Rubén Galindo

De Wikipedia
Rubén Galindo
Vida
Nacimientu Ciudá de Méxicu25 de mayu de 1962 (61 años)
Nacionalidá Bandera de Méxicu Méxicu
Llingua materna castellanu
Familia
Padre Rubén Galindo Aguilar
Familia
Estudios
Estudios Universidad La Salle (es) Traducir bachillerato (es) Traducir
Universidá de California en Los Angeles : arte, cinematografía
Oficiu direutor de cine, direutor de televisiónescritor
Emplegadores TV Azteca  (1996 –  1999)
Premios
IMDb nm2406112
Cambiar los datos en Wikidata

Rubén Galindo Ubierna o Rubén Galindo Jr. (25 de mayu de 1962Ciudá de Méxicu) ye un productor de cine y televisión mexicanu.

Biogafía[editar | editar la fonte]

Fíu del cineasta Rubén Galindo Aguilar, cursó'l grau 7 o Primero de Secundaria nel internáu Saint Michaels University School na ciudá de Victoria, Canadá. La preparatoria cursar na Universidá La Salle na ciudá de Méxicu y realizó los sos estudios profesionales na Universidá de California en Los Angeles (UCLA) onde estudió Artes y Ciencies de Cine y Televisión. En 1983 torna a Méxicu y xunto a Carlos Valdemar coescribe el guión de la so primer película, Campusantu del terror, cola que llogra delles reconocencies, ente ellos los de L'Heraldu de Méxicu, la Diosa de Plata y l'Águila d'Oru, premiu que daba la entós asociación de Exhibidores Cinematográficos Hispanos n'Estaos Xuníos. Nos primeros años de la so carrera como direutor realiza diez llargumetraxes, 5 en 35mm y dos d'ellos filmados n'inglés, ente los que destaquen Campusantu del terror, Enemigos a muerte, Lladrones de tumbes, Don't Panic - Dimensiones Ocultes y Summer Eagle - Águila de branu.

Los sos otros 5 llargumetraxes se filman en 16 mm. Mutantes del Añu Dos Mil y Voi Resucitar pa matalos son los más representativos del xéneru de terror qu'esteló al cineasta nos sos entamos.

Escontra l'entamu de los 90s, Galindo incursiona nos video clips musicales y realiza más de 50, ente los que s'atopen: África de Ilse, Señora de los cuatro décades de Ricardo Arjona, Ayeri de Luis Miguel, Alborada de Laureano Brizuela, Media naranxa y Gatos nel balcón de Fey, Amiga mio de Yuri. Otros artistes pa los que realizó videos musicales fueron: Thalía, Lucía Mendez, Ana Gabriel, Alejandro Fernández, Aranza, Lisette, El grupu Magnetu, Alberto Vázquez, César Mariña, Charly Massó, Marcelo Cesán.

En 1996 ingresa a Tv Azteca, onde co-escribe y co-produz la telenovela Al norte del corazón. En 1999 ingresa a Televisa, onde se consolida la so faceta como Productor de Televisión. Ente otros programes produció: El recuentu de los daños, Martha Susana, Día de perros, la telenovela Amy, la neña de la mochila azul, Bailando por un sueño, Cantando por un suañu, Los 5 magníficos, Faime rir, Buscando a la Nueva Banda Timbiriche, El show de los suaños, Baillando pola boda de los mios suaños, Iniciativa Méxicu, América celebra a Chespirito, Pequeños xigantes, Asonsañando, Lo que más quies, Campeonatu Mundial de Bailando por un Sueño, Pongo de pies, y la bioserie sobre la vida de la cantante Lupita D'Alessio; Güei voi camudar

Anguaño[¿cuándo?] ye productor executivu en Televisa.

Amás ye direutor xeneral del periódicu d'espectáculos Famosos Express.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]