Randy Johnson

De Wikipedia
Randy Johnson
Vida
Nacimientu Walnut Creek (es) Traducir10 de setiembre de 1963[1] (60 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Estudios
Estudios Universidá del Sur de California
Livermore High School (en) Traducir
Oficiu
Oficiu xugador de béisbolfotógrafu
Trayeutoria
  Equipu
1989–1998 Seattle Mariners (es) Traducir
Houston Astros (es) Traducir
Arizona Diamondbacks (es) Traducir
San Francisco Gigantes (es) Traducir
Montreal Expos (es) Traducir
Posición o especialidá lanzador (es) Traducir
Pesu 102 kg
Altor 208 cm
Miembru de Salón de la Fama del Béisbol (es) Traducir[2]
IMDb nm0426027
Cambiar los datos en Wikidata

Randall David Johnson (Walnut Creek, California, 10 de setiembre de 1963), moteyáu “The Big Unit”, ye un exbeisbolista d'Estaos Xuníos que se desempeñó como llanzador nes Grandes Lligues de Béisbol. Vio aición mientres 22 temporaes y foi parte de seis equipos distintes.

Con una estatura de 6 pies y 11 pulgaes (2,08 m), Johnson foi reconocíu como unu de los llanzadores en tener una de les más dominantes boles rápides na historia del béisbol, que regularmente averar y n'ocasiones entepasó les 100 milles per hora en velocidá (166 kph) mientres el so meyor momentu. Sicasí, el so meyor llanzamientu yera un duru y cortáu slider.

Randy Johnson llogró ganar cinco premios Cy Young mientres la so carrera, lo cual asitia al llanzador zurdu nel segundu llugar de tolos tiempos pa más premios Cy Young ganaos na historia, solo detrás de Roger Clemens, quien cunta con siete. Ye unu de los pocos llanzadores que llograron llanzar un xuegu perfectu nes Grandes Lligues.

Anunciu'l so retiru de les Grandes Lligues el 5 de xineru de 2010.

Ingresáu al Salón De la Fama na xeneración de 2015 xunto a Pedro Martínez, John Smoltz y Craig Biggio.

Entamos[editar | editar la fonte]

Johnson nació en Walnut Creek, California, fíu de Carol Hannah y Rollen Charles “Bud” Johnson. Pa cuando Johnson entró a la escuela secundaria yá yera una estrella de béisbol. En 1982 como senior Jonhson había ponchado a 122 bateadores en solu 66 entraes llanzaes, amás llanzó un xuegu perfectu na so postrera salida como llanzador na escuela secundaria. Tamién llanzo pal equipu de Burkovich, que axuntó a tolos meyores xugadores de California.

Siguió siendo una estrella na Universidá del Sureste de California so les miraes del entrenador Rod Dedeaux, pero de cutiu exhibía problemes de descontrol.

Carrera profesional (1988-2009)[editar | editar la fonte]

Expos de Montreal y Marineros de Seattle.[editar | editar la fonte]

Dende la so llegada a les Grandes Lligues Johnson foi reconocíu como'l llanzador más intimidante de tol xuegu debíu non solo a la so bola rápida, sinón tamién a la so corte de pelo rebalbu, el so pronunciáu bigote, la so fame de ganar y la so actitú enerxética nel montículo del llanzador.

Tamién parte de la so reputación como'l llanzador mas intimidante del Béisbol yera la so falta de control nos sos llanzamientos; depués de ser camudáu dende los Expos hasta los Marineros pol xugador de posición Mark Langston, Johnson lidero la Lliga Americana en bases per bola mientres tres temporaes consecutives dende 1990 hasta 1992 y en bateadores cutíos en 1992 y 1993. En xunetu de 1991 mientres enfrentaba a los Cerveceros de Milwaukee, un desafranáu Johnson dexó 4 carreres con un solu hit, gracies a les 10 bases por boles que concediera en dichu xuegu por cuenta del so descontrol, depués un mes más tarde, un hit na novena entrada costó-y un xuegu ensin hit contra los Oakland Athletics. Johnson tuvo otra salida de 10 bases por boles en 4 entraes na temporada de 1992.

Johnson da-y creitu a Nolan Ryan a la fin de la temporada de 1992 por ayudar a llevar la so carrera al siguiente nivel, Ryan dixo que pudo apreciar tol talentu que Johnson tenía y que nun quería ve-y tomar tol tiempu qu'a él -y tomo, pa entender ciertes coses sobre'l xuegu. Ryan encamentó-y faer ciertos cambeos na forma en que Johnson escontra los sos llanzamientos escontra'l platu, lo cual Johnson acato y nel intre empezó a ver los resultaos d'una meyor llocalización dientro de la zona de strikes.

Pa la temporada de 1993 y depués de los conseyos de Nolan Ryan, Johnson yá se desatapara como una Estrella nel Béisbol, llogrando una marca de 19-8, con efectividá de 3.24 y la so primer temporada de 300 o más ponchados (308). En mayu de 1993 Johnson nuevamente perdió un xuegu ensin hits na novena entrada, nuevamente contra los Oakland Athletics. Tamién llogro la marca persona de 1,000 ponchados contra la segunda base de los Minnesota Twins Chuck Knoblauch. Pal Partíu de les Estrelles de 1993 el Baltimore, nun famosu incidente qu'entá anguaño repitir nos momentos destacaos de Johnson, este llanzó una rápida sobre la cabeza de la primer base de los Filis de Filadelfia John Kruk. Un incidente similar asocedió tamién con Larry Walker en 1997.

Depués de llanzar bien mientres la temporada curtia de 1994, Johnson llogró ganar el premiu Cy Young de la Lliga Americana na temporada de 1995 ayudáu por una marca de 18-2, efectividá de 2.48 y 294 ponchados. El so porcentaxe de ganaos y perdíos terminó en.900, siendo'l segundu porcentaxe más altu na historia de la Lliga Americana detrás de John Allen, quien terminó con 15-1 pa los Cleveland Indians en 1937. Jonhson, quien tamién termino segundu nes votaciones pal premiu Cy Young de la Lliga Americana nes temporaes de 1993 y 1997, lo mesmo que terceru na temporada curtia de 1994, permanecía como l'únicu llanzador na historia de los Marineros de Seattle en ganar el premiu hasta que'l venezolanu Félix Hernández emular na campaña de 2010.

Pa finales de la temporada de 1995 Johnson tuvo'l deber de llanzar nun xuegu d'eliminación contra los Ánxeles de California pa consiguir el pase a la postemporada, en dichu xuegu Johnson solo dexó trés hits, unu d'ellos cuadrangular de la tercer base de los Angelinos Tony Phillips, única carrera dexada por Johnson, quien llanzo'l xuegu completu, dexando una base por boles y ponchando a 12 bateadores atropando un total de 125 llanzamientos de los cualos 85 fueron strikes.

A pesar del heroicu xuegu contra los Ánxeles de California pa llograr el pase a la postemporada de 1995, Johnson viose imposibilitáu p'abrir la Serie de División contra los New York Yankees, que tomaron ventaya de 0-2 na serie. Johnson taba llistu pal tercer xuegu de la Serie nel Kingdome de Seattle, onde venció a los Yankees dexándo-yos solu dos anotaciones nun ralu de 7 entraes nes cualos Johnson ponchu a 10 bateadores. Depués la serie estender al máximu de cinco xuegos en Yankee Stadium onde Johnson fixo un dramáticu llabor de relevu, pos a pesar de solo tener dos díes de descansu salió dende'l montículo de calentamientu del bullpen del campu esquierdo dexando electrificada a la enorme fanaticada de los Yankees.

Col xuegu empatáu a cuatro carreres por bandu na novena entrada, Johnson llanzo la novena, décima y décima primer entrada, dexando solo una carrera y ponchando a seis bateadores llogrando la victoria nel dramáticu regresu de los Marineros de Seattle contra los New York Yankees. Depués de tal brillosa actuación en postemporada, Johnson atopar nun baxu de rendimientu na mesma, pos atropo una marca negativa de 0-6 en postemporada col so equipu perdiendo en toes eses series. Johnson viose abondo llindáu mientres la mayor parte de la temporada de 1996 por cuenta de una mancadura nel llombu, pero depués en 1997 llogru recuperase dafechu pa llograr marca de 20-4, con efectividá de 2.28 y un total de ponchados de 291. Dende la temporada de 1994 hasta ochobre de 1997 Johnson llogro marca de ganaos y perdíos de 53-9 incluyida una racha de 16-0, llogrando un record pa la Lliga Americana. Johnson tamién llogro dos xuegos de 19 ponchados en 1997 el 24 de xunu y el 8 d'agostu.

En xunu de 1997, la primer base de los Oakland Athletics, Mark McGwire conecto un swing perfectu a una bola rápida de 97 mph de Randy Johnson resultando un enorme batazo que terminó nos asientos cimeros del Kingdome, depués envaloróse que la pelota viaxara alredor de 538 pies (164m), a pesar d'eso Johnson llogru 19 ponches contra los Atléticos, dos contra l'autor del descomanáu cuadrangular, Mark McGwire. La imaxe del cuadrangular rebotando cola paré percima de los asientos del prau esquierdu del Kingdome con Johnson soltando un “Wow” foi repitida múltiples vegaes polos programes deportivos de Televisión.

Mientres la so estancia colos Marineros de Seattle les sos marques personales fueron de 130-74, con una efectividá de3.42 y un total de ponchados de 2,162.

Astros de Houston[editar | editar la fonte]

La temporada de 1998 supunxo pa Johnson un cambéu drásticu de clima, pos depués de pasar la metá de la temporada colos Marineros de Seattles, el 31 de xunetu estos decidieron camudalo a los Astros de Houston pol llanzador derechu Venezolanu Freddy García, el tamién Venezolanu y segunda base Carlos Guillén y un xugador pa ser nomáu darréu, mesmu que resultó ser John Halama. El movimientu s'había especulando enantes y mientres la temporada de 1998, pos Johnson taba nel so últimu añu de contratu y les llimitaciones nel presupuestu de los Marineros torgáben-yos ufiertar una seria estensión de contratu a Johnson.

Los Astros de Houston a la llegada de Johnson, taben en plena engarren pel banderín y cola inclusión de Johnson estos vieron como la so rotación d'abridores fortalecíase, pos nes 11 salíes nes que Johnson vio aición llogro marca de 10-1 con efectividá de 1.28, lo cual ayudó a los Astros hasta la postemporada. A pesar de solo faer llanzáu un terciu de la temporada na Lliga Nacional, Johnson terminó 7º na votación pal premiu Cy Young de dicha temporada.

La postemporada de Johnson nun foi tan positiva, pos a pesar de llograr actuaciones brilloses, como una salida de 17 ponchados contra los Padres de San Diego, los Astros nun llograron sofitar a Johnson ofensivamente, pos solo llograron anotar dos carreres cuando esti llanzo, terminando asina con un record de 0-2, a pesar d'una escelente efectividá de 1.93 y solu dos bases por boles en tola postemporada.

Arizona Diamondbacks[editar | editar la fonte]

Siendo axente llibre, Johnson llogro un alcuerdu de cuatro temporaes y una temporada más opcional pola suma de $52.4 millones de dólares d'Estaos Xuníos colos Arizona Diamondbacks, una franquicia de segundu añu con una esperiencia relativamente escasa.

El contratu foi llamáu a ser unu de los más grandes na historia pa un axente llibre, con Johnson ganando'l Premiu Cy Young en toes y cada una de les temporaes del mesmu. El contratu rápido pago dividendos a los Diamondbacks con Johnson liderando l'equipu hasta la postemporada gracies a una marca de 17-9 con efectividá de 2.48 y un record personal de 364 ponchados, líder en dambes lligues y suficiente p'ayudar a ganar el so segundu premiu Cy Young y primero na Lliga Nacional lo que supunxo finxu pa Johnson, pos xunto a Pedro Martínez, dambos llograren ganar el premiu en 1999 y de camín emularon a Gaylord Perry en consiguir el tan preciáu gallardón en dambes lligues, darréu Roger Clemens llogro la mesma fazaña que Johnson, Martínez y Perry.

Johnson llanzando pa los Arizona Diamondbacks.

Pero les estadístiques de Johnson en 1999 pudieron ser entá más impresionantes, pos en ciertu puntu de la temporada, los Diamondbacks fallaron n'anotar siquier una carrera en cuatro salíes consecutives de Johnson, incluyíes un par que terminaron con marcador 1-0 con Johnson como llanzador derrotáu. Les estadístiques de Johnson mientres la racha de cuatro xuegos ensin anotación per parte del so equipu foi de 32 entraes llanzaes, 19 hits, 54 ponchados con efectividá de 1.40 y marca de 0-4.

Pa la primer temporada del sieglu XXI Johnson terminó con marca de 19-7, acompañáu d'una efectividá de 2.64 y 347 ponchados, colo cual volvió nuevamente a ganar el premiu Cy Young de la Lliga Nacional, siendo esta la tercer vegada na so carrera y la segunda consecutiva. Per otru parte en xunetu de 2000 los Filis y los Dbacks había llogrando un alcuerdu qu'unvió al llanzador derechu Curt Schilling hasta Arizona, llogrando asina'l dúu de llanzadores más tarrecíu del momentu.

A pesar de tener solu cuatro años d'esistencia, los Diamondbacks fueron lideraos por Johnson hasta'l so primera Serie Mundial na temporada de 2001, llogrando una vencer a los poderosos New York Yankees nuna trabayosa serie que se foi al máximu de siete xuegos. Tanto Johnson como Schilling fueron nomaos como los Xugadores Más Pervalibles (MVP) de la Serie Mundial coles mesmes que recibieron el premiu Sportsmen of the Year pola revista deportiva Sports Illustrated en 2001, siendo esi'l primeru de dos años nos que'l dúu terminaría primeru y segundu nes votaciones pal Cy Young de la Lliga Nacional, siendo Johnson el ganador dambes vegaes.

El rendimientu de Johnson mientres la Serie Mundial de 2001 foi particularmente impresionante y dominante. Johnson abrió'l segundu xuegu de la serie contra'l llanzador zurdu Andy Pettitte, llogrando 11 ponches, dexando solu trés hits y una sola base por boles nun xuegu onde completo los nueve entraes pa completar una histórica blanquiar frente a los New York Yankees con 110 llanzamientos, de los cualos 76 fueron strikes.

Pal sestu xuegu de la serie los Diamondbacks taben embaxo na serie 2-3 con Johnson tomando nuevamente'l deber de caltener viva les aspiraciones del so equipu, Johnson llanzo siete entraes nes que dexó dos anotaciones, seis hits, dos bases por boles y llogru 7 ponchados na victoria 15-2 de los Diamondbacks sobre los Yankees, mesma qu'igualo la serie y unviar a un séptimu partíu.

Pal postreru partíu de la Serie Mundial de 2001 el llanzador abridor yera'l so compañeru Curt Schilling, quien mientres espaciu de siete entraes solo dexó dos carreres llimpies y había ponchado nueve Yankees, pero al dexar el partíu los Diamondbacks taba debaxo nel marcáu pola mínima, 2-1, Miguel Batista entro'l llabor de relevu pa sacar un Out, tou esto foi preparando l'escenariu pa un llabor de relevu histórica per parte de Johnson, quien con cero díes de descansu entró na octava entrada y asina terminar col castigu que los Yankees favorecieren al relevu de los Diamondbacks mientres tola serie. Johnson llanzó una entrada y un terciu, onde nun dexó hits nin dexó bases por boles, ponchado un bateador, lo cual foi abondu pa los que'l so equipu repicara y anotara dos carreres na novena entrada y asina ganara la primer Serie Mundial na so historia y la primera y única de Johnson, quien se llevó l'honor de ganar en llabor de relevu l'últimu xuegu de la Serie Mundial de 2001.

Los trés victories de Johnson na Serie Mundial de 2001 empataron un record de ganaos nuna Serie Mundial y dexaron a Johnson con marca de 5-1, con efectividá de 1.52 en 41.1 entraes llanzaes amás de llograr 47 ponches, lo que de camín borro les duldes de Johnson y el so rendimientu en postemporada.

El 8 de mayu de 2001 Johnson llogro la so marca personal de ponchados nun partíu, cuando enfrentando a los Cincinnati Reds llogru 20 ponchados, pero por cuenta de que'l xuegu dir a entraes extras nun ta categorizado como un xuegu oficial de 20 ponchados poles Grandes Lligues, a pesar de que Johnson llogro tolos sos ponchados nes 9 entraes reglamentaries, el xuegu ta marcáu por separáu xunto col llanzáu por Tom Cheney de los Senadores de Washington, quien llogro la mesma fazaña pero en 16 entraes de llabor.

N'unu d'esos sucesos interesaos qu'escasamente asoceden, mientres un partíu de pretemporada el 24 de marzu contra los Xigantes de San Francisco, al faer un llanzamientu escontra'l platu Johnson cuto un palombu que volaba dientro del parque de Béisbol al mesmu intre qu'esti soltó la so potente bola rápida. El palombu morrió depués de ser impactada pola bola rápida de Johnson y el anotador oficial de les Grandes Lligues declaro que nun hubo llanzamientu polo que'l conteo permaneció igual qu'antes l'incidente. Les imáxenes d'impautu de la bola col palombu fueron televisaes alredor del mundu polo interesao del fechu.

Otru llogru interesante de Johnson ye que'l 23 d'agostu de 2001 llogró ponchar a trés bateadores con tan solu nueve llanzamientos, lo que-y convirtió nel trentenu llanzador en llogralo na historia de les Grandes Lligues. La fazaña foi llograda frente a los Pirates de Pittsburgh, mientres la sesta entrada d'una derrota 5-1. La temporada de 2002 sería la meyor de Johnson na so carrera, llogrando la Triple Corona como llanzador, quedando líder y xuegos ganaos con marca de 24-5, líder n'efectividá con 2.32 y líder en ponchados con 334, lo cual valió-y pa ganar el so cuartu premiu Cy Young na Lliga Nacional, cuartu de forma consecutiva y quintu de la so carrera, tamién se convirtió nel únicu llanzador na historia de les Grandes Lligues en llograr cinco temporaes consecutives con 300 o más ponchados hasta la fecha. Johnson foi votáu pa ganar el Cy Young de forma unánime siendo esta la primer vegada na so carrera.

La temporada de 2003 foi una temporada pal olvidu pa Johnson, pos les mancadures nuevamente volvieron faese presentes na so carrera, llindándo-y a solu 18 salíes en dicha temporada y terminando una racha de cinco temporaes siguíes con efectividá de menos de 3 carreres o menos, cuando terminó con 4.26.Pero la temporada nun foi solo un fracasu poles mancadures pos el 19 de setiembre Johnson llogru'l so primeru y únicu cuadrangular frente al equipu de los Cerveceros de Milwaukee, pos Johnson ye un bateador de.128 de permediu pa tola vida.

Na temporada de 2004 nuevamente repúnxose a les sos mancadures, el 18 de mayu convertir nel décimu séptimu llanzador na historia de les Grandes Lligues en llograr llanzar un xuegu perfectu frente a los Bravos d'Atlanta a la edá de 40, siendo'l llanzador más vieyu en faelo, amás en dichu partíu Johnson llogru 13 ponchados pa sellar una victoria que-y asitio nuevamente nos llibros d'historia del Béisbol, pos tamién pasu a formar parte d'un selectu grupu de llanzadores que llograron llanzar xuegos ensin hit en dambes lligues, emulando a Cy Young, Jim Bunning, Nolan Ryan y Hideo Nomo.

El 24 de xunu de 2004 en xuegu contra los Padres de San Diego, Johnson ponchu a Jeff Cirillo, lo cual convirtió-y nel cuartu llanzador na historia del Béisbol n'algamar la marca de 4,000 ponchados. A la fin de la temporada de 2004, Johnson recuperáu de la so mancadura terminó con marca de 16-14, el total de perdíos más altu na so carrera dende la temporada de 1992 cuando llanzada pa los Marineros de Seattle, pero nun foi por cuenta de la falta de competitividá de Johnson, sinón más bien a la falta de sofitu ofensivu per parte del so equipu.

Johnson termino amás con efectividá de 2.60 y líder en ponchados en dambes lligues con 290, rectificando'l so estaos de elite nes Grandes Lligues, sicasí'l sofitu ofensivu pa Johnson nunca llegó, por cuenta de que los Diamondbacks anotaron dos o menos carreres en 17 de les 35 apaiciones de Johnson nel montículo como abridor, siendo tamién facederu'l datu de que nos xuegos nos que Arizona anotaba tres carreres o más, Johnson terminó con marca de 13-2.

El fechu de que'l so equipu solo ganara 51 xuegos en dicha temporada, dexó-y a Johnson ser el llanzador col más altu porcentaxe de ganáu con rellación a los ganaos del so equipu dende Steve Carlton 1972 cuando ganó 27 de los 59 xuegos de los Filis, pa un 45.8%, ente que el de Johnson foi de 31.3%.

Mientres la so estancia colos Diamondbacks d'Arizona les sos marques personales fueron de 118-62, con una efectividá de 2.83 y un total de ponchados de 2,077.

New York Yankees[editar | editar la fonte]

Johnson llanzando pa los Yankees

El 6 de xineru de 2005 Johnson foi camudáu a los New York Yankees onde foi designáu p'abrir el xuegu inaugural contra los campeones de 2004, los Boston Red Sox nun partíu nel que llanzo seis entraes completes, dexando solo una anotación y ponchando a seis pa llevase la primer victoria como Yankee.

A pesar del escelente entamu de temporada, Johnson tenía problemes p'aclimatase nuevamente a les esixencies de la Lliga Americana y amosando inconsistencia mientres gran parte de la temporada regular, pos dexó un total de 32 cuadrangulares, la so cifra más alta dende la temporada de 1999 en Arizona, sicasí llogró atopar el ritmu a la fin de la temporada y terminar con marca de 17-8, con una alta efectividá de 3.79 y segundu en ponchados na Lliga Americana con 211, a pesar d'eso llogro marca de 5-0 contra'l rival principal de los Yankees, los Boston Red Sox.

Pa la postemporada de 2005, Johnson foi l'abridor del tercer xuegu de la Serie de División, tuvo una pésima salida contra los Ánxeles de Anaheim, dexando cinco anotaciones, dos cuadrangulares en tan solu trés entraes, depués nel quintu xuegu nuevamente fixo una esplendida llabor de relevu depués del so compañeru Mike Mussina fuera bateado con llibertá polos Ánxeles de Ahahiem nes primeres trés entraes. Johnson recibió'l xuegu con marcáu 5-2 en contra, pa llanzar 4 entraes y un terciu onde solo dexó trés hits y caltuvo'l xuegu na llinia, pero tristemente los Yankees nun pudieron responder ante los llanzadores de los Ánxeles y perdieron l'alcuentru 5-3 quedando asina esaniciaos.

Depués d'una decepcionante primer temporada coles rayes blanques de los Yankees, los fanáticos de los Yankees esperaben que Johnson volviera exhibir esa forma dominante que-y caracterizara mientres tola so carrera.

Pos d'un bon entamu de temporada nel 2006, Johnson nuevamente tuvo problemes p'atopar la so forma, pos dexó cinco o más carreres en siete de les primeres 18 salíes, anque la segunda metá de temporada foi muncho meyor pa Johnson, quien a la fin de la mesma terminó con marca de 17-11 y una elevada efectividá de 5.00 con tan solo 172 ponchados. Depués nesa mesma temporada Johnson revelo qu'a la fin de la temporada qu'un discu nel so llombu taba causándo-y problemes y nun foi sinón hasta la penúltima salida que decidió revisase por dichu problema, esto causó que Johnson perdiérase la postrera salida de la temporada.

Depués de ser tratáu con anestesia epidural y faer unes cuantes sesiones de bullpen, Johnson recibió lluz verde p'abrir nel tercer xuegu de la Serie de División contra los Detroit Tigers, mesmu nel que dexó cinco carreres llimpies, ocho hits y dexó dos bases por boles nun espaciu de solu cinco entraes y un terciu, cargando cola derrota.

Mientres la so estancia colos New York Yankees les sos marques personales fueron de 34-19, con una efectividá de 4.37 y un total de ponchados de 383.

Regresu a los Arizona Diamondbakcs[editar | editar la fonte]

El 5 de xineru de 2007 los Yankees alcordaron camudar a Johnson y unvialo nuevamente hasta Arizona dos años dempués de qu'estos lo camudaron a los Yankees, por un paquete de cinco xugadores nuevos y prospeutos. La decisión de camudar a Johnson tuvo basada nel pidimientu d'este de ser camudando nuevamente pa Arizona depués de la muerte del so hermanu, pos precisaba tar más cerca de los sos familiares.

Brain Cashman el xerente xeneral de los Yankees quien foi un gran simpatizante de Johnson, entendiendo la situación tuvo d'alcuerdu en camudar al llanzador zurdu con Arizona. Johnson rápido perdió la mayor parte del mes d'abril de 2007, por cuenta de un rigorosu programa de rehabilitación que tuvo siguiendo p'acondicionase dempués de los problemes que tuvo nel llombu la pasada temporada. Na so primer salida'l 24 d'abril Johnson dexó seis carreres en cinco entraes pero ponchu un total de siete, lo cual indicaba que taba rápido retomando la so forma pos pa la so décima salida de la temporada yá ta clasificáu ente los diez meyores ponchadores de la Lliga Nacional, pero'l 3 de xunetu nuevamente enfrentó problemes de salú, cuando tuvo qu'enfrentar la decisión d'optar por una operación pa remover dafechu un discu que-y diera problemes nos sos años en New York, d'esa forma terminaría la so temporada.

El 14 d'abril de 2008 Johnson fai'l so debú contra los Xigantes de San Francisco nel AT&T Park ocho meses dempués de la so operación nel llombu. Depués na temporada, el 3 de xunu Johnson ponchu a Mike Cameron pa llograr el so ponchado # 4,673 pa tola vida, colo cual muevo a Roger Clemens del segundu llugar de tolos tiempos en ponchados, en dichu xuegu, a pesar de la derrota d'Arizona 7-1, Johnson rellumu con lluz propio pola so fazaña y por llograr ocho ponchados.

Más palantre na mesma temporada Johnson llogru'l so ponchado 4,700 na so carrera'l 6 de xunetu contra l'equipu de los Padres de San Diego, onde en seis entraes y un terciu llogro diez ponchados y la victoria. En dicha temporada terminó con marca de 11-10 con efectividá de 3.91 y el so xuegu completu # 100 na so carrera frente a los Rookies de Coloráu.

Xigantes de San Francisco[editar | editar la fonte]

Depués de pasar dos temporaes en Arizona, tando axente llibre Johnson decide roblar un contratu d'una temporada y ocho millones de dólares colos Xigantes de San Francisco, depués el 7 d'abril de 2009 fueron revelaos más detalles sobre contratu de Johnson, que tenía incluyíu 2.5 millones de dólares d'Estaos Xuníos en bonos por rendimientu y 2.5 millones más por premiaciones.

El 4 de xunu de 2009 Johnson finalmente consigue la victoria 300 na so carrera convirtiéndose nel ventenu cuartu llanzador en llograr algamar marcar frente a los Nacionales de Washington con un marcáu 5-1 nel National Park de Washintong, DC. Coles mesmes foi a penes el sestu llanzador zurdu en llograr algamar la marca y nel quintu llanzador nos postreros 50 años en llogralo nel so primer intentu xuniéndose a Warren Spahn, Steve Carlton, Gaylord Perry y Tom Seaver.

El 5 de xineru de 2010 anuncio vía conferencia telefónica la so retirada del Béisbol, depués de 22 temporaes nes Grandes Lligues.

Otros Datos[editar | editar la fonte]

Estilu pa llanzar[editar | editar la fonte]

Mientres el meyor momentu de la so carrera la so bola rápida foi rexistrada regularmente nes 100 mph, lo que ye igual a 166 kph y en delles ocasiones llegó a algamar les 105 mph, anque'l so meyor llanzamientu yera'l Slider que rompía escontra baxo y fuera de los bateadores maniegos, pos la efectividá del llanzamientu moraba nos factores de velocidá, que yera ente 90 y 94 mph y el rompimientu tardíu del mesmu.

Los bateadores pensaba que'l llanzamientu yera una bola rápida hasta qu'esta se rompía xustu enantes de llegar al platu, los bateadores derechos abanicaba regularmente'l Slider por cuenta del so rompimientu interior. Un datu interesante ye que Johnson llamatu al so Slider col nome de Mr. Snappy. Yá pa finales de la so carrera la velocidá de la so bola rápida naturalmente amenorgo, baxando hasta les 96 mph. Johnson tamién cuntó con una bola rápida de deos separaos, que tenía un efeutu bien paecíu al cambéu de velocidá, asina mesmu tamién cuntó con un Sinker pa provocar rodaos de Out. El so Slider foi rexistráu regularmente en velocidaes de 87 mph.

Por cuenta de la so enorme estatura y la llongura de los sos brazos al llanzar, los sos llanzamientos regularmente paecíen venir dende'l llau de la primer base, lo cual engañaba fácilmente a los bateadores maniegos, esto escontra que los bateadores pensaren que Johnson taba llanzando más cerca de lo normal, sicasí debíu al cayente de la so bola rápida los bateadores derechos pudieron notar más rápidu'l puntu dende'l que Johnson llanza la bola y pudo batearle con más ésitu.

Nacencia'l llamatu Big Unit[editar | editar la fonte]

Mientres unes práutiques de bateo en 1988, cuando Johnson xugaba pa los Expos de Montreal, topeto de frente col so compañeru d'equipu Tim Raines, provocando que'l so compañeru dixera “You´re a big unit”, lo que n'español se traduz como “Yes una gran unidá”, no alantre'l llamatu quedar con Johnson.

Influencia na cultura popular[editar | editar la fonte]

Johnson foi actor invitáu nel episodiu “Bart tien dos mames” de los Simpsons, que foi tresmitíu'l 19 de marzu de 2006. En dichu episodiu Johnson apaez promocionando unos osinos Teddy zurdu y alcuéntrase con Ned Flanders na convención de persones maniegues.

Johnson apaez na película Little Big League faciendo'l papel de sigo mesmu.

Johnson apaez nun anunciu de Right Guard onde esta llanzaos pelotes de Dodgeball a Kyle Brandt, quien representa'l golor a sudu.

Johnson tamién apaez en dellos comerciales de Nike en 1998, unu d'ellos ye una comedia na que Johnson ta tomando práutiques de bateo pa tratar de romper la marca de más cuadrangulares nuna temporada de Roger Maris.

Johnson tamién fai un comercial pal video xuegu MLB 2K9 col so ex compañeru de los Xigantes de San Francisco Tim Lincecum

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: SNAC. Identificador SNAC Ark: w6j69gtt. Apaez como: Randy Johnson. Data de consulta: 9 ochobre 2017. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. URL de la referencia: https://baseballhall.org/hall-of-famers/johnson-randy. Data de consulta: 21 mayu 2021.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]