Rebound Ace

De Wikipedia

El Rebound Ace ye un tipu de pista de tenis dura, que la so composición inclúi goma de poliuretano y fibra de vidriu (ente otros) na capa cimera y asfaltu o formigón na inferior. Crear pal so usu en pistes de tenis, siendo'l Abiertu d'Australia el tornéu más conocíu n'utilizar esti tipu de superficie. Ye fabricáu pola compañía Rebound Ace® Sports Pty Ltd, con sede en Brisbane, Australia. El resfregón de la superficie puede ser modificada amontando o escayendo la cantidá de sable de la capa cimera, lo que dexa personalizar el bote de la pelota y la velocidá de la pista.

Mientres el so usu nel Abiertu d'Australia ente 1988 y 2007, surdieron dellos discutinios al respective de la superficie. Al momentu del so implementación foi señalada como la superficie del futuru pero a lo llargo de los años apaecieron les crítiques de los xugadores, munchos d'ellos argumentando que se volvía bien "pegañosa" cuando la temperatura yera alzada lo que produció munchos abandonos por torción de todíos (ente ellos los de Gabriela Sabatini y Carlos Moyá). Otru de los aspeutos revesosos foi la variación de la velocidá de la superficie, camudando enforma'l bote de la pelota ente'l día (con temperatures d'hasta 42ºC) y la nueche. Tamién se notó la variación n'años distintos. Nel añu 2000, foi calificada polos xugadores como bien rápida, polo que al añu siguiente tratar de compensar y les pelotes faíense bien lentes y los botes casi al nivel d'una pista lenta.

La lentitú de la superficie xeneró les crítiques del ídolu local, Lleyton Hewitt, quien nun vía favorecíu'l so xuegu nuna pista tan lenta. Finalmente, en 2008, decidió camudase a un nuevu tipu de superficie dura denomada Plexicushion, que nun varia tanto coles temperatures elevaes y amenorga el riesgu de mancadures.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]