Segundu Deceniu de les Naciones Xuníes pa la Erradicación de la Probeza

De Wikipedia
Segundu Deceniu de les Naciones Xuníes pa la Erradicación de la Probeza

Mapa de la probeza nel mundu per país, amosando'l porcentaxe de población que vive con menos de 2 dólares per día.
Periodu de celebración 2008 - 2017
Llugar de celebración Decenio Internacional
[editar datos en Wikidata]

L'Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes proclamó'l deceniu 2008 - 2017 Segundu Deceniu de les Naciones Xuníes pa la Erradicación de la Probeza.

Celebración[editar | editar la fonte]

El 10 d'avientu de 2007 l'Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes na Resolvimientu 62/423/Add.1 proclamó'l deceniu 2008 - 2017 Segundu Deceniu de les Naciones Xuníes pa la Erradicación de la Probeza.[1]

La erradicación de la probeza ye unu de los mayores retos globales con que s'enfrenta anguaño'l mundusobremanera n'África y nos países menos adelantraos.

El númberu de persones que viven na probeza ye más eleváu que lo envalorao enantes, y que les actuales crisis financiera y d'inseguridá alimentaria, según la imprevisibilidad de los precios de la enerxía, pueden entrañar riesgos considerables pal llogru de los oxetivos de desenvolvimientu conveníos internacionalmente, incluyíos los Oxetivos de Desenvolvimientu del Mileniu.

Dempués del Primer Deceniu de les Naciones Xuníes pa la Erradicación de la Probeza (1997-2006) y trescurriendo la metá del plazu previstu p'algamar los Oxetivos de Desenvolvimientu del Mileniu en 2015, magar en delles rexones hubo progresos nel amenorgamientu de la probeza, esos progresos nun fueron uniformes y en dellos países sigue aumentando'l númberu de persones que viven na probeza, y les muyeres y los neños constitúin la mayoría de los grupos más afeutaos, especialmente nos países menos adelantraos y en particular nel África subsaḥariana.

L'oxetivu del segundu Deceniu ye sofitar, de manera eficiente y coordinada, el siguimientu de la consecución de los oxetivos de desenvolvimientu conveníos internacionalmente relativos a la erradicación de la probeza, incluyíos los Oxetivos de Desenvolvimientu del Mileniu. Destácase la importancia de reforzar los enclinos positivos nel amenorgamientu de la probeza en dellos países y ampliar esos enclinos en beneficiu de la población del mundu enteru. La proclamación reconoz la importancia de movilizar los recursos financieros pal desenvolvimientu a nivel nacional ya internacional, y reconoz que la crecedera económica sosteníu, sofitáu por una productividá creciente y una redolada favorable, incluyida la inversión privada y la capacidá empresarial ye fundamental pal aumentu de los niveles de vida.

Tema del Segundu Deceniu de les Naciones Xuníes pa la Erradicación de la Probeza[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]