Puertu de Manta

Coordenaes: 0°56′27″S 80°43′43″W / 0.94083°S 80.72861°O / -0.94083; -80.72861
De Wikipedia
Puertu de Manta
Llocalización
PaísBandera d'Ecuador Ecuador
Provincia Manabí (es) Traducir
Ciudá Manta
Coordenaes 0°56′27″S 80°43′43″W / 0.94083°S 80.72861°O / -0.94083; -80.72861
Puertu de Manta alcuéntrase n'Ecuador
Puertu de Manta
Puertu de Manta
Puertu de Manta (Ecuador)
Cambiar los datos en Wikidata

El Puertu de Manta ta allugáu n'Ecuador, provincia de Manabí, cantón Manta (Ecuador).

Alministración[editar | editar la fonte]

El Puertu ye alministráu hai 50 años por Autoridá Portuaria de Manta, entidá creada'l 24 d'ochobre de 1966. El 12 de payares del mesmu añu se posesionó el so primer Direutoriu, presidíu pol señor Carlos Polit Ortiz. La entidá ta abscrita al Ministeriu de Tresporte y Obres Púbiques.

Allugamientu geoestratégica[editar | editar la fonte]

Atopar a 25 milles náutiques, una hora de la ruta internacional de tráficu y a solu 600 milles, 24 hores de la Canal de Panamá.

Ye un Puertu abiertu al mar ensin canales d'accesu, con una fondura natural de 13 metros y depresiones de 15 y 18 metros a solu 150 y 400 metros de distancia, respeutivamente, del espigón.

Los buques pueden aportar tantu del Norte, Sur, como del Oeste y opera los 365 díes del añu.

Atopar a 56 milles de la llinia equinoccial, ventaya xeográfica que lo fai equidistante a los mercaos de Colombia, Panamá, Méxicu, San Diego, Los Angeles, na mariña Oeste del Pacíficu; de Nueva York, Miami y Nueva Orleans, nel Este de la mariña atlántica; y de Perú y Chile, en Suramérica.

Les sos privilexaes instalaciones atopar en llinia recta a países de la cuenca asiática del Pacíficu con gran movimientu portuariu mundial.

Internamente, gocia d'un allugamientu central al respective de otres terminales portuaries ecuatorianes. La zona d'influencia del Puertu tesciende les llendes de la ciudá, estendiéndose a otres provincies de la Mariña y la Sierra que la utilicen pa les sos actividaes de comerciu esterior.

Siendo un Puertu Multipropósito, les instalaciones faciliten l'accesu de too tipu d'embarcaciones, garantizando una fácil maniobra de los buques y les operaciones de carga, descarga y avituallamiento, según condiciones apropiaes de seguridá y movilidá pa la llegada de cruceros y turistes.

Instalaciones[editar | editar la fonte]

Siendo un Puertu Multipropósito, les instalaciones faciliten l'accesu de too tipu d'embarcaciones, garantizando una fácil maniobra de los buques y les operaciones de carga, descarga y avituallamiento, según condiciones apropiaes de seguridá y movilidá pa la llegada de cruceros y turistes.

Dispón de dos muelles tipu espigón de 200 metros de llargor con capacidá pa recibir 4 embarcaciones simultáneamente, esto ye, 800 metros lliniales d'atracaderos destinaos a les operaciones de buques portacontenedores, graneleros, carreros, pesqueros y cruceros. Dambos muelles tienen un anchu de plataforma de 45 metros cada unu. Tien amás otros 620 metros lliniales pa les actividaes puramente pesqueres y de cabotaxe.

Cuenta con 12 hectárees pa bodegaje de mercaderías, entendíes nos patios 200, 300, 400, 500, 600, 700 y 800.

La so dársena ye de 110 hectárees protexíes por un espigón que dexa una rápida y cómoda operación d'apuerto, carga y descarga de les embarcaciones.


Proyeutu de Desenvolvimientu del Puertu de Manta[editar | editar la fonte]

El plan de desenvolvimientu del puertu de Manta ta contempláu conforme a les estratexes y oxetivos establecíos nel Plan Estratéxicu de Movilidá 2013-2037 PEM, del sector tresporte, qu'establez la necesidá urxente d'ampliar el Puertu de Manta, dotándolo de la infraestructura necesaria pa desenvolver una terminal de contenedores pa facilitar la operación de buques d'hasta de 8.000 teus tipu Post-Panamax con calaos d'hasta 14 metros qu'operen na rexón, y asegurar la ufierta de servicios portuarios del país con capacidaes fayadices a les previsiones de tráficu pa los próximos años.

Ampliar el Puertu de Manta va dexar asumir tráficos de contenedores, carga xeneral non conteinerizada, cargues pa la construcción de la Refinería del Pacíficu y los tráficos de petroleu qu'ésta xenere.


Exa multimodal Manta-Manaus[editar | editar la fonte]

Nun futuru cercanu, el Puertu va tener una articulación direuta a los diversos proyeutos planiaos dientro del Exa multimodal Manta-Manaus conocíu tamién como Corredor loxísticu central del Ecuador. Ésti articúlase al proyeutu de desenvolvimientu aeroportuario de Manta, la Zona Especial de Desenvolvimientu, ZEDE, iniciatives viales como l'autopista Manta-Quevedo y Manta-Guayaquil y los nuevos accesos al Puertu. Tamién el mega proyeutu de Refinería del Pacíficu y Petroquímica; que de la mesma van dar la conectividad y soporte loxísticu extra portuariu riquíu pa dinamizar la competitividá del comerciu esterior del Ecuador.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]