Puerto de Las Señales

De Wikipedia

Llocalización[editar | editar la fonte]

El so entamu alcontrase na llocalidá de Cofiñal (Llión) a 1180 msnm, pela carretera -Y-331, algama la so máxima cota a 1625 msnm, esautamente nel puntu 43°04′32″N 5°14′36″W / 43.07556°N 5.24333°O / 43.07556; -5.24333  pa baxar dempués hasta'l puertu de Tarna, na divisoria ente Llión y Asturies.

Descripción de la ruta[editar | editar la fonte]

La parte sur del puertu ye la más nidia, representa l'ascensu dende'l pandu al cordal Cantábricu y salva un desnivel de 445 m. Partiendo de Cofiñal mientres 9,4 km. La otra aguada, el norte, xube dende Pendones y salva un desnivel de 865 m en 17,5 km.

Carauterístiques[editar | editar la fonte]

Les Señales ye unu de los puertos de monte más elevaos del cordal Cantábricu, escurre xunto al espaciu protexíu del Parque Nacional de los Picos d'Europa, nuna redolada d'una gran riqueza de fauna y flora, amás de miradores naturales de gran guapura paisaxística. Dende'l so visu puede reparase coles mesmes la redolada natural del cordal Cantábricu, nos cumes más elevaos d'esti macizu. Dende la so carretera parten diverses pistes y caminos forestales escontra estes elevaciones, convirtiendo la visita muncho más senciella a cotes casi inaccesibles d'otra forma. El so mirador principal: el del altu del puertu, asitiáu na llende provincial, con una vista impresionante. Tamién na redoma de la llende ente provincies aportar por una pista otru mirador, con unes vistes privilexaes de los Picos d'Europa.

Flora y fauna[editar | editar la fonte]

La fauna en redol al puertu de Les Señales ye rica, y en dellos casos, n'especies en claru peligru d'estinción, como l'osu pardu, del que queden les últimes unidaes nel cordal Cantábricu y l'urogallo, tamién carauterísticu de la mesma, pero los animales más carauterísticos per estos montes son el corzu, el venado, el xabalín, l'esguil o'l foín. Tamién el llobu fixo la so apaición por estos pagos, pero ta en claru retrocesu. Ente les aves destacar la utre leonado, la águila real y la perdiz, amás de munches otres especies animales de menor tamañu, royedores y reptiles.

La flora de la redolada ye rica n'especies arbóreas como enebro, abeduriu, haya y carbayu albar, según dalgún pinar de repoblación ; carbes como escobales, piornales y gorbizales, según plantes y yerbes como'l cardal, stellaria, calluna y felechu. El monte baxu tamién ye ricu en pacionales.

Intereses[editar | editar la fonte]

  • Al ser unu de los puertos más duros y espectaculares de la xeografía española, y bien apreciáu polos cicloturistes, Les Señales xubióse en distintes ediciones de la Vuelta Ciclista a España.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]