héctor Salazar, empieza xixilando Jax y Tara. Dempués d'enterase de que John Teller tuvo un romance en Belfast que producieron una fía, Gemma escapar de la custodia de la policía cola ayuda d'Tara y el so xefe, Margaret. Tara y Lyla tantu faer una cita nuna l'albuertu clínica. Gemma dexa con SAMCRO nel so viaxe a Belfast p'atopar Abel, onde Jimmy O yá antemana la so llegada.

A la llegada de SAMCRO a Irlanda, SAMCRO escapa d'un intentu de deportación dispuesta por Jimmy O. Ashby diz a Jax que l'IRA ta cansáu de les formes de Jimmy, y suxure a Jax que lo mate, en cuenta de Abel.

Stahl ayuda a Jax a afayar información sobre Ashby y SAMBEL, y alviértelu de nun matar a Jimmy O. SAMCRO entama una sorpresa a Jimmy O nuna carrera de proteición, pero él ye alvertíu y ataca a los fíos con una bomba asitiada que mata a dellos miembros SAMBEL. SAMCRO tortura a Liam hasta que revela que taben enteraos de los planes de Jimmy O, al igual que McGee. Jax matar, y pocu dempués Clay emburria a McGee dende una azotea, revelóse a SAMBEL como traidores. Ashby diz a Jax el llugar onde ta Abel, pero suxure a Jax que dexe que lu adopten por que nun sía forzáu a llevar la vida del club. Jax opta por dexar al neñu cola familia, hasta que Jimmy O matu a los padres adoptivos y secuestra a Abel col enfotu de intercambialo pol pasu seguru a Estaos Xuníos. Abel volvió con Jax dempués de que Ashby ufiértase como rehén a cambéu del ñácaru, Jimmy precisa d'un seguru pa protexese de los irlandeses.

Jacob Hale Jr. utiliza táctiques de intimidación pa siguir col desenvolvimientu urbanu en casa. Salazar secuestra a Tara y Margaret nel so camín a la clínica d'albuertu. Infórmase Piney que los devolverán en cuenta de que l'asesinatu d'Álvarez y $ 250.000. So la influencia de Jacob Hale Jr., el Sherriff de San Joaquín Departamentu llueu va asumir el control del Departamentu cola Policía. Tara ataca a la novia de Salazar y axusta la llibertá de Margaret. Más tarde, la novia de Salazar muerre.

Colos gastos n'armes que s'avera, vuelve SAMCRO a Charming, cola xera d'atopar Tara. Gemma amenacia con revelar l'asesinatu de Stahl de Edmond nun siendo que ella termina les sos rellaciones con Jax. Salazar toma como rehenes a Jacob Hale Jr., xunto con Tara. Unser indica la necesidá de prindar a Salazar vivu pa implicar a Hale y guardar al Departamentu de Policía, pero mientres un enfrentamientu, Jax matu a Salazar. En mediu del caos, Stahl intencionalmente dispara a la so compañera Tyler pa protexer la so mentira. Opie propón matrimoniu a Lyla. Yá nos EE.XX., Jimmy O busca l'ayuda de los rusos por que lu ayudar a escapar a Suramérica. Stahl falsamente diz Interior que l'axente Tyler disparu Edmond y almite que Xema foi falsamente acusada.

Jax y fíos apauten colos rusos el pagu de $ 2 millones pal intercambiu de Jimmy O, a pesar de que ye falsu'l dineru. Jax diz a Stahl, l'allugamientu del intercambiu por que pueda intervenir y detener a Jimmy, pero Jimmy mover a un allugamientu distintu primero que pueda. Jax asegúralu qu'él va da-y Jimmy si amenorga'l so pena de prisión, a lo qu'ella ta d'alcuerdu. Stahl llega a casar club p'arrestar a Jimmy. Cuando Clay pregúntase cómo ella sabía qu'él taba ellí, Stahl indica que Jax yera un aguarón (traidor), el club ta indignáu, llamando a Jax un "home muertu". SAMCRO ye arrestáu y cargáu nuna furgoneta de la ATF, con Jax aislláu.

Unser dexa a Stahl na carretera mientres se tresporta a Jimmy y alviértelu d'una amenaza del IRA más embaxo na carretera. Los sos compañeros axentes van investigar, dexándola sola con Unser y Jimmy. Poco dempués, Piney, Chibs, Opie y Kozik lleguen. Chibs lr fai a Jimmy la sorrisa Glasgow, como Jax prometió que diba pasar, y depués matar. Opie mata Stahl, dempués de recordar qu'ella foi responsable de la muerte de Donna, matándola de manera similar. L'escenariu ta llistu por que paeza que l'IRA ye responsable. Na furgoneta ATF, cuando Jax enterar de la muerte de Jimmy y Clay sonri, al igual que'l restu de SAMCRO, revelando que'l club sabía del plan de Jax dende'l principiu. Tara, pela so parte, atopa y llee les cartes que Maureen punxera na bolsa de Jax. Nelles, John Teller escribe a Mo de la so conciencia de l'aventura de Gemma con Clay y la so medrana de que llueu va ser asesináu polos dos. La temporada termina con Jax que yá nun cuestiona los motivos del club o decisiones, refugando la visión orixinal del so padre por SAMCRO y acepta les regles de Clay.

Cuarta temporada[editar | editar la fonte]

Jax, Clay y los demás miembros encarcelaos dexen la prisión de Stocktown dempués de 14 meses. Mientres la so estancia en prisión, Jax ye apuñaláu por un rusu en vengación pol engañu del dineru falso en pagu por Jimmy O. Pa evitar más ataques de los rusos, deciden dexar -yos el 80% de los beneficios de les armes mientres tán zarraos, amás d'apautar colos Mayans pa tener proteición.

Depués de más d'un añu que Jacob Hale fuera alcalde de Charming munches coses camudaron, les tierres de Elliott Oswald fueron confiscadas empezando un mega proyeutu residencial urbanísticu, el cuartel de policía foi tomáu pol estáu de California y un grupu anti-terrorista opera dientro de charming intentando llograr pruebes contra SAMCRO, l'IRA, los Mayans y otros traficantes.

Al llegar al pueblu, atopar con un nuevu xérif, Eli Roosevelt, oficial formáu nes operaciones anti-bandes y que los alvierte de que si ve a dalgún de los acabante salir de prisión col chalecu y los colores del club, va arrestar.

Al axuntase'l club, deciden que'l negociu colos rusos terminóse y ufiérten-y el 5% de los beneficios por guarda-yos les armes mientres ellos consiguen el so propiu almacén. Opie cásase y mientres la so boda, al son de "What a wonderful world", desamarrar diverses vengaciones y axustes de cuentes al más puru estilu Vito Corleone: Los rusos que guardaben les armes son tirotiaos por dellos SoA mientres les prueben; el xefe rusu, Puklova, ye apuñaláu por Jax en vengación por asoceder en prisión; mientres, Otto matu al rusu qu'apuñaló a Jax clavándo-y un bisturín nel celebru al traviés de la oreya.

Los SoA, col nuevu arsenal d'armes apurríu pol IRA, empiecen a caltener contactos con un grupu de milicianos y guerrilleros mexicanos lideraos por Romeo (Danny Trejo), col que terminen contrayendo una delda de gratitud al ayudar a Jax y Opie a escapar d'un grupu de rusos que los secuestraren pa consiguir el dineru de les armes.

Gemma atopa les cartes que John Teller escribiólu a Mo, y que ta apurrió-y a Jax nel so viaxe a Belfast. Tara tamién llee les cartes, y xunto a Jax entamen abandonar Charming y SAMCRO. Gemma tarrez que'l so fíu Jax volver nel so contra, y empiece a investigar la muerte del so padre.

Quinta temporada[editar | editar la fonte]

La quinta temporada estrenóse'l 11 de setiembre de 2012 onde volvió bater récores d'audiencia. La trama central d'esta temporada trata sobre como Jax (agora presidente del club) tien que trepar cola responsabilidá y los problemes qu'acarreta'l mandu de SAMCRO

Quinta Temporada basar nos problemes qu'acarreta les aiciones d'imprudentes de Tig Trager, esautamente les consecuencies de la muerte de la novia del líder de Los One-Niners y fía de Damon Pope, un empresariu, políticu y ganster poderosu en tolos ámbitos llegales ya illegales. Los fíos vense desnortiaos y superaos en delles ocasiones poles situaciones cafies que se-yos presenten, vese una decadencia nes actitúes de Xema que nun puede atopar el camín, esta ye la primer temporada de Nero Padilla, el so amante. La trama tamién se basara en como Jax intenta desaposiar y asesinar a Clay, col favor del club. Y de como intenta llevar a SAMCRO a rubros más seguros que'l tráficu d'armes col IRA y narcóticos illegales.

El 4 d'avientu del mesmu añu emitióse l'últimu capítulu de la temporada.

Sesta temporada[editar | editar la fonte]

La sesta temporada estrenóse'l 10 de setiembre de 2013 batiendo de nuevu audiencies con 6 millones d'espectadores n'Estaos Xuníos. Siendo'l so primer episodiu víctima d'un terrible discutiniu yá que la última escena ye un neñu entrando nun colexu y matando a dellos de los sos compañeros. Consta de 13 episodios.

Séptima temporada[editar | editar la fonte]

La séptima temporada estrenóse'l 9 de setiembre de 2014, batiendo nuevamente récores d'audiencia n'Estaos Xuníos y doblando los resultaos nel so episodiu final. Consta de 13 episodios.

El futuru de Samcro va decidir nesta séptima y última temporada. Nesta temporada podemos ver a Marilyn Manson interpretando a Ron Tully, un convicto que ye un prestixosu miembru de la hermandá de la supremacía blanca, al que Jax Teller va utilizar pa espandir la base del so poder. En vista de los últimos acontecimientos, tou paez indicar qu'esti viaxe va tar llenu de violencia. Entá ye más de la que yá vimos hasta agora.

Episodios[editar | editar la fonte]

Temporada Episodios Estrenu de temporada Final de temporada Audiencia Estrenu en DVD
13 3 de setiembre de 2008 26 de payares de 2008 2,2 millones 18 d'agostu de 2009
13 8 de setiembre de 2009[8] 1 d'avientu de 2009 31 d'agostu de 2010
13 7 de setiembre de 2010 30 de payares de 2010 3,2 millones 30 d'agostu de 2011
14 6 de setiembre de 2011 6 d'avientu de 2011 28 d'agostu de 2012
13 11 de setiembre de 2012 4 d'avientu de 2012 4,4 millones 27 d'agostu de 2013
13 10 de setiembre de 2013 10 d'avientu de 2013 4,6 millones 26 d'agostu de 2014
13 9 de setiembre de 2014 9 d'avientu de 2014 4,4 millones 24 de febreru de 2015

Repartu[editar | editar la fonte]

Sons of Anarchy narra la vida de la familia Teller-Morrow na población de Charming xunto cola d'otros miembros del club, les sos families, ciudadanos de Charming y dellos rivales y aliaos que minen y sofiten a los negocios llegales ya illegales de SAMCRO.

Personaxe Actor Temporaes
1 2 3 4 5 6 7
Jackson «Jax» Teller Charlie Hunnam Principal
Gemma Teller Morrow Katey Sagal Principal
Robert «Bobby Elvis» Munson Mark Boone Junior Principal
Alexander «Tig» Trager Kim Coates Principal
Philip «Chibs» Telford Tommy Flanagan Principal
Kip «Half-Sack» Epps Johnny Lewis Principal
Tara Knowles-Teller Maggie Siff Principal
Clarence «Clay» Morrow Ron Perlman Principal
Harry «Opie» Winston Ryan Hurst Recurrente Principal
Piermont «Piney» Winston William Lucking Recurrente Principal
Juan Carlos «Juice» Ortiz Theo Rossi Recurrente Principal
Wayne Unser Dayton Callie Recurrente Principal
Wendy Case Drea de Matteo Invitáu Invitáu Principal
Happy Lowman David LaBrava Coprotagonista Recurrente Principal
George «Ratboy» Skogstrom Niko Nicotera Recurrente Principal
Neron «Nero» Padilla Jimmy Smits Invitáu Principal

Banda sonora[editar | editar la fonte]

Na banda sonora de la serie pueden atopase cantares notables incluyendo les versiones que Bobby fai d'Elvis, la versión de "Son of a Preacher Man" de la estrella Katey Sagal, "Hard Row" de Black Keys que suena mientres l'entamu del primer episodiu, "Can't Get Used to Losing You" d'Andy Williams, una versión de "Forever Young" d'Audra Mae, "Comin Home" de Murder by Death, "Hell" de The Upsidedown, y el cantar de blues "John the Revelator" de Stigers & The Forrest Rangers. El nuevu tráiler de la temporada 2009 recueyi "Son's Gonna Rise", de Citizen Cope. Y yá na tercer temporada atopamos a la fin del primer capítulu, tituláu "So", el cantar "Dad´s gonna kill me" de Richard Thompson.

Cinco canciones de la serie atópense disponibles nun EP en iTunes. Llámase Sons of Anarchy: North Country - EP.

  1. Curtis Stigers & the Forest Rangers, "This Life (Tema de Sons of Anarchy)" - 2:22
  2. Anvil and Franky Pérez, "Slip Kid" - 3:49
  3. Curtis Stigers & the Forest Rangers, "John the Revelator" - 5:34
  4. Audra Mae & the Forest Rangers, "Forever Young" - 3:13
  5. Lions, "Girl from the North Country" - 4:11

Tamién s'atopa disponible'l EP de la segunda temporada. Llámase Sons of Anarchy: Shelter - EP.

  1. Katey Sagal, "Ruby Tuesday"
  2. Lyle Workman & The Forest Rangers, "Fortunate Son"
  3. Billy Valentine & the Forest Rangers, "Someday Never Comes"
  4. Battleme, "Burn This Town"
  5. Paul Brady & The Forest Rangers, "Gimme Shelter"

Na cuarta temporada, yá acabada, fueron destacaes dellos cantares. Nel primer episodiu d'esta cuarta temporada atopamos una versión de What a wonderful world por Alison Mosshart & The Forest Rangers. Otra de los cantares más comentaos foi "Los tiempos van camudando" , una versión en castellán del famosu cantar The Times They Are A-Changing de Bob Dylan, esta vegada interpretada por Franky Pérez & The Forest Rangers. Nel últimu capítulu foi bien emponderada l'últimu cantar de la temporada: The house of the rising sun, cantar que se fixo famosa nos años 60 pela banda The Animals y na serie ye interpretada por The White Buffalo & The Forest Rangers.

Na sesta temporada atopamos tamién una versión del famosu cantar de blues Sitting on top of the world, interpretada por Chris Goss y de nuevu The Forest Rangers.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Bryant, Adam (6 d'ochobre de 2008). FX llanza la segunda temporada de Sons of Anarchy. Guía de televisión. http://www.tvguide.com/news/sons-anarchy-renewed-19543.aspx. Consultáu'l 19 de mayu de 2009. 
  2. «Estes son les 8 series que Netflix va quitar de la so catalógo». Consultáu'l 29 de xunu de 2017.
  3. Clubhouse 360: Plaques Overlay
  4. «FX Gets Forever SAMCRO». MovieWeb.com. 9 d'ochobre de 2007. http://www.movieweb.com/news/NEsN4vwz5decvt. Consultáu'l 23 d'ochobre de 2008. 
  5. «FX Greenlights Forever Sam Crow». thetvremote.com. 10 d'ochobre de 2007. http://www.thetvremote.com/fx-greenlights-forever-sam-crow/. Consultáu'l 23 d'ochobre de 2008. 
  6. Clubhouse 360 - Framed Vets Popup
  7. Bryant, Adam (16 de marzu de 2009). Sons of Anarchy Revs Up Season 2 with Henry Rollins. TV Guide. http://www.tvguide.com/news/sons-anarchy-rollins-1004097.aspx. Consultáu'l 19 de mayu de 2009. 
  8. 8,0 8,1 Godwin, Jennifer (30 de xunu de 2009). FX Fall Premiere Dates: Sons of Anarchy, It's Always Sunny Return. Y! Online. http://www.eonline.com/uberblog/watch_with_kristin/b131980_fx_fall_premiere_dates_sons_of_anarchy.html. Consultáu'l 30 de xunu de 2009. 
  9. Prep for Season Two Begin, Sutterink, 04-18-2009
  10. Gallagher, Danny (8 de setiembre de 2009). «Sons of Anarchy: Albification (season premiere)». TVSquad.com. Consultáu'l 16 de setiembre de 2009.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]