Rostov Arena

Coordenaes: 47°12′30″N 39°44′30″E / 47.2083°N 39.7417°E / 47.2083; 39.7417
De Wikipedia
Rostov Arena
estadiu
Llocalización
PaísBandera de Rusia Rusia
Óblasts Óblast de Rostov
Ciudá/pueblu Rostov del Don
Coordenaes 47°12′30″N 39°44′30″E / 47.2083°N 39.7417°E / 47.2083; 39.7417
Rostov Arena alcuéntrase en Rusia
Rostov Arena
Rostov Arena
Rostov Arena (Rusia)
Historia y usu
Copa Mundial de Fútbol de 2018
Dueñu Óblast de Rostov
Deporte fútbol
Usuariu FC Rostov (es) Traducir
Aforu 45 000
Categoría UEFA Categoría 4 4/4 estrellas
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

El Rostov Arena (según l'informe FIFA: Estadiu de Rostov del Don de la Copa del Mundu de la FIFA)[1] ye un estadiu de fútbol allugáu na ciudá de Rostov del Don, Rusia. L'estadiu forma parte de les sedes de la Copa Mundial de Fútbol de 2018 y cuenta con una capacidá total de 43.702 espectadores sentaos. L'estadiu ye utilizáu pol FC Rostov, el club de fútbol de la ciudá, p'apostar los sos partíos como llocal. L'estadiu foi inauguráu'l 15 d'abril de 2018 con un partíu de lliga ente'l Rostov y SKA Jabárovsk (2:0).

Historia[editar | editar la fonte]

En xunu de 2013, mientres l'entamu de les obres de construcción del estadiu, atopáronse cinco proyeutiles de la Segunda Guerra Mundial, casi perfectamente calteníos.[2]

Rostov Arena'l día de la so inauguración el 15 d'abril de 2018.

N'agostu de 2013, empezar a trabayar na base d'ábanu de sable pal estadiu.[3] El trabayu na fundación completar en mayu de 2014. La construcción empezó na infraestructura del estadiu n'ochobre de 2015. N'avientu, el sitiu de construcción empezó a traer equipos pesaos ​​y materiales de construcción. En xineru de 2015, los equipos empezaron a conducir los montones.[4]

El proyeutu del estadiu foi revisáu en marzu de 2015, amenorgando'l costo de la construcción a trés mil millones de rublos.[5] Nel branu de 2015 completóse la conducción de la pila y empezó la construcción de la superestructura.

N'avientu de 2015, empezar a trabayar na instalación del marcu metálicu del techu.[6] En xunetu de 2016 empezó'l trabayu nel estadiu de formigón. Amás, los constructores empezaron la construcción de la fachada y empezaron l'acondicionamientu del territoriu axacente al estadiu. En payares de 2016, el trabayu de formigón armáu del recipiente principal del estadiu completar por completu y empezó la instalación d'estructures de techu con carga.

L'estadiu foi inauguráu'l 15 d'abril de 2018 con un partíu de lliga ente'l Rostov y SKA Jabárovsk (2:0).

Diseñu[editar | editar la fonte]

Esterior del estadiu'l día de la so inauguración el 15 d'abril de 2018.

En 2011, el diseñu final pal nuevu estadiu foi presentáu por Populous. La forma irregular del techu y les graes son carauterístiques distintives. Parte de los asientos va ser temporal, pa la Copa Mundial 2018. Dempués, la capacidá total de 45 000 espectadores pal tornéu va amenorgar a 35 000 aproximao.

Como confirmó l'arquiteutu principal de la rexón de Rostov,[7] esti estadiu va ser l'empiezu d'un nuevu centru de la ciudá. Va Ser el primer gran proyeutu construyíu na oriella sur del ríu Don, col restu de la ciudá al norte. Con destinos de compres y restoranes, l'estadiu va sirvir como puntu focal pa inversiones y nuevos desarrollos.

Descripción del estadiu[editar | editar la fonte]

L'estadiu cunta con tola estructura deportiva necesaria: guardarropas pa xugadores y árbitros, locales pal personal y los delegaos d'equipos, zones de control antidopaxe, oficines de prensa y otros centros esenciales pa llevar a cabu distintos torneos de la más alta categoría.

Nel territoriu axacente hai aparcamientu con abonda cantidá de places pal estacionamiento. L'Arena ta construyida teniendo en cuenta la comodidá pa los espectadores con movilidá amenorgada.

Servicios pa espectadores[editar | editar la fonte]

Los espectadores van tener accesu a los siguientes servicios adicionales:

  • Sofitu informativu brindáu por voluntarios Información (puntu de rexistru de menores, puntu pa dexar los coches de neñu, oficina d'oxetos perdíos).
  • Conseña.
  • Audioguías pa les persones invidentes o con problemes de visión.

Amás, les instalaciones tán dotaos d'elevadores, ramples y torniquetes pa los espectadores con movilidá amenorgada. Unu de los sectores de la gradería tas afechu pa persones con discapacidá.

Condiciones pa los espectadores con discapacidá[editar | editar la fonte]

Nel sable tán previstos los sitios especiales pa los espectadores con discapacidá, onde pueden tar tamién el carricoche d'inválidu y l'acompañante. Amás, dempués de la reconstrucción nel estadiu instaláronse unos asientos especiales más anchos. Les zones d'alimentación y cuartos d'aséu tamién se fixeron con observación de regles d'accesibilidá  pa les persones de posibilidaes amenorgaes.

Pa los espectadores con discapacidá nel estadiu ta prevista'l sistema especial de navegación pa empobinase tocantes a les entraes. Los ascensores especiales y ramples, puntos de control sirven pa la comodidá de desplazamientos de los ciudadanos con movilidá amenorgada.

Seguridá[editar | editar la fonte]

Pal Campeonatu Mundial de Funbol-2018 l'estadiu va cuntar con sistemes d'alarma y avisu, detectores de metales, escáneres de líquidos peligrosos y sustancies esplosives y 30 puestos de vixilancia permanente.

Eventos[editar | editar la fonte]

Esti estadiu ye una de les sedes de la Copa Mundial de Fútbol de 2018.

Fecha Fase Equipu Resultancia Equipu Espectadores
17 de xunu, 2018

Brasil

Bandera de Brasil
'
Suiza
'
20 de xunu, 2018

Uruguái

Bandera de Uruguái
'
Bandera d'Arabia Saudita Arabia Saudita
'
23 de xunu, 2018

Corea del Sur

Bandera de Corea del Sur
'
Bandera de Méxicu Méxicu
'
26 de xunu, 2018

Islandia

Bandera d'Islandia
'
Bandera de Croacia Croacia
'
2 de xunetu, 2018 Octavos de final G1 Bandera de ?
'
Bandera de ? H2
'

Estadiu dempués del Campeonatu Mundial[editar | editar la fonte]

Dempués de terminar el Campeonatu Mundial de Fútbol 2018 l'estadiu va ser utilizáu pa los xuegos del club deportivu local «Rostov», los partíos de la seleición rusa de fútbol, y tamién pa entamar distintos eventos culturales y d'entretenimientu.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]