Primer misa en Cabilia

De Wikipedia
Obra artísticaPrimer misa en Cabilia
Tipos pintura
Artista Horace Vernet
Añu 1854
Coleición Cantonal Museum of Fine Arts (en) Traducir (Lausana)
Catálogu Horace Vernetː Catalogue raisonné, 2000 (en) Traducir:(528)
Cambiar los datos en Wikidata

Primer misa en Cabilia ye un cuadru del pintor francés Horace Vernet (1789 -1863). Consérvase nel Muséu Cantonal de Belles Artes (MCBA) de Lausana. Tien unes dimensiones de 195 x 130 cm.

Carauterístiques[editar | editar la fonte]

El cuadru representa a difusión del cristianismu como parte de la llexitimación del imperialismu occidental. La ceremonia que da títulu a la obra foi celebrada pol Imperiu Francés en Cabilia (nel sureste d'Arxelia) el 14 de xunu de 1853 pa conmemorar el ventenu aniversariu de la llegada al país.

La obra foi fecha pa ser espuesta en París como propaganda del Segundu Imperiu. Desta la dimensión relixosa de la escena, nel momentu de glorificar a Dios nun país d'infieles. El fechu de que l'aición tenga llugar n'África del Norte amuésase na presencia de los spahis y les babuches en primer planu. Apaecen los oficiales en posición de reposu y los fusiles de los soldaos. Les miraes concéntrense nes manes entellazaes del abá y na cruz del altar, al pie del cual apinen los tambores de la banda militar, nuna clara muestra de la espada como elementu evanxelizador. La borrina qu'escuende parcialmente la cruz manifiesta la presencia inmaterial de Dios. Poro, una visión contemporánea podría interpretala como un velu púdicu sobre la masacre llevada a cabu escontra los pueblos indíxenes.

El padre François Régis (1808-1880), abá de La Nuesa Señora de Staouëli, celebró la misa na redolada d'Oued-Agrioun. Tres d'él apaez el padre Tomás d'Aquino. Esti episodiu tuvo llugar al final de la campaña de los Babors, liderada pol Mariscal Randon. Nuna carta escrita por Vernet el 25 de mayu de 1854, esplica que na obra «El momentu qu'escoyí ye'l del la elevación, cuando l'arma sustituyó la campaña, y l'inciensu el fumu del polvu»

Ver tamién[editar | editar la fonte]

= Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos =[editar | editar la fonte]