Richard Brake

De Wikipedia
Richard Brake
Vida
Nacimientu Ystrad Mynach30 de payares de 1964[1] (59 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Residencia Los Angeles
Llingua materna inglés
Estudios
Estudios Western Reserve Academy (en) Traducir
Llingües falaes inglés[2]
Oficiu actor, actor de voz, actor de televisiónactor de cine
IMDb nm0104114
Cambiar los datos en Wikidata

Richard Colin Brake (30 de payares de 1964Ystrad Mynach), más conocíu como Richard Brake, ye un actor, actor de voz, actor de televisión y actor de cine d'Estaos Xuníos.

Primeros años[editar | editar la fonte]

Brake nació en Ystrad Mynach, Hengoed, Gales, y creció nos Estaos Xuníos. Asistió a Western Reserve Academy en Hudson, Ohio.

Carrera[editar | editar la fonte]

Brake fixo del Xérif Baron Klaus Rottingham nel video musical "Knights of Cydonia de la banda Muse. N'apaeciendo en delles producciones, Brake consiguió'l so papel significativu en Batman Begins. Nesta película, el so personaxe Chill yera'l criminal qu'asesinó a los padres de Batman.

Siguíu a esto, Brake apaeció en Doom, con Karl Urban y The Rock. Depués interpretó al villanu Bobby De Witt en The Black Dahlia, y apaez en Hannibal Rising.

En setiembre de 2007, Brake apaeció nel escenariu en The Member of the Wedding por Carson McCullers. La producción tuvo dirixida por Matthew Dunster.

De regresu al cine, el so próximu papel foi en Outpost de Steve Barker. En 2009, apaeció como Gary Scott en Rob Zombie's: Halloween II, una secuela de la so remake de Halloween. Tamién apaeció en dellos programes de televisión como M.I. High, Keen Eddie y Jeeves and Wooster, como tamién en Cold Case.

Anguaño, ta filmando Legacy n'Escocia.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Richard Brake» (checu). ČSFD (2001). Consultáu'l 4 xunu 2023.
  2. URL de la referencia: https://plus.si.cobiss.net/opac7/conor/243800931.