Sandringham House

Coordenaes: 52°49′47″N 0°30′50″E / 52.829722222222°N 0.51388888888889°E / 52.829722222222; 0.51388888888889
De Wikipedia
Sandringham House
English Heritage
Sandringham House (en)
country house (es) Traducir, casa muséu, residencia real (es) Traducir y country house (en) Traducir
Llocalización
PaísBandera del Reinu Xuníu Reinu Xuníu
Nación constitutivaBandera de Inglaterra Inglaterra
Rexón Este d'Inglaterra
Condáu ceremonialBandera de la Islla Norfolk Norfolk
Distritu non metropolitanu King's Lynn and West Norfolk (es) Traducir
Pueblu Sandringham (es) Traducir
Coordenaes 52°49′47″N 0°30′50″E / 52.829722222222°N 0.51388888888889°E / 52.829722222222; 0.51388888888889
Sandringham House alcuéntrase en Reinu Xuníu
Sandringham House
Sandringham House
Sandringham House (Reinu Xuníu)
Historia y usu
Apertura1865
Dueñu Familia Real Británica (es) Traducir
Victoria del Reinu Xuníu
Usuariu Eduardo VII del Reinu Uníu
Alexandra de Dinamarca
Albertu Víctor de Clarence
Xurde V del Reinu Xuníu
Arquiteutura
Arquiteutu/a A. J. Humbert (es) Traducir
Materiales Lladriyu
Estilu Jacobethan (en) Traducir
Superficie 192,71 ha
Patrimoniu
English Heritage 1001017
Instalaciones
Baño accesible (es) Traducir
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata
Una de les entraes a Sandringham House.

Sandringham House ye una casa de campu de 32 km cuadraos de terrén, cerca del pueblu de Sandringham en Norfolk, Inglaterra, pertenez a la Familia Real Británica. La casa ta nos terrenes reales de Sandringham, que s'atopen na zona de la mariña de Norfolk, Area of Outstanding Natural Beauty (Área de destacada guapura natural).

Esti llugar foi habitáu dende la dómina isabelina, y en 1771 l'arquiteutu Cornish Henley preparó'l sitiu pa construyir Sandringham Hall. La casona foi modificada mientres el sieglu XIX por Charles Spencer Cowper, un fiyascu de Lord Palmerston, quien añadió l'antoxana y l'invernaderu, diseñáu pol arquiteutu Samuel Sanders Teulon.

En 1862, la casona foi adquirida pola reina Victoria, a pidimientu del príncipe de Gales (el futuru Eduardu VII), como residencia pa él y la so entós futura esposa Alexandra de Dinamarca. En 1865 sicasí, dos años dempués de camudase, el tamañu de la casona yera insuficiente pa les necesidaes del príncipe, y encargólu a J. Humbert destruyir l'edificiu y crear unu más ampliu.

La casa de lladriyu coloráu que resultó foi terminada en 1870 con un peculiar amiestu d'estilos. Esti diseñu de cases xeneralmente nun foi bien esitosu na dómina victoriana. Esti nuevu diseñu incorporó una gran entrada que ye usada pola familia real como llugar d'entretenimientu y p'ocasiones familiares. Darréu añadióse una nueva ala al edificiu con un estilu más tradicional, incorporando un salón de baille, resultando un diseñu más coherente. L'arquiteutura del nueva edificiu foi tradicional, pero adelantrar a la dómina en dellos detalles, como l'allumáu de gas, retretes con cisterna, y un primer modelu de ducha. Una parte del edificiu foi destruyida nuna quema mientres los preparativos de la fiesta del 50 aniversariu del príncipe de Gales en 1891, y darréu reconstruyida.

Sandrimgham House foi la residencia privada de cuatro generación de reis. Sicasí, con duldes de primeres, a la princesa Alejandra terminó per encantar -y Sandringham. Les principales carauterístiques del nuevu edificiu fueron les ventanes más amplies lo que contribuyó a allumar más l'interior. El nuevu edificiu construyóse teniendo como oxetivu principal la comodidá de los habitantes y non la guapura del edificiu como asocediera n'otres residencies. A pesar del tamañu de Sandringham y l'amplitú de les habitaciones principales, los cuartos yeren bien estrechos.

Fachada de Sandringham House.

Los fíos d'Eduardo y Alejandra, l'príncipe Alberto, duque de Clarence y el príncipe Xurde (Xurde V del Reinu Xuníu), por casu, teníen unos cuartos bien pequeños. Los espaciosos terrenes, sicasí, dexaron a Alejandra caltener la so coleición de caballos, perros, gatos, pavos de granxa, y otros animales - como por casu un gran carneru salváu d'un carniceru exipciu. Los animales encantaron a los sos fíos, y darréu a los sos nietos. A los fíos de Xurde V gustába-yos visitar Sandringham y a los sos güelos. Una estatua con forma de babuino con una bandexa pa les tarxetes de visita foi otra de les coses que los encantar a los neños. Tanto Eduardo como Alejandra, pero n'especial Alejandra adorada a los neños. L'ambiente yera bien distintu de como yera en casa, sobremanera cuando'l so padre taba con ellos. Les perreres fueron una delicia pa los neños. Dende la muerte d'Eduardu VII, Sandringham foi unu de los llugares favoritos de los miembros de la Familia Real pa dir pasar una vacaciones.

Desque'l rei Xurde VI morrió en Sandringham en 1952, la reina Sabela II tuvo'l costume de pasar l'aniversariu de la muerte del so padre en Sandringham, en priváu xunto cola so familia. Ye la so residencia hasta febreru cada añu. La casa abrió per primer vegada al públicu en 1977, y alluga un muséu con distintos oxetos de la vida Real y la historia de la Casona.

La Casona foi la favorita de la Familia Real, qu'inda pasa nella l'Añu Nuevu. Ye tamién una llocalización perfecta pa prauticar tiru y ye usada como sede de competiciones de tiru. Tal foi l'afición a la caza d'Eduardu VII, qu'ordenó que tolos relós de la casa fueren atrasaos media hora pa poder tener más tiempu de caza. Esta tradición caltener na finca dende 1901 hasta 1936 cuando'l rei Eduardu VIII decidió esaniciar esa tradición.

Dibuxu de Sandringham House, Norfolk, Inglaterra.

La finca tamién contién el York Cottage, construyíu por Eduardu VII en camudándose. Diana, princesa de Gales nació en Park House en 1961. Anmer Hall ye una casa d'estilu georgino que foi la casa del duque de Kent mientres un tiempu, y na actualidá ye la casa de campu de los duques de Cambridge.

Xunto col Castiellu de Balmoral, Sandringham House ye propiedá de la Familia Real Británica y nun forma parte de los bienes del estáu. La so socesión convertir nun fechu en 1936, cuando Eduardu VIII abdicó como rei. Siguiendo la llei, Sandringham pasó de Xurde V al so fíu, pero cuando esti abdicó la casa nun pasó al so hermanu Xurde VI. Xurde tuvo que mercar el Castiellu de Balmoral y Sandringham a Eduardo por que dambes residencies siguieren siendo propiedá esclusiva de la familia real.

Datos[editar | editar la fonte]

Restos atopaos[editar | editar la fonte]

El 1 de xineru de 2011 atópense restos humanos na zona cerca de la llocalidá d'Anmer.[1]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]