Rómulo Díaz de la Vega

De Wikipedia
Rómulo Díaz de la Vega
24. Presidente de Méxicu

12 setiembre 1855 - 4 ochobre 1855
Martín Carrera - Juan Álvarez
Vida
Nacimientu Ciudá de Méxicu23 de mayu de 1800
Nacionalidá Bandera de Méxicu Méxicu
Muerte Puebla de Zaragoza3 d'ochobre de 1877 (77 años)
Pueblu Manuel Díaz de la Vega
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu Militar
Movimientu conservadorismu
Creencies
Partíu políticu Partido Conservador (Mexico) (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Rómulo Díaz de la Vega (23 de mayu de 1800Ciudá de Méxicu – 3 d'ochobre de 1877Puebla de Zaragoza). Foi un militar de carrera y políticu mexicanu que lluchó contra los federalistes. Foi presidente de Méxicu y gobernador de delles entidaes federatives a lo llargo de la so carrera política.

Datos biográficos[editar | editar la fonte]

Combatió na Guerra de Texas (1836) siendo participante de la Batalla d'El Álamu, a los franceses mientres la Guerra de los Pasteles y contra los estauxunidenses en 1846 y 1847 en La Angostura y en Cuetu Gordu. Foi unviáu presu a Estaos Xuníos. Dempués de la firma del Tratáu de Guadalupe Hidalgo volvió a Méxicu y ocupó la comandancia en dellos de los entós departamentos del país.

Ensin ser escoyíu nin nomáu, ocupó la presidencia de Méxicu mientres 22 díes. Nel vacíu de poder creáu pol arrenunciu de Martín Carrera quien involuntariamente adelantrárase-y, previa a la eleición del gobiernu que tenía de surdir del Plan de Ayutla, Díaz de la Vega asumió la responsabilidá presidencial, ensin ser presidente.

A cencielles caltuvo l'orde. Respetó a los ministros designaos por Carrera —quien pudieron siguir trabayando con cierta normalidá—, nomó nueves autoridaes pal Distritu Federal y esperó la llegada del xeneral Juan N. Álvarez que detuvo la so marcha en Cuernavaca, llugar en que foi electu Presidente de Méxicu.

Álvarez unvió una comunicación a Díaz de la Vega ordenar apurrir el mandu militar de la Ciudá de Méxicu. El presidente de facto facer ensin problema y retiróse a la vida privada.

Gobernador de Yucatán de 1853 a 1854, años mientres los cualos combatió a los indíxenes rebalbos mientres la guerra de Castes. Gobernó dempués Tamaulipas de xineru a abril de 1855 y del Distritu Federal en 1855 col trunfu del Plan de Ayutla.[1]

Dempués de ser presidente de facto en 1856 volvió al bandu conservador y en 1859 Miramón designar gobernador de la capital. Integró la Xunta de Notables que designó a Maximiliano I como emperador en 1863, y arriendes d'ello, sirvió a la intervención francesa y al imperiu.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]


Predecesor:
Martín Carrera
Presidente de los Estaos Xuníos Mexicanos
1856
Socesor:
Juan Álvarez