Severinu

De Wikipedia
Severinu
71. Papa

31 mayu 640 - 2 agostu 640 (Gregorianu)
Honorio I - Xuan IV
Vida
Nacimientu Roma[1], fecha desconocida[1]
Nacionalidá Bandera de Imperiu bizantín Imperiu Bizantín
Muerte Roma[1]2 d'agostu de 640[1]
Oficiu Papa
Llugares de trabayu Roma
Creencies
Relixón Ilesia Católica[2]
Cambiar los datos en Wikidata

Severino (fecha desconocida, Roma – 2 d'agostu de 640Roma) foi'l papa nᵘ 71 de la Ilesia católica de volao en 640.

Socesor de Honorio I, que morriera nel 638, Severino nun foi consagráu hasta'l 28 de mayu de 640. Esti retrasu na so consagración foi por cuenta de que el emperador bizantín Heraclio negar a la confirmación del nuevu papa hasta qu'esti comprometer a roblar la Ethesis, un edictu promulgáu pol emperador nel que se realizaba un oficiu de fe monotelista.

En respuesta, el papa bloquió los fondos que sirvíen pa pagar les tropes bizantines encargaes de protexer Roma, lo que provoca que Heraclio ordene al exarca de Rávena, Isaac, facer cola ayalga de la Ilesia.

Ante esta amenaza, los legaos del papa prometieron qu'ésti roblaría la fórmula, llogrando con ello la confirmación de la eleición papal y la subsiguiente consagración.[3]

Una vegada consagráu, Severino non yá niégase a roblar, sinón que convoca un concilio nel que se declara herética la doctrina monotelista, que caltenía qu'en Xesucristo esisten dos naturaleces pero una sola voluntá.

La respuesta del emperador bizantín foi ordenar el saquéu de de la ilesia de San Xuan y del Palaciu de Letrán, lo que según la tradición, provocó la muerte del pontífiz el 2 d'agostu de 640.

Abríase asina un periodu d'enfrentamientu ente l'Imperiu y el Papáu que s'enllargaría hasta 668, añu en que xube al tronu imperial Constantino IV, quien abandona la doctrina monotelista.[4]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 «Diccionario biográfico de los italianos» (italianu) (1960).
  2. Afirmao en: Catholic-Hierarchy.org. Identificador Catholic Hierarchy de persona: sever. Data de consulta: 16 ochobre 2020. Llingua de la obra o nome: inglés.
  3. Jeffrey Richards, The Popes and the Papacy in the Early Middle Ages (London: Routledge and Kegan Paul, 1979), p. 183
  4. Herbermann, Charles, ed. (1913). " Papa Severino ". Enciclopedia Católica . Nueva York: Robert Appleton Company.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


Predecesor:
Honorio I
Papa

640
Socesor:
Xuan IV