Sid Caesar

De Wikipedia
Sid Caesar
Vida
Nacimientu Yonkers (es) Traducir8 de setiembre de 1922[1]
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés
Muerte Beverly Hills12 de febreru de 2014[1] (91 años)
Sepultura Cementeriu Mount Sinai Memorial Park
Causa de la muerte enfermedá
Fíos/es 3
Estudios
Llingües falaes inglés
Oficiu actor, escritor, músicu, productor de cine, saxofonista, autobiógrafu, actor de televisión, actor de teatru, actor de cineguionista
Premios
Nominaciones
Xéneru artísticu Jazz
Instrumentu musical saxofón
Serviciu militar
Lluchó en Segunda Guerra Mundial
IMDb nm0128377
sidcaesar.com
Cambiar los datos en Wikidata

Isaac Sidney Caesar (8 de setiembre de 1922Yonkers (es) Traducir – 12 de febreru de 2014Beverly Hills), más conocíu como Sid Caesar, foi un actor, escritor, músicu, productor de cine, saxofonista, autobiógrafu, actor de televisión, actor de teatru, actor de cine y guionista d'Estaos Xuníos. Foi una de les estrelles de la edá d'oru de la televisión en direuto de los años 1950. Más conocíu como l'home líder de la serie de televisión Your Show of Shows, y pa les xeneraciones más nueves como'l personaxe del entrenador Calhoun nes películes Grease y Grease 2.

Biografía[editar | editar la fonte]

Inicio[editar | editar la fonte]

Fíu de Max y Ida Raffel Caesar, propietarios d'un restorán en Yonkers. Sid tuvo d'ayudar a los sos padres atendiendo les meses, y de esa manera aprendió de primera esquito la variedá de dialeutos y acentos qu'asonsañaría al traviés de la so llarga carrera como comediante.

Dempués de la graduación de secundaria, Sid planió una carrera de músicu tocando'l saxofón y el clarinete siendo lo suficientemente bonu pa estudiar na famosa escuela de música Juillard de Manhattan. A la edá de diecisiete años xunir a la guardia costera de los Estaos Xuníos. Caltuvo'l so amor pola música tocando'l saxofón n'espectáculos y entretenimientos militares. La so habilidá pa los refilachos, sicasí, llograba mayores aplausos que los númberos musicales y el productor de los espectáculos convencer pa faer chistes ente los sos númberos. Dempués de dexar la guardia costera, Sid llueu llogró una reputación como un músicu talentosu y comediante y empezó a tocar nel Borscht Belt nos montes Catskill, coles orquestes de Benny Goodman, Shep Fields, y Claude Thornhill.

Carrera[editar | editar la fonte]

Pocu dempués de llegar a Los Angeles, Sid tomó parte en dos películes, Tars and Spars, basada nuna rutina de comedia de tiempos de guerra qu'él fixera mientres taba na guardia costera, y The Guilt of Janet Ames. En 1948, Sid empezó la so carrera na televisión cuando fixo una apaición en Milton Berle's Texaco Star Theater. En 1949 conduz la so primer serie Admiral Broadway Revue con Imogene Coca. El programa tuvo un ésitu inmediatu pero'l so patrocinador, Admiral Corporation, una compañía d'electrodomésticos, nun pudo caltener los requerimientos del so nuevu foru de televisión, entós el programa foi canceláu. En 1951 empezó a conducir Your Show of Shows tamién con Imogene Coca. El programa llanzó a Sid escontra un estrellalgu inmediatu y foi un amiestu de comedia escrita ya improvisada, parodies de películes y programes de televisión, los mundiales monólogos de doble sentíu de Caesar y estrelles musicales convidaes.

Posiblemente'l carauterizar al entrenador Calhoun de la High School de Rydell, en 1978 na esitosa película Grease (Vaselina en Méxicu y América Llatina) ambientada nos años 50's onde compartió creitos con John Travolta, Olivia Newton-John, Connie Stevens y onde canta Frankie Avalon y en Grease 2 (Vaselina 2) con Michelle Pfeifer y Maxwell Caulfield, fizo que fuera conocíu por xeneraciones posteriores.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 Biblioteca Nacional de Francia. «autoridaes BNF» (francés). Consultáu'l 10 ochobre 2015.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]