Posguerra

De Wikipedia
Una familia francesa torna a la so ciudá Buron al noroeste de Caen que foi duramente castigada pol combate (18 de xunetu de 1944). Tres la meyora del frente aliáu na Segunda Guerra Mundial, la situación del llugar va tornase de posguerra.

La posguerra (post-: 'dempués de'; guerra) ye'l periodu que trescurre tres un conflictu armáu o una guerra lo suficientemente intensa como para desencadenar una situación de penuria, de crisis económica y social, que nun remata hasta que s'algama una recuperación económica y una superación d'un conxuntu de problemes sociales, como pue ser el abastecimientu normal similar al periodu de preguerra y a otros munchos factores rellacionaos indireutamente qu'afeuten a la superación de la crisis social.

La posguerra afeuta a tou un conxuntu de consecuencies que tomen práuticamente tolos ámbitos d'una sociedá (económicu, social, demográficu, …).[1] Dependiendo de los recursos de cada país, dalgunos suelen tardar más o menos tiempu en recuperase d'una situación de crisis, anque tolos países implicaos (batallosos o non) sufren les consecuencies d'una guerra. Davezu tarda más en recuperase'l país o los países vencíos que los vencedores.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. www.wordreference.com Definición: posguerra, sitiu dixital 'WordReference'.