Real Federación Belga de Fútbol

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta

Plantía:Ficha de federación deportiva La Unión Real Belga de Sociedaes de Fútbol Asociación (KBVB/URBSFA) (en neerlandés: Koninklijke Belgische Voetbalbond, en francés: Union Royale Belge deas Societes de Football Association) ye l'organismu rector del fútbol en Bélxica. Foi fundada en 1895 y ta afiliada a la FIFA y a la UEFA.

Encargar de la organización de la Amiesta y la Copa de Bélxica, según los partíos de la Selección de fútbol de Bélxica nes sos distintes categoríes.

Unión Belga de Sociedaes de Deportes[editar | editar la fonte]

La Unión Real Belga de Sociedaes de Fútbol Asociación tuvo los sos oríxenes na Unión Belga de Sociedaes de Deportes (UBSSA) (en francés: Union Belge deas Sociétés de Sports), máximu rector deportivu en Bélxica na dómina. L'asociación foi creada'l 1 de setiembre de 1895, y englobaba los distintos deportes practicaos na dómina, siendo por tantu la encargada de crear el primer campeonatu futbolísticu nel país.

Considerada como una de les Asociaciones deportives más antigües ya influyentes de la dómina, foi unu de los miembros fundadores de la Federación Internacional de Fútbol Asociación (FIFA), que vio la lluz el 21 de mayu de 1904 en París.[1]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Notes y referencies[editar | editar la fonte]

Notes[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Páxina oficial de la FIFA. «Nacencia de la FIFA». Archiváu dende l'orixinal, el 16 de marzu de 2013. Consultáu'l 22 d'avientu de 2012.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

Plantía:Fundador FIFA



Real Federación Belga de Fútbol